حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 24 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3477 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق هرمزگان
    ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۳۴
    شناسه : 18514
    بازدید 177
    3
    به پاس تلاش ها در مسیر تولید برق مستمر و پایدار انجام شد؛ دریانیوز// دکتر محرابیان وزیر محترم نیرو با ارسال لوح تقدیر از رضا مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان و همکاران به منظور تلاش های شبانه روزی در جهت تولید و تامین برق پایدار و مستمر در کشور تشکر کرد.
    ارسال توسط : نویسنده : دریانیوز منبع : دریانیوز
    پ
    پ

     

    دریانیوز// دکتر محرابیان وزیر محترم نیرو با ارسال لوح تقدیر از رضا مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان هرمزگان و همکاران به منظور تلاش های شبانه روزی در جهت تولید و تامین برق پایدار و مستمر در کشور تشکر کرد.

    در متن این لوح آمده است:

    صنعت برق به مدد هوشیاری و مساعی تلاشگران لایق و متعهد در نظام جمهوری اسلامی، همواره منشأ سازندگی و آبادانی کشور عزیزمان بوده است. بی شک استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سربلندی آن مرهون تلاش های ارزنده مدیران و کارشناسان کارآمد و لایقی است که در راه خدمتگزاری صادقانه به مردمان این مرز و بوم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و آینده روشن این سرزمین و تأمین برق مستمر و پایدار کشور را تضمین کرده اند.

    بدینوسیله از احساس مسئولیت توأم با سرعت عمل جنابعالی و همکاران سخت کوش آن مجموعه که با خود گذشتگی موجب فراهم نمودن آسایش و رفاه هم وطنان عزیز گردید، تشکر نموده و قدردان مسئولیت پذیری و مساعی ارزشمندتان، هستم، امید است ضمن استمرار فعالیت های خالصانه، با استعانت از خداوند متعال در راستای تحقق اهداف و مأموریت های صنعت برق کشور موفق و سرافراز باشید.

    علی اکبر محرابیان
    وزیر نیرو

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.