حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 16 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3707 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • تقویت همکاری‌های تامین اجتماعی و برنامه و بودجه هرمزگان
    ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۵۲
    شناسه : 20350
    بازدید 126
    0
    برای توسعه زیرساخت‌های درمانی هرمزگان صورت می گیرد دریانیوز// دکتر غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، با مهندس شاکری، مدیرکل برنامه و بودجه استان دیدار کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // دکتر غلامعباس مومنی، مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، با مهندس شاکری، مدیرکل برنامه و بودجه استان دیدار کردند. این دیدار با هدف بررسی راهکارهای مشترک برای ارتقای خدمات درمانی و بهبود زیرساخت‌های بهداشتی استان برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار دریا ، در این نشست که در بیمارستان خلیج فارس تنها بیمارستان سازمان تامین اجتماعی در استان هرمزگان برگزار شد، دو مقام همراه با معاونین و مدیران در مجموعه با تمرکز بر پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان، بر لزوم افزایش تخصیص منابع مالی برای بهبود وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هرمزگان تاکید کردند.

    اهداف و برنامه‌های مشترک
    یکی از محورهای کلیدی این دیدار، بحث در مورد توسعه خدمات درمانی و رفع نیاز تجهیزات پزشکی در هرمزگان بود. دکتر مومنی گفت: سلامتی مردم مهم‌ترین اولویت ماست و ما با همکاری سازمان برنامه و بودجه در مسیر ارتقای خدمات درمانی به هیچ چالشی نخواهیم باخت. وی همچنین تاکید کرد که تامین تجهیزات پزشکی باید با سرعت بیشتری پیش برود تا مردم از امکانات درمانی بهتری بهره‌مند شوند.

    حمایت‌های بودجه‌ای برای ارتقای خدمات درمانی
    در ادامه، شاکری مدیرکل سازمان برنامه و بودجه هرمزگان، اعلام کرد که برنامه‌های سازمان برای تخصیص بودجه در سال آینده، بر اساس اولویت‌های درمانی و بهداشتی استان خواهد بود. او افزود: بودجه ما باید به گونه‌ای تخصیص داده شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد افزایش رضایت مردم و کارکنان بخش درمانی باشیم. وی همچنین بر اهمیت همکاری میان سازمان‌ها تاکید کرد و این دیدار را گامی بزرگ برای بهبود شرایط درمانی استان دانست.

    ضرورت بهبود خدمات بیمه و درمان
    در این جلسه، برنامه‌های مهمی همچون افزایش پوشش بیمه درمانی برای اقشار مختلف، بهبود شرایط کاری پرسنل درمانی و گسترش زیرساخت‌های درمانی مورد بحث و توافق قرار گرفت. به گفته دکتر مومنی، تامین اجتماعی هرمزگان همواره در تلاش است تا خدمات بهداشتی به‌روز و کارآمدی ارائه دهد. وی افزود: «در سال گذشته یک میلیون و ۵۰۰ هزار مراجعه کننده از خدمات درمانی تامین اجتماعی در هرمزگان استفاده کرده‌اند و با همکاری‌های جدید، انتظار داریم این رقم بیشتر شود.

    نقش بیمارستان خلیج فارس
    در ارتقای خدمات درمانی بیمارستان خلیج فارس که میزبان این دیدار بود، به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز درمانی استان، نقشی محوری در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی ایفا می‌کند. این بیمارستان با داشتن امکانات پیشرفته و تیم پزشکی مجرب، در تلاش است تا با بهبود زیرساخت‌ها و همکاری‌های بیشتر با سازمان‌های مرتبط، نقش خود را در ارتقای خدمات درمانی استان بیش از پیش تقویت کند.

    دکتر مومنی مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان گفت: با حضور دانشگاه آزاد قشم در بیمارستان خلیج فارس سالانه بیش از ۲۰ پزشک عمومی تربیت می کند که کمکی برای تامین نیروی انسانی با کیفیت در حوزه درمان است. وی افزود: طبق آمار بیمارستان خلیج فارس بندرعباس ۳۰ درصد از بیمه شده های سلامت و نیروهای مسلح کل استان ضریب اشغال تخت را دارد که از کل استان و حتی شهرستان های جنوب کرمان و فارس نیز به این بیمارستان مراجعه می کنند که نیاز هست دولت با حمایت بیشتری جهت افزایش سطح کیفی سلامت اقدام کند.

    نگاهی به آینده
    با توجه به این دیدار به نظر می‌رسد که استان هرمزگان در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولاتی مثبت در حوزه بهداشت و درمان باشد. همکاری نزدیک میان تامین اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه نویددهنده بهبود زیرساخت‌های بهداشتی، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش دسترسی عموم مردم به خدمات درمانی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.