حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3436 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 15 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پلیس و رسانه؛ دو بال امنیت هرمزگان
    ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
    شناسه : 18293
    بازدید 133
    1
    دریانیوز//  سردار "علي اکبر جاويدان" به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار و به منظور تعامل و همکاري بيش از پيش پليس و صدا و سيما،با مديرکل و چند تن از مديران صدا و سيماي مرکزخليج فارس ديدار کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

     

    دریانیوز// وي دراين ديدار که با حضور معاون فرهنگي و اجتماعي،روساي پليس پيشگيري،راهور،فتا و فرماندهي شهرستان بندرعباس انجام شد ضمن تبريک و گراميداشت روز خبرنگار، با اشاره به نقش صدا و سيما در آگاه سازي و افزايش امنيت اجتماعي،طي سخناني بيان داشت: ايجاد زمينه هاي لازم براي همکاري بيشتر ميان پليس و صدا و سيما موجب افزايش آگاه سازي مردم و کاهش تلفات و خسارات ناشي از اقدامات سودجويان و منفعت طلبان خواهد شد.

    اين مقام انتظامي استان در ادامه به جوانب اجتماعي امنيت در جامعه پرداخته و اظهار داشت: صدا و سيما همسو با پليس، پيشرو در توليد امنيت رواني مردم است و کار رسانه در حوزه امنيت يک کار خطير و ارزشمند است.

    سردارجاويدان با بيان اينكه صداوسيما در حقيقت به عنوان زبان گوياي مردم و مسئولان محسوب مي شود، تصريح كرد: رسانه ملّي مي تواند اقدامات و عملكرد دستگاه هاي اجرايي را به مردم بازگو كرده و از آن سو مشكلات شهروندان و برخي نارسايي ها و كمبود ها را در جامعه به گوش مسئولان برساند تا مسئولان به رسالت خود عمل کنند.

    فرمانده انتظامي استان هرمزگان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازي،‌ پيشگيري و اطلاع‌رساني از راهبردهاي مشترك پليس و صداوسيما است واين دو سازمان اشتراکات ماموريتي زيادي داشته و به نوعي دو بال حفظ امنيت، نظم و انضباط اجتماعي هستند.

    مدير کل صداوسيماي مرکزخليج فارس نيز در اين نشست ضمن تقدير از اقدامات مهم و تاثيرگذار پليس هرمزگان،بيان داشت : صدا و سيماي استان تمام قد آماده ي همکاري و تعامل با پليس در جهت افزايش امنيت اجتماعي، آگاه سازي جامعه و آسايش و رفاه مردم استان هرمزگان خواهد بود.

    وي در ادامه عملکرد فراجا در تامين امنيت و آرامش شهروندان را قابل تقديردانسته و عنوان کرد: تلاش هاي بي وقفه پليس درراه تامين نظم و امنيت جامعه بر کسي پوشيده نيست و مردم قدردان زحمات پليس هستند.

    محسن رييسي افزود: صداوسيما، پليس را جدا از سازمان خود نمي داند و سياست گذاري و تلاش در امنيت پايدار و ايجاد فضاي امن براي شهروندان در ابعاد امنيتي، انتظامي،ترافيکي و خدماتي تكليفي است كه در راهبردهاي اين مجموعه با جديت دنبال مي‌شود.

    گفتني است در پايان اين ديدار با اهدا لوح و هدايايي از مديرکل و معاونين صداو سيما تقدير و تجليل شد.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.