حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3653 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران
    ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۵۹
    شناسه : 19840
    بازدید 189
    2
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان: دریانیوز// مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان از برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان (طرح مرشدان) خبر داد.
    ارسال توسط : نویسنده : امین زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان از برگزاری مسابقات المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان (طرح مرشدان) خبر داد.

    عباس اکبری با بیان این خبر گفت: امسال المپیاد ورزشی و ورزش‌های همگانی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی با عنوان طرح مرشدان برگزار می‌شود.

    اکبری اظهارداشت: کلیه بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعم از خانم و آقا تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی با شرط سنی حداقل ۴۲سال برای خانم‌ها و ۵۰سال برای آقایان مجاز به شرکت در المپیاد ورزشی و فعالیت‌های مربوط با ورزش‌های همگانی می‌باشند.
    وی خاطرنشان کرد: کلیه بازنشستگان پیش از موعد، از کارافتادگی کلی، بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور و همسران و فرزندان بازمانده در صورت داشتن شرایط سنی ذکر شده مجاز به شرکت در مسابقات هستند.
    وی به رشته‌های ورزشی آقایان اشاره و بیان کرد: در بخش آقایان رشته‌های فوتسال، والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و فوتبال روی میز (فوتبال دستی) برگزار خواهد شد.
    اکبری درباره رشته‌های ورزشی بانوان نیز عنوان کرد: در بخش بانوان نیز رشته‌های والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون برگزار می‌شود.
    وی ادامه‌داد: این مسابقات در دو بخش مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود که در بخش مقدماتی، رشته‌های انفرادی در هر استان و در بخش تیمی نیز به صورت منطقه‌ای برگزار می‌شود.
    این مسئول خاطرنشان کرد: استان هرمزگان در بخش مقدماتی میزبان مسابقات فوتسال منطقه‌ای می‌باشد که با حضور تیم‌هایی از استان‌های هرمزگان، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، بوشهر، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
    وی گفت: نفرات و تیم‌های برتر در مرحله مقدماتی به المپیاد ورزشی که به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود راه خواهند یافت.
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در پایان با دعوت از کلیه بازنشستگان و مستمری‌بگیران علاقمند به شرکت در این مسابقات خواست برای شرکت در این مسابقات از طریق تارنمای سازمان تأمین‌اجتماعی به آدرس www.tamin.ir یا مراجعه به شعب سازمان در استان و همچنین کانون بازنشستگان اقدام به ثبت‌نام نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.