حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 1 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3495 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • فولاد هرمزگان، الگوی صنایع فولادی استان در مسئولیت های اجتماعی
    ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۴
    شناسه : 18130
    بازدید 1112
    3
    در دیدار مدیرمسئول روزنامه دریا با مدیرعامل فولاد هرمزگان مطرح شد؛ دریانیوز// مدیرمسئول روزنامه دریا با قدردانی از توجه ویژه فولاد هرمزگان به حوزه مسئولیت های اجتماعی که الگویی برای سایر صنایع فولادی و.‌‌.. در استان است و صنایع دیگر از جمله فولاد کاوه بایستی به حوزه مسئولیت های اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشند، اظهار داشت : پرسنل و کارکنان فولاد هرمزگان از مديرعامل این شرکت رضایت کامل دارند و از احتمال تغییر مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در دولت جدید اظهارنگرانی می کنند که این موضوع نشان مي دهد عملکرد مدیرعامل این صنعت در استان موجب رضایت کارکنان و از آن طرف هم حتی رضایت مردم استان در حوزه مسئولیت های اجتماعی شده است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرمسئول روزنامه دریا با قدردانی از توجه ویژه فولاد هرمزگان به حوزه مسئولیت های اجتماعی که الگویی برای سایر صنایع فولادی و.‌‌.. در استان است و صنایع دیگر از جمله فولاد کاوه بایستی به حوزه مسئولیت های اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشند، اظهار داشت : پرسنل و کارکنان فولاد هرمزگان از مديرعامل این شرکت رضایت کامل دارند و از احتمال تغییر مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در دولت جدید اظهارنگرانی می کنند که این موضوع نشان مي دهد عملکرد مدیرعامل این صنعت در استان موجب رضایت کارکنان و از آن طرف هم حتی رضایت مردم استان در حوزه مسئولیت های اجتماعی شده است.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ یعقوب دبیری نژاد اظهار داشت : خبرنگاران مان در روزنامه دریا دو دهه مشکلات مردم استان در بخش های مختلف و‌موضوع لزوم مشارکت صنایع در حوزه مسئولیت های اجتماعی در بخش هایی مورد نیاز استان را منعکس می کنند که فولاد هرمزگان در حوزه مشارکت های اجتماعی عملکرد بسیار خوبی را حتی نسبت به شرکت های فولادی دیگری که در استان فعالیت دارند، داشته است.

    دبیری نژاد از نگاه مسئولانه شرکت فولادهرمزگان نسبت به حوزه های مختلف در استان قدردانی کرد.مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان نیز با تبریک‌ روز خبرنگار و قدردانی از تلاش های همکاران رسانه ای در تیم رسانه ای دریا گفت: در شرکت فولاد هرمزگان از همان ابتدای حضورم به حوزه مسئولیت های اجتماعی در بخش های مختلف توجه ویژه داشتم.عطاءا… معروفخانی گفت: از سه سال قبل که این مسئولیت را در هرمزگان دارم، براساس تفاهم‌نامه ای با کمیته امداد امام خمینی (ره)هرمزگان، ۲۰ هزار یتیم را تحت پوشش قرار دادیم.

    وی حمایت از ورزش هرمزگان، دانش آموزان بی بضاعت و ۱۵۰ دانش آموز کنکوری بخصوص در شرق استان وبشاگرد (منجربه به قبولی شان در رشته های پزشکی وسایر رشته ها در دانشگاه های مختلف کشور شد)، مشارکت در ساخت مهدیه ، حوزه بهداشت و درمان ، تصفیه فاضلاب و‌‌‌… را بخشی از اقدامات این صنعت خواند و گفت: در هر بخشی که نیاز باشد خدمتی به مردم ارائه دهیم، در راستای مسئولیت های اجتماعی اقدام می کنیم.معروفخانی گفت : هنرستان جوار فولاد که اولین هنرستان فولادی در ایران‌است را در هرمزگان راه اندازی کردیم. وی مشارکت در آبرسانی به ۱۴۸روستای محروم هرمزگان را از دیگر اقدامات فولاد هرمزگان در راستای مسئولیت اجتماعی شان خواند.مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای این‌شرکت ، اظهار امیدواری کرد : بزودی هرمزگان استان اول فولادی کشور خواهد شد.

    وی ایفای نقش صنایع در حوزه مسئولیت های اجتماعی که مطالبه استاندار، نماینده ولی فقیه در استان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، رسانه ها و مردم است، را عاملی در جهت افزایش مشارکت اجتماعی صنایع در استان خواند وافزود: برای رفع محرومیت در هرمزگان ، صنایع هم بایستی مشارکت کنند. معروفخانی گفت: دو میلیارد و ۳۰۰میلیون یورو طرح های توسعه ای در سه سال اخیر در فولاد هرمزگان اجرا شده و ظرفیت تولیدمان‌به بالای ۵میلیون تن می رسد.وی گفت : با اجرای طرح های توسعه ای وافزایش تولیدات مان، افزایش اشتغال را نیز در استان به همراه خواهد داشت.

    به گفته مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ، در این‌سه سال تمام خریدهای مصرفی مرتبط با این‌شرکت در استان انجام شده و حساب های بانکی شرکت هم در استان بوده و از گردش حساب های مان ، تسهیلات ۵ساله قرض الحسنه به ۴۸۰۰نفر از مددجویان ومحرومان داده شده تا اشتغالزایی و… داشته باشند. وی گفت: همچنین مالیات را در استان پرداخت می کنیم‌.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.