حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 24 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3477 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • تداوم تعطیلی بزرگترین بندر مسافری کشور در بندرعباس / کسب اطلاع از وضعیت ترددهای مسافری، از طریق سامانه ۳۱۱۱
    ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
    شناسه : 18432
    بازدید 152
    3
    رئیس بندر مسافری شهید حقانی خبر داد دریانیوز//رئیس بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس گفت: کلیه ترددهای مسافری این بندر مسافری برای دومین روز متوالی به علت شرایط نا مساعد جوی لغو شده است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//رئیس بندر مسافری شهید حقانی بندرعباس گفت: کلیه ترددهای مسافری این بندر مسافری برای دومین روز متوالی به علت شرایط نا مساعد جوی لغو شده است.

    علی ادیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: این شرایط با توجه به بدی آب و هوا به وجود آمده و تا اطلاع ثانوی نیز ادامه می‌یابد.
    وی با بیان اینکه کلیه ترددهای خروجی و ورودی بندر شهید حقانی با وجود شرایط نامناسب جوی از روز گذشته لغو شده و همچنان نیز ادامه دارد، افزود: به محض مساعد شدن شرایط تردد، کار جابجایی مسافران از این بندر مجددا آغاز می‌شود.
    رئیس بزرگترین بندر مسافری کشور ادامه داد: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته، شناورهای مسافری فعال در مسیرهای بندر شهید حقانی به جزیره هرمز و جزیره قشم، به سه بخش تقسیم شده‌اند که هر دسته می‌توانند در شرایط مشخصی تردد کنند.
    ادیمی با اشاره به اینکه سه فاکتور مهم میدان دید افقی، سرعت باد و ارتفاع موج در تصمیم‌گیری برای تردد شناورهای کلاس مختلف تاثیرگذار است، اضافه کرد: شناورهای کلاس A+ قادر هستند در شرایطی که حداکثر سرعت باد ۲۲ نات و ارتفاع موج ۳٫۵ پا باشد، تردد کنند و این میزان برای شناورهای کلاس A، حداکثر سرعت ۲۰ نات و ارتفاع موج سه پا است.
    رئیس بندر شهید حقانی بندرعباس خاطرنشان کرد: شناورهای کلاس B نیز قادر به دریاروی و تردد در شرایطی که سرعت باد ۱۸ نات و ارتفاع موج دو پا باشد را دارند.
    گفتنی است، شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت تردد شناورهای مسافری با سامانه ۳۱۱۱ تماس حاصل نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.