حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳ Monday, 28 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3764 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • سرعت لاک‌پشتی ترمیم کوچه ها و معابر
    ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۴:۴۷
    شناسه : 20698
    بازدید 135
    1
    دریانیوز// ترمیم حفاری ها و چاله چوله ها در سطح معابر اصلی وفرعی و کوچه ها و خیابان ها و تاخیر در این‌ترمیم ها همواره باعث گلایه شهروندان بندرعباسی است که کمتر به‌این‌ موضوع توجه شده و همین بی توجهی ها باعث افزایش نارضایتی شهروندان شده است.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// ترمیم حفاری ها و چاله چوله ها در سطح معابر اصلی و فرعی و کوچه ها و خیابان ها و تاخیر در این‌ترمیم ها همواره باعث گلایه شهروندان بندرعباسی است که کمتر به‌این‌ موضوع توجه شده و همین بی توجهی ها باعث افزایش نارضایتی شهروندان شده است.

    از آن طرف اطلاع رسانی به دستگاه های متولي نیز گاهی چندان اثرگذار نبوده و مشخص نیست چرا به درخواست شهروندان در برخی بخش ها توجه لازم صورت نمی گیرد. از بهار امسال تاکنون بارها بصورت تلفنی و حضوری به شهرداری اعلام کردیم در کوچه گل آرا کوی فرهنگیان بندرعباس نیاز به ترمیم وجود دارد که با پیگیری های زیاد و حتی دستور مستقیم شهردار بندرعباس چند نقطه از این کوچه لکه گیری شد و‌بخشی از چاله های و حفار های این کوچه بخصوص جلوی باشگاه ورزشی در همین کوچه همچنان رها شده است.

    چندهفته قبل هم برای نصب علمک گاز حفاری های جدیدی انجام شد و هنوز آسفالت نشده است و ساکنان و دانش آموزان گردوخاک وارد حلق شان می شود و‌به مدرسه می روند. البته این منطقه را مسئولان خوب می شناسند و‌ ضلع جنوبی شهرداری منطقه ۳ ،کوی فرهنگیان واقع شده است که اگر شهردار منطقه و‌ناحیه مربوطه دقایقی را در کوچه ها گشت و گذار می کردند، وضعیت را بهتر درک می کردند.

    وضعیت این محله اینگونه است ، حال ببینید محلات آیت ا…غفاری در ضلع غربی کوی فرهنگیان ، چاهستانی ها، کمربندی ،شیراول و شیرسوم ، درخت سبز و.‌‌.. چه وضعیتی دارند؟ در دو دهه اخیر گزارش های زیادی را از وضعیت نابهنجار محلات حاشیه ای و بافت فرسوده بندرعباس منتشر کرده ایم که هنوز وضعیت این محلات چندان تغییری نکرده و ساکنان از مشکلات موجود گلایه مندند و‌بزودی سلسله گزارش هایی را از این‌محلات تهیه و منتشر می کنیم.

    ضرورت دارد متولیان شهری به وضعیت خیابان ها وبلوارهای شهر در حوزه های مختلف رسیدگی کنند. منهول های بالاتر یا پایین تر از سطح آسفالت خیابان ها و معابر، تاریکی بسیاری از معابر و دوربرگردان ها از جمله تاریکی دوربرگردان در اتوبان شهیدرجایی روبروی کوی گلستان محله چاهستانی ها ، عدم ترمیم حفاری و چاله های خیابان ها و کوچه ها، عدم خط کشی بسیاری از خیابان ها و بلوارها و پشت چهارراه ها، عدم بازگشایی معابر در محلات ، تصرف پیاده روها توسط بسازوبفروش ها و صنوف مزاحم و… بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

    شورای شهر هم بایستی اختلافات را کنار بگذارد و‌ برای رفع مشکلات شهر وشهروندان به یاری شهرداری بیاید تا دود این‌اختلاف کمتر به چشم شهروندان برود و نارضایتی شان از نوع و میزان خدمات‌دهی شهرداری و‌شورا کاهش یابد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.