حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۱ شهریور , ۱۴۰۳ Sunday, 1 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3495 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سودسازی شرکت بیمه دی با تقویت شبکه فروش
    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۹
    شناسه : 18058
    بازدید 150
    2
    مدیرعامل بیمه دی خبر داد دریانیوز// مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به حرکت پرشتاب این شرکت به سمت تحول دیجیتال گفت: برای تحقق این حرکت، عمده محصولات این شرکت به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به حرکت پرشتاب این شرکت به سمت تحول دیجیتال گفت: برای تحقق این حرکت، عمده محصولات این شرکت به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.

    مهندس طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه دی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: اگر جامعه ای بدون حضور خبرنگار باشد، بی عدالتی، ظلم، جور و اتفاقات زیادی در آن رخ خواهد داد. وی با اشاره به اینکه قلم خبرنگاران باعث انقلاب در کشورها می‌شود، ادامه داد: مهم‌ترین رکن استقلال خبرنگاران، معیشت آنهاست. این درحالی است که بسیاری از خبرنگاران در حال حاضر بیمه نیستند.

    تنوع در فروش محصولات، اولین رکن بیمه دی است

    مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه رویکرد ما در مجموعه این است که تنوع در فروش محصولات را داشته باشیم، گفت: تمرکز ما در شرکت، توسعه بازار، مشتری‌مداری، خدمات پس از فروش و… است و تلاش می‌کنیم سود خوبی را تقدیم سهامداران خود کنیم.

    مهندس موهبتی با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی این شرکت در سال گذشته، گفت: ما بعد از آسیب‌شناسی در سال گذشته، برنامه عملیاتی شرکت بیمه دی را تدوین کردیم تا ما را از روزمرگی نجات دهد. وی با بیان اینکه در همان برنامه، ساختار شرکت را تغییراتی دادیم، گفت: آموزش، فروش، مشتری‌مداری و تاکید بر تحول دیجیتال در محور برنامه‌های ما قرار دارد زیرا امروز حرکت در حوزه خدمات بدون دیجیتالی شدن ممکن نیست.

    کاهش سهم بیمه ایثارگران از پرتفوی «ودی»

    مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به اهمیت تک بعدی نبودن پرتفوی شرکت‌های بیمه گفت: ۸۵ درصد پرتفوی شرکت بیمه دی، سهم بیمه ایثارگران بود. اولین نکته برای ما، کاهش سهم قرارداد ایثارگران در پرتفوی شرکت بود. گرچه سهم ۸۵ درصدی بیمه ایثارگران از پرتفوی شرکت به‌لحاظ دینی کار ارزشمندی بود اما اگر بخواهد یک قرارداد ۸۵ درصد پرتفوی یک شرکت بیمه‌ای باشد هم فرصت است و هم تهدید.مهندس موهبتی با بیان اینکه رویکرد ما به سمتی بود که سهم بیمه ایثارگران را با حفظ این جامعه در پرتفوی شرکت کاهش دهیم، گفت: بنابراین درصدد برآمدیم که سهم سایر بخش ها را افزایش دهیم‌. این سهم ۸۵ درصد در سال ۱۴۰۱، ۶۵ درصد در سال ۱۴۰۲ و ۵۳ درصد در سه ماهه امسال است. هدف‌گذاری کرده‌ایم این سهم به ۳۵ درصد در سال ۱۴۰۷ برسد. این اتفاق زمانی که پرتفوی ما ۱۵۰ هزار میلیارد تومان باشد رخ خواهد داد.

    تقویت شبکه فروش برنامه محوری بیمه دی است

    مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: اقدام بعدی ما بعد از برنامه عملیاتی، تاکید بر تحول دیجیتال و فروش تقویت شبکه فروش بود. ۸۰ درصد فروش ما که خرده فروشی است را شبکه فروش انجام می دهد. همکار ما در شبکه فروش باید تعلق خاطر به شرکت داشته باشد.

    کاهش ۱۰ واحدی ضریب خسارت در صورت‌های مالی «ودی»

    مدیرعامل شرکت بیمه دی در مورد کاهش ضریب خسارت این شرکت گفت: خوشبختانه ضریب خسارت ما در سال ۱۴۰۲ بدون آنکه خدمات مان را کاهش بدهیم با حفظ ضریب تمدید، ۱۰ واحد کاهش یافت و به ۴۴ درصد در سه ماهه امسال رسیده است.مهندس موهبتی خاطرنشان کرد: در میان شرکت‌های بیمه‌ای در سه ماهه اول سال، مقام اول را در سودسازی داریم زیرا شبکه فروش مان را تقویت کرده ایم.وی افزود: بسیاری از نارضایتی ها از بیمه های تکمیلی به این دلیل است که از تعهدات شرکت های بیمه خبر ندارند.

    پرداخت بدهی‌های بنیاد شهید به بیمه دی با ارائه سهام

    به گزارش خبرنگار اقتصادی حیات؛ مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه بدهی‌های بنیاد شهید از طریق ارائه سهام پرداخت خواهد شد، در مورد وصول بدهی‌های سایر شرکت‌ها به بیمه دی گفت: شرکت سایپا در حال پرداخت بدهی‌های خود است و کار تسویه بدهی‌های ایران خودرو به قوه قضائیه کشیده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.