حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 18 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3712 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • متقاضيان ساخت شناورهاي مسافري تسهيلات دريافت ميکنند
    ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۵۸
    شناسه : 20408
    بازدید 126
    2
    مديرکل بنادر و دريانوردي هرمزگان: دریانیوز// مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ارائه تسهیلات کمیته وجوه اداره شده به متقاضیان ساخت شناورهای مسافری خبرداد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ارائه تسهیلات کمیته وجوه اداره شده به متقاضیان ساخت شناورهای مسافری خبرداد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ «حسین عباس‌نژاد» اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به متقاضیانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در حوزه مسافرت‌های دریایی از طریق ساخت شناور مسافری با استفاده از ظرفیت‌های داخلی دارند، نسبت به اعطای تسهیلات کمیته وجوه اداره شده اقدام کند.

    وی ادامه داد: این اقدام در راستای سیاست‌گذاری انجام شده در خصوص اعطای تسهیلات کمیته وجوه اداره شده به متقاضیان ساخت شناورهای مسافری به منظور تقویت و نوسازی ناوگان مسافری دریایی و در راستای پیشگیری از بروز سوانح دریایی و ارتقای ایمنی مسافرت‌های دریایی انجام می‌گیرد.

    مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان یادآور شد: سازمان بنادر در راستای ساخت شناورهای مسافری در مجتمع‌های کشتی‌سازی داخلی از محل کمیته وجوه اداره شده خود و بار رعایت تمامی شرایط و ضوابط مقرر برای این موضوع، تسهیلات متناسب اعطا کند. عباس‌نژاد مالکان شناورهای مسافری اعم از خطوط کشتیرانی، فعالان حوزه مسافرت‌های دریایی، تعاونی‌های شناورهای مسافری و سرمایه‌گذاران عمومی که واجد تجربه فعالیت در حوزه دریایی هستند با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی سازمان به آدرس: SP.PMO.IR ضمن اطلاع از شرایط و ضوابط، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اسناد و مدارک مربوطه، اقدام کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.