حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 6 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3255 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • خلق حماسه حضور  برای انتخاب رئیس دولت چهاردهم
    ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
    شناسه : 17289
    بازدید 120
    1
    دریانیوز// بالاخره پس از یک هفته تبلیغات گسترده دونامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین چهاردهمین دولت، روز گذشته مردم با خلق حماسه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات به کاندیدای مدنظرشان رای دادند و امروز پس از شمارش کامل آرا ، رئیس جمهور منتخب به مردم معرفی شده و بزودی فعالیتش را آغاز می کند.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// بالاخره پس از یک هفته تبلیغات گسترده دونامزد راه یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری برای تعیین چهاردهمین دولت، روز گذشته مردم با خلق حماسه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات به کاندیدای مدنظرشان رای دادند و امروز پس از شمارش کامل آرا ، رئیس جمهور منتخب به مردم معرفی شده و بزودی فعالیتش را آغاز می کند.

    گرچه که در حالت عادی این انتخابات بایستی سال آینده برگزار می شد، اما با شهادت رئیس جمهورمان آیت ا… سیدابراهیم رئیسی و همراهان شان در اواخر اردیبهشت، انتخابات زودهنگام برای انتخاب رئیس جمهور دولت چهاردهم در ۸ تیر برگزار شد و با رقابت چهار کاندیدای ریاست جمهوری، دو کاندید به دور دوم راه یافتند و دیروز جمعه ۱۵تیرماه نیز دور دوم انتخابات برگزار شد.

    رئیس جمهور منتخب حال باید جواب اعتماد مردم را با عمل به قول و وعده هایش بدهد واز امروز وعده هایش را به فراموشی نسپارد. مردم شرایط زندگی سختی را دارند و اقشار مختلف از این شرایط راضی نیستند و رئیس جمهور بایستی برای رفع مشکلات مردم و ارتقای شرایط زندگی شان برنامه داشته باشد وشب و روز نشناسد.

    مردم در حوزه مسکن با بحران جدی مواجه شده و بدلیل اینکه در دهه۹۰ در کشور دولت وقت هیچگونه طرح مسکنی را اجرا نکرد ، در این سال ها با افزایش چندبرابری قیمت مسکن، نه تنها مردم از خانه دار شدن ناامید شدند ،که حتی بیشترشان حتی توان پرداخت ودیعه و اجاره بهای سنگین و حبابی مسکن را هم نداشته و حاشیه نشینی و زندگی در کانکس، پشت بام ، روستا ، اجاره نشینی گروهی و مشترک و… را برگزیدند و بیشتر درآمدشان صرف اجاره شد.

    برخی هم حتی درآمد کافی جهت پرداخت اجاره راهم ندارند.دولت سیزدهم طرح نهضت ملی مسکن را کلید زد که باعث امیدواری مردم به خانه دار شدن شان شد و بخشی از ثبت نام کنندگان از خانه یا زمین برخوردار شدند واملاک برخی هم در مرحله ساخت قرار دارد و انتظار می رود دولت چهاردهم این طرح را ادامه دهد تا احداث این املاک به پایان‌برسد و احداث و ساخت املاک به واجدین شرایط جدید نیز آغاز شود.

    همچنین انتظار می رود ثبت نام از متقاضیان جدید مسکن نیز آغاز شود تا تمام واجدین شرایط در سال های آتی خانه دار شوند. همچنین در حوزه اشتغال نیز بایستی دولت با برنامه به پیش رود و از فرصت ها و ظرفیت های مختلف استفاده شود تا جوانان به اشتغال پایدار و پردرآمد دست یابند و میزان بیکاران تحصیلکرده و غیرتحصیلکرده کاهش یافته و به مهارت آموزی توجه بیشتری شود تا جوانان کشور بتوانندشغل مناسبی داشته باشند و برخی هم کارآفرین شوند.

    بایستی بخش های مختلف همراهی لازم را با دولت داشته باشد و دولت نیز تمام تلاشش را معطوف به رفع مشکلات مردم کند و دولتمردان در جمع مردم حضور داشته باشند و سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت نیز تداوم داشته باشد تا مشکلات مردم را از نزدیک ببینند و بشنوند. دولت بایستی در سریع ترین زمان ممکن و بصورت جهادی به امورات مردم در بخش های مختلف رسیدگی کند تا میزان رفاه و آسایش و رضایت شان را در بخش های مختلف بتوانند جلب کنند واز انتخاب شان پشیمان نشوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.