حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 6 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3255 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • تن ماهی بندرعباس واحد نمونه صنعتی هرمزگان شد
    ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
    شناسه : 17295
    بازدید 117
    0
    دریانیوز// در روز ملی صنعت و معدن ، شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس به عنوان واحد نمونه صنعتی استان هرمزگان در سال 1402 انتخاب گردید .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در روز ملی صنعت و معدن ، شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس به عنوان واحد نمونه صنعتی استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲ انتخاب گردید .

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ در روز ملی صنعت و معدن ، در همایش تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان هرمزگان ، شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس به عنوان واحد نمونه صنعتی شهرستان بندرعباس در سال ۱۴۰۲ انتخاب گردید . افزایش ظرفیت تولید به دو برابر ، ثبت رکورد ۱۳۱ درصدی تولید ، ثبت رکورد ۱۲۶ درصدی فروش نسبت به سال ماقبل ، راه اندازی واحدهای راکد و از ظرفیت خارج شده و تولید محصولات جدید از جمله شاخص های برتری این واحد می باشد .

    متن تبریک مهدی دوستی استاندار هرمزگان و خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان بدین شرح می باشد :

    جناب آقای موسی نجفی

    مدیرعامل محترم شرکت فرآورده های شیلاتی بندرعباس

    سرمایه پایدار و ماندگار هر قوم و ملتی دسترنج اوست که جز با کار و تلاش فعالان تولید ، صنعتگران و معدن کاران آن ملت به دست نمی آید. به یقین دست های پرتوان این عزیزان است که چرخ های اقتصاد میهن اسلامی و عزیزمان را می گرداند و افق های روشن را درجهت رسیدن به استقلال و خودکفایی میسر می سازد . در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال ( جهش تولید با مشارکت مردم ) نامگذاری شده است .

    ضمن گرمیداشت روز ملی صنعت و معدن، انتخاب شما به عنوان: واحد نمونه صنعتی شهرستان بندرعباس در سال ۱۴۰۲ که تبلور تلاش، موفقیت و مدیریت به جای جنابعالی است را تبریک عرض نموده و امید است با تکیه بر توان ملی و بومی و با بهره گیری از تجربیات و همه ظرفیت ها و فرصت های فراهم شده در حوزه صنعت و معدن ، شاهد رفع موانع موجود بر سر راه تولید و رونق شکوفایی اقتصادی روز افزون داشته باشیم . سعادت، سلامت ، عزت و سربلندی را برای همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند منان آرزومندم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.