حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 16 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3707 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • صنوف مزاحم رفع زحمت می کنند
    ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۵:۳۰
    شناسه : 20341
    بازدید 154
    0
    جانمایی سه نقطه از شهر بندرعباس برای صنوف مزاحم دریانیوز // مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: صنوف وابسته به خدمات خودرویی و مصنوعات چوبی، درودگران و مبلمان در اولویت ساماندهی قرار دارند که در حال رفع معارض اراضی (پاکسازی قطعات) هستیم.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان گفت: صنوف وابسته به خدمات خودرویی و مصنوعات چوبی، درودگران و مبلمان در اولویت ساماندهی قرار دارند که در حال رفع معارض اراضی (پاکسازی قطعات) هستیم.

    امیر امیری زاد در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا اظهار کرد: در قانون برنامه هفتم پیشرفت در قالب جز یک بند «ح» ماده ۴۸ اختیار و مجوزی به شرکت شهرک‌های صنعتی داده شده که بتواند شهرک‌ها و نواحی صنفی را در حریم محدوده شهری و روستایی احداث کند. وی در ادامه افزود: در این راستا صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی ایران به عنوان سازمان مادر و شهرک‌های صنعتی استان‌ها این مجوز را دارند که بتوانند اراضی در حریم و محدوده شهرها را در اختیار بگیرند و در قالب ساماندهی صنوف مزاحم شهری این زمین‌ها را آماده‌سازی کنند و در اختیار واحدهای صنفی قرار دهند.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان خدمات رسانی بیشتر به مردم، جلوگیری از پراکندگی، خدمات دهی مناسب به خود صنوف و زیباسازی سیما و منظر شهری را اهداف ساماندهی صنوف مزاحم شهری عنوان کرد. امیری زاد بیان داشت: صنوف وابسته به خدمات خودرویی شامل تعمیرگاه ها، لوازم یدکی، نمایشگاه داران، نمایندگی خودرویی، قطعه سازان و صنف مصنوعات چوبی، درودگران و مبلمان از زنجیره تولید تا عرضه صنوفی هستند که در مرحله اول در اولویت ساماندهی قرار گرفته‌اند.

    وی گفت: جهت ساماندهی صنوفی که در ارتباط با خدمات خودرویی هستند برای اینکه بندرعباس یک شهر غربی و شرقی است و طول شرق و غرب آن نسبتاً زیاد می‌باشد این موضوع را در دو نقطه شرق و غرب بندرعباس
    انجام داده‌ایم. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان در جانمایی زمین برای ساماندهی صنوف خودرویی در نقطه شرقی در مجاورت میدان میوه و تره‌بار قرار دارد که مساحت آن حدود ۱۵۰ هکتار است و محل زمین در نقطه غرب در نزدیکی روستای تل سیاه است که مساحت آن به ۸۰ هکتار می‌رسد که در حال رفع معارض اراضی ( پاکسازی قطعات) هستیم.

    امیری زاد ابراز کرد: برای ساماندهی صنوف وابسته به مصنوعات چوبی، درودگران و مبلمان زمینی در حدود ۳۰ هکتار در مجاورت شهرک بنکداران جانمایی شده که در حال اخذ استعلامات از دستگاه‌های مربوطه هستیم. وی عنوان داشت: فرایند واگذاری اراضی زمان بر است و برای اینکه این زمین ها در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گیرد نیازمند تاییده و مجوز کارگروه امور زیربنایی، شورای برنامه ریزی استان و سازمان ملی زمین و مسکن در تهران است.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان، افزود: تا پایان آذرماه سال‌جاری فرایند واگذاری مجوزات استانی به پایان می‌رسد و برای اینکه مجوز واگذاری بیش از سه هکتار در اختیار سازمان ملی زمین و مسکن در تهران است حداقل ۶ ماه زمان می‌برد تا مجوزات ملی اخذ شود.

    امیری زاد تصریح کرد: اگر تمام مجوزات استانی و ملی مبنی بر واگذاری این اراضی اخذ و در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گیرد این مجموعه در کمتر از یکسال زمین ها را برای احداث واحدهای صنفی آماده سازی می‌کند که شامل معابر، آب و برق رسانی، آسفالت و جدول گذاری و… است. وی در پایان ابراز داشت: با عزمی که برای به پایان رساندن ساماندهی صنوف مزاحم شهری وجود دارد امیدواریم این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام نهایی برسد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.