حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3243 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • علت روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ چیست؟
    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۰۶
    شناسه : 15831
    بازدید 1131
    9
    دریانیوز// روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ ممکن است در هر زمانی برای جاروبرقی سامسونگ بوجود آید، علت روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ میتواند از: خرابی دوشاخه برق، کابل جاروبرقی، پلاتین های سیم جمع کن ، قطعی سیم کشی داخلی جاروبرقی،خرابی برد الکترونیکی،خرابی رله ها، خرابی موتور جاروبرقی سامسونگ در دستگاه بوجود آید.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ ممکن است در هر زمانی برای جاروبرقی سامسونگ بوجود آید، علت روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ میتواند از: خرابی دوشاخه برق، کابل جاروبرقی، پلاتین های سیم جمع کن ، قطعی سیم کشی داخلی جاروبرقی،خرابی برد الکترونیکی،خرابی رله ها، خرابی موتور جاروبرقی سامسونگ در دستگاه بوجود آید.

    روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ به راحتی قابل رفع و تعمیر است، اما برای تعمیر باید از خدمات نمایندگی جاروبرقی سامسونگ استفاده کرد، با ما همراه باشید ما در این صفحه تمامی دلایل روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ را برای شما تشریح کرده ایم.

    خرابی دوشاخه چگونه باعث روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ می شود؟

    در بیش از۶۰% موارد دلیل روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ خرابی دوشاخه برق است، برای بررسی این مورد باید بوسیله اهم متر از متصل بودن دوشاخه برق به کابل ارتباطی مطمئن شویم.

    برای تست این مورد باید اهمتر را برروی تست بیزر قرار دهیم و از اتصال آن به کابل برق مطمئن شویم.

    قطعی در کابل جاروبرقی

    در بسیاری از مواقع به علت اتصال کوتاه یا قطعی در سیم جمع به علت باز شدن بیش از اندازه کابل جاروبرقی سامسونگ در دستگاه رخ می دهد، برای عیب یابی گام به گام علت روشن نشدن جاروبرقی در مرحله دوم بعد از تست دوشاخه به سراغ کابل ارتباطی می رویم .

    برای تست کابل کافیست اهم متر را برروی تست بیزر قرار داده و از وصل بودن جریان در دو سر کابل برق جاروبرقی مطمئن شویم.

    قطعی در پلاتین ها از دلایل روشن نشدن جاروبرقی است

    پلاتین های سیم جمع کن وظیفه اتصال و انتقال شدت جریان الکتریکی را از کابل برق به قسمت های مختلفی مانند: برد الکترونیکی و موتور جاروبرقی را بر عهده دارند.

    در برخی از مواقع اتصالی در این نقطعه و اتصال کوتاه بین پایه های سیم جمع کن باعث روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ می شوند.

    برای دسترسی به پلاتین ها باید بدنه جاروبرقی و سپس محفظه سیم جمع کن باز شوند، در صورت مشاهده اتصالی در این قسمت کافیست پلاتین معیوب را تعویض کنید تا مشکل روشن نشدن جاروبرقی برطرف شود.

    قطعی در سیم کشی داخلی جاروبرقی سامسونگ

    در برخی از مواقع قطع شدن سیم کشی داخلی باعث روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ می شود.

    معمولا این مشکل به دلیل پوسیدگی، اتصال کوتاه یا وارد شدن ضربه به جاروبرقی بوجود می آید، برای بررسی بیشتر و عیب یابی نقطه قطعی در کابل ارتباطی باید قاب جاروقی باز و تمامی موارد سیم کشی چک شود.

    خرابی برد الکترونیکی دلیل روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ است

    یکی از شایع ترین دلایل روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ خرابی برد الکترونیکی است، برد الکترونیکی معمولا به یکی از دلایل زیر با مشکل روبرو می شود.

    • نوسانات برق
    • وارد شدن رطوبت به برد الکترونیکی جاروبرقی
    • خرابی منبع تغذیه
    • خرابی رله های روی برد اصلی
    • اتصال کوتاه در یکی از قطعات جاروبرقی

    برای رفع این مشکل و تعمیر دستگاه خود حتما با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی تماس بگیرید.

    آیا خرابی موتور باعث روشن نشدن جاروبرقی Samsung است؟

    بله خرابی موتور هم می تواند از علت های اصلی روشن نشدن جاروبرقی سامسونگ باشد، چنانچه جریان برق در سیم پیچ موتور قطع شود جاروبرقی سامسونگ روشن نمی شود.

    زمانی که سیم کشی موتور قطع می شود، تعویض موتور گزینه بهتری نسبت به تعمیر یا تعویض سیم کشی است، زیرا تعمیرات ممکن است بعد از مدتی دوبار معیوب و جاروبرقی روشن نشود.

    برای تعمیر جاروبرقی سامسونگ به کجا مراجعه کنیم؟

    برای سرویس و تعمیر جاروبرقی سامسونگ مراکز مختلفی وجود دارد اما پیشنهاد می شود تعمیرات این دستگاه را به نمایندگی سامسونگ بسپارید.

    نمایندگی های سامسونگ آشنایی کامل با جاروبرقی و قطعات آن را دارند، همچنین نمایندگی ها خدمات جاروبرقی را با گارانتی به مشتریان ارائه می کنند.

    منبع:

    Service-bartar.org

    اینستاگرام: service__bartar

    شماره تماس :۶۷۵۴۹-۰۲۱

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.