حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۸ شهریور , ۱۴۰۳ Thursday, 29 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3492 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي صنايع هرمزگان مطلوب نيست
    ۰۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۰۸
    شناسه : 18698
    بازدید 119
    0
    نماينده ولي فقيه در هرمزگان: دریانیوز// حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار جامعه ورزشی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات من از صنایع ایفای مسئولیت اجتماعی در زمینه‌های مختلف است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار جامعه ورزشی استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات من از صنایع ایفای مسئولیت اجتماعی در زمینه‌های مختلف است.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ وی با ذکر این نکته که در برخی از استان‌های همجورا هزاران میلیارد تومان مسئولیت اجتماعی ایفا می‌کنند، عنوان کرد: طی ۵ سال گذشته با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته روند ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع رو به رشد است اما همچنان نیازمند توجه ویژه به این زمینه هستیم.

    نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به این نکته که فاصله هرمزگان با سایر استان‌ها و میانگین کشوری در حوزه‌های مختلف معنا دار است، تصریح کرد: برای جبران کمبودهای تاریخی هرمزگان یا باید بودجه‌های عمومی دولت افزایش پیدا کند یا ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای فراهم کردن زمینه‌های توسعه در بخش‌های مختلف پیگیری شود.

    این مهم با رئیس جمهور شهید به صورت خصوصی مطرح شد و ایشان نیز دستور پیگیری جدی دادند که اتفاقات بزرگی را رقم زد.حجت‌الاسلام‌ المسلمین عبادی‌زاده، ضمن تاکید بر اهمیت ورزش قهرمانی، خاطرنشان کرد: ورزشکار باید با تلاش‌های فراوان به مقام قهرمانی برسد اما وقتی به قهرمانی می‌رسد؛ امکان تامین نیازهای مالی برای تداوم قهرمانی و حضور در میادین ملی و بین‌المللی را ندارد. وی مطرح کرد: چالش‌های ورزشکاران و تیم‌هایی که موفقیت‌هایی را کسب کرده‌اند اما امکان حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی قهرمانی را ندارند را به صورت ویژه پیگیری خواهم کرد و تمام مسئولین استان را برای این امر پای کار خواهم آورد.

    نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به فعالیت صنایع مختلف هرمزگان در حوزه تیم‌داری، تشریح کرد: صنایع مستقر در استان‌های همجوار هرمزگان همواره سرمایه‌گذاری سنگینی در بخش ورزش انجام داده‌اند؛ اما هرمزگان متاسفانه در این بخش وضعیت مناسبی ندارد به همین جهت اعلام می‌کنم اگر تیم‌داری از سوی اسناد بالادستی و قوانین ممنوع و محدود است؛ باید این ممنوعیت و محدودیت برای تمام صنایع کشور اعمال شود؛ اما اگر شرایط قانونی فراهم است برای هرمزگان نیز این محدودیت‌ها باید برداشته شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.