حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3244 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بهترین مناطق برای عکس‌برداری از غروب در کیش
    ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
    شناسه : 16249
    بازدید 1160
    6
    یکی از بهترین فعالیت‌هایی که می‌توان در هنگام سفر انجام داد، عکاسی است. عکس‌هایی که در سفر می‌گیریم، به عنوان یادگاری از خاطرات خوش و تجربیات لذت‌بخش­مان همیشه ذخیره می‌شوند. هر زمان که به آن­ها نگاه کنیم، یاد زیبایی‌های محیطی که به آن سفر کرده‌ایم و خاطرات خوشی که داشته‌ایم، می‌افتیم. به خصوص اگر به یکی از جزایر زیبای جنوب کشور نظیر جزیره کیش سفر کنیم.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز//یکی از بهترین فعالیت‌هایی که می‌توان در هنگام سفر انجام داد، عکاسی است. عکس‌هایی که در سفر می‌گیریم، به عنوان یادگاری از خاطرات خوش و تجربیات لذت‌بخش­مان همیشه ذخیره می‌شوند. هر زمان که به آن­ها نگاه کنیم، یاد زیبایی‌های محیطی که به آن سفر کرده‌ایم و خاطرات خوشی که داشته‌ایم، می‌افتیم. به خصوص اگر به یکی از جزایر زیبای جنوب کشور نظیر جزیره کیش سفر کنیم.

    در جزیره کیش انواعی از مناظر طبیعی جذاب و سواحل دیدنی برای عکس‌برداری از غروب آفتاب وجود دارد. اگر می‌خواهید عکس‌های جذابی را در سفرتان به این جزیره بگیرید تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با بهترین لوکیشن‌ها برای عکاسی از غروب آفتاب در جزیره کیش آشنا شوید.

    دره پرتقالی‌ها

    یکی از مکان‌های طبیعی جذاب جزیره کیش که با خرید بلیط کیش می‌توانید از آن بازدید کنید و عکس‌های جذابی را در هنگام غروب بیندازید، دره پرتقالی­ها است. به دلیل جریان داشتن آب در این دره زیبا، مناطق سرسبز مختلفی در آن وجود دارد. همچنین یک درخت کهن‌سال به نام درخت انجیر در این دره وجود دارد که می‌توانید از آن نیز عکس‌های جذابی را بگیرید. برای دسترسی به دره پرتغالی‌های جزیره کیش باید به ساحل شمالی جزیره بروید و خیابان کرانه را پیدا کنید.

    جزیره هندورابی

    یکی از جزایر نزدیک به جزیره کیش که می‌توانید در آن عکس‌های بسیار زیبایی را دیرهنگام غروب آفتاب بگیرید، جزیره هندورابی است. این جزیره یکی از خلوت‌ترین جزایر خلیج فارس نیز به حساب می‌آید. در این جزیره هیچ کوهی وجود ندارد و تمام سطح آن صاف است. می‌توانید به روستای هندورابی مراجعه کنید و از قبرستان و مسجد آن نیز دیدن کنید. جزیره هندورابی در ۲۸ کیلومتری جزیره کیش قرار گرفته است.

    ساحل درختان نارگیل

    یکی از سواحل جذاب جزیره کیش که برای عاشقان عکاسی، لوکیشن بسیار جذابی به حساب می‌آید، ساحل درختان نارگیل است. در این ساحل درختان نارگیل متعددی وجود دارد و فضای آن را تا حدودی شبیه به سواحل استوایی کرده است. کافی است که چند دقیقه قبل از غروب آفتاب خودتان را به شرق جزیره کیش برسانید تا متوجه مناظر خیره‌کننده این ساحل در هنگام غروب آفتاب شوید.

    C:\Users\meysam\Desktop\nargil_beach.jpg

    ساحل کشتی یونانی

    یکی از جاذبه‌های تاریخی جذاب جزیره کیش که احتمالاً عکس‌های آن را در اینترنت مشاهده کرده‌اید، کشتی به گل نشسته یونانی است. این کشتی لوکیشن بسیار جذابی برای عکاسی، به‌خصوص در هنگام غروب آفتاب است. کشتی یونانی در سال ۱۳۴۵ در نزدیکی روستای باغو به گل نشست و از آن زمان به بعد تبدیل به یک جاذبه در جزیره کیش شد. برای بازدید از آن به ضلع جنوب غربی جزیره، خیابان غروب کیش، میدان غروب مراجعه کنید. احتمالاً از اسم این میدان پیدا است که چقدر مناظر غروب آن خاص است.

    C:\Users\meysam\Desktop\greek-ship.jpg

    ساحل میرمهنا

    یکی دیگر از سواحل جذاب جزیره کیش که با خرید بلیط تهران کیش و سفر به این جزیره می‌توانید از آن بازدید کنید، ساحل میرمهنا است. این ساحل نیز مناظر خیره‌کننده‌ای دارد و اگر اهل عکاسی هستید و می‌خواهید عکس‌هایی زیبایی از جزیره کیش بگیرید، حتماً در هنگام غروب آفتاب به آن مراجعه کنید.

    اگر شانس با شما یار باشد شاید بتوانید برخی از موجوداتی که در نزدیکی این ساحل زندگی می‌کنند را ببینید و عکس‌های جذابی از آن‌ها بگیرید. ازجمله این موجودات می‌توان به لاک‌پشت، مرغ دریایی و لک‌لک‌ اشاره کرد. برای دسترسی به ساحل میرمهنا باید به ضلع شمالی جزیره کیش، بلوار پیامبر بروید.

    پارک ساحلی مرد ماهیگیر

    یکی دیگر از مکان‌های جذاب عکاسی در جزیره کیش پارک ساحلی مرد ماهیگیر است. در این پارک ساحلی می­توانید انواع از درختان مختلف نظیر نخل، هور و گز را مشاهده می‌کنید. در این پارک مجسمه ۱۲ متری از یک مرد ماهیگیر نیز وجود دارد. می‌توانید عکس‌های جذابی از آن بگیرید.

    کافی است که در هنگام غروب به این پارک ساحلی مراجعه کنید تا متوجه مناظر زیبایی آن شوید. برای دسترسی به پارک ساحلی مرد ماهیگیر در ابتدا باید بلیط پرواز داخلی برای رفتن به جزیره کیش را تهیه کنید و به این جزیره برسید. سپس به آدرس آن به نشانی بین اسکله تفریحی و پلاژ آقایان، انتهای بلوار ساحل، نزدیک به ساختمان قدیمی کازینو بروید.

    روستای باغو

    اگر عاشق خانه­های قدیمی و تاریخی هستید و دوست دارید در زمانی که عکس‌های سفرتان به کیش را مرور می‌کنید، خانه‌های قدیمی و تاریخی جزیره کیش را نیز مشاهده کنید، به روستای باغو در خیابان باغو جزیره کیش بروید. در این روستا می‌توانید عکس‌های زیبا و جذابی از خانه­های روستایی جزیره کیش بگیرید. اگر هم دوست دارید، برای پروفایل اکانت شبکه­های اجتماعی خود یا صفحه اینستاگرامتان عکس بگیرید، این روستا مکان مناسبی برای شما است.

    شهر باستانی حریره

    یکی از مکان‌های تاریخی جذاب در جزیره کیش که می‌توانید عکس‌های جذابی را در آن بگیرید، شهر باستانی حریره است. این شهر قدمتی بالغ بر ۸۰۰ سال دارد. در زمان‌های قدیم شهر حریره بندری تجاری برای وصل کردن سه کشور ایران، چین و هند بوده است. بیشتر بناهای این شهر در دوران ایلخانی بازسازی شده است.

    اگر عاشق عکاسی از آثار تاریخی هستیدريال حتماً به بلوار میر مهنا، بلوار المپیک، میدان حریر، خیابان کرانه جزیره کیش بروید تا این شهر باستانی را از نزدیک ببینید. هنگام غروب آفتاب نیز می­توانید عکس‌های جذابی را از این شهر باستانی بگیرید.

    تا این‌جای مقاله بهترین مناطق برای عکس‌برداری از غروب آفتاب کیش را معرفی کردیم. در ادامه انواع روش‌های سفر به جزیره کیش و نحوه پیدا کردن بلیط ارزان‌قیمت آن را معرفی می‌کنیم.

    چگونه به جزیره کیش سفر کنیم؟

    برای سفر به جزیره کیش می‌توانید به سراغ تورهای جزیره کیش بروید. در برنامه سفر تورهای کیش معمولاً خدمات زیر به مسافران ارائه می‌گردد:

    • بلیط هواپیمایی رفت‌وبرگشت
    • استقبال فرودگاهی
    • هتل

    اگر هم در میان تورهای کیش ایرلاین یا هتل مورد نظرتان را پیدا نکردید، می‌توانید به طور جداگانه برای خرید بلیط هواپیما یا هتل در جزیره کیش اقدام کنید. همچنین می‌توانید با قطار یا اتوبوس تا بندرعباس بروید و از آنجا به‌وسیله‌ی کشتی‌های مسافربری خودتان را به جزیره کیش برسانید.

    اگر هم اهل رانندگی هستید و خودروی شخصی مناسبی برای سفر دارید، می‌توانید تا بندرعباس رانندگی کنید و از آن‌جا به وسیله کشتی‌های مخصوص حمل خودرو به جزیره کیش بروید و با خودرو در این جزیره به گشت‌وگذار بپردازید.

    بهترین زمان برای سفر به کیش

    اگر می‌خواهید زمانی به جزیره کیش سفر کنید که آب‌وهوای معتدلی در آن وجود داشته باشد، به شما فصل بهار، بعد از تعطیلات نوروز و همچنین فصل پاییز و زمستان را پیشنهاد می‌کنیم.

    اگر بخواهید در فصل نوروز یا تابستان به جزیره کیش بروید، هم شلوغی و هم قیمت بالای اقلام سفر در این جزیره، از هتل گرفته تا بلیط هواپیمای کیش شما را اذیت می‌کند.

    سفر ارزان به کیش

    اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید بهتر است که در فصل شلوغی سفر یعنی تعطیلات نوروز و تابستان به جزیره کیش نروید. همچنین می‌توانید در زمان خرید بلیط هواپیما به نکات زیر توجه کنید:

    • ایرلاین را انتخاب کنید که قیمت کمتری دارد.
    • از وب‌سایتی خرید کنید که کارمزد کمتری می‌گیرد.
    • به سراغ کلاس پروازی اکونومی بروید.
    • روز پروازتان را اواسط هفته و ساعت آن را نیمه‌شب تا اوایل صبح قرار دهید.

    در هنگام انتخاب هتل نیز به این نکته توجه کنید که هر چه تعداد ستاره هتل بیشتر می‌شود، قیمت آن بالاتر می‌گردد. برای کم کردن هزینه گشت‌وگذار در جزیره کیش نیز می‌توانید با خودروی شخصی به جزیره کیش سفر کنید. همچنین می‌توانید به سراغ سواحل و پارک‌های جزیره کیش بروید یا مکان‌های تفریحی را انتخاب کنید که بازدید از آن‌ها هزینه کمتری برای شما دارد.

    سخن پایانی

    جزیره‌ی کیش یکی از مقاصد پرطرف‌دارِ سفر در میان گردشگران ایرانی است. مناطق بکر و طبیعی این جزیره برای علاقه‌مندان به عکاسی لوکیشن‌های جذابی را ارائه می‌کند. در هنگام غروب به مکان‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم بروید تا عکس‌های جذاب و زیبایی را از سفرتان به جزیره کیش بگیرید. همچنین در هنگام انتخاب تور، بلیط یا هتلِ کیش، به نکاتی که در این مقاله اشاره کردیم، توجه کنید تا هزینه‌های سفرتان کاهش پیدا کند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.