حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3242 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پیام تسلیت مدیرعامل نیروگاه برق خلیج فارس به مناسبت رحلت امام خمینی و قیام ۱۵ خرداد   
    ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
    شناسه : 16347
    بازدید 1136
    2
    دریا نیوز//مدیرعامل نیروگاه برق خلیج فارس در پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
    ارسال توسط : نویسنده : دریانیوز منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل نیروگاه برق خلیج فارس در پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

    متن پیام محمد عقیل عامری سیاهوئی به شرح زیر است:

    بسمه تعالی

    چهاردهم خرداد یادآور وداعی تلخ با روح خدا و نیز پانزدهم خرداد تداعی کننده حماسه ای جاویدان و سرآغاز نهضتی است که به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت و سپس به صورت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور عزیزمان شکوفا گردید.

    حق‌طلبانه ۱۵ خرداد، در تاریخ این مرز و بوم وجدان‌های آحاد ملت را بیش از پیش بیدار ساخت و بساط ظلم و جور طاغوت را با فریاد آزادیخواهی ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی در هم پیچید و درس‌های زیادی از آن یادآوری می شود.

    اکنون بیش از نیم قرن از قیام خونین ۱۵ خرداد به عنوان جنبشی ماندگار و رمز پیروزی اسلام بر کفر جهانی می‌گذرد و به عنوان برگ زرینی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به ثبت رسیده است، قیامی که سرآغاز تحولات بسیاری شد به طوری که از آن قیام الهی و تاریخی تاکنون و با سپری کردن سال‌های پرفراز و نشیب، ملت رشید ایران در راستای استمرار آرمان‌های بلند امام راحل و با پیروی از منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت مصمم‌تر از قبل در برابر متجاوزان و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار ایستاده‌اند و لحظه‌ای کوتاهی نخواهند کرد و بر پیمان وثیق خود با امام راحل خواهند ماند.

    اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵ خرداد را تسلیت عرض نموده و سرافرازی ایران اسلامی را از درگاه ایزد منان مسالت می نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.