حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3242 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • لذت موتور سواری در کیش
    ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۵۸
    شناسه : 15823
    بازدید 1137
    9
    دریانیوز// جزیره‌ی کیش یکی از مقاصد پرطرف‌دار سفر برای گردشگران ایرانی است. با سفر به این جزیره انواعی از امکانات رفاهی و تفریحی مختلف در اختیار شما قرار می­گیرد. در این جزیره می­توانید غواصی، جت اسکی، بانجی­جامپینگ، کشتی­سواری و انواعی از تفریحات دیگر را امتحان کنید.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز// جزیره‌ی کیش یکی از مقاصد پرطرف‌دار سفر برای گردشگران ایرانی است. با سفر به این جزیره انواعی از امکانات رفاهی و تفریحی مختلف در اختیار شما قرار می­گیرد. در این جزیره می­توانید غواصی، جت اسکی، بانجی­جامپینگ، کشتی­سواری و انواعی از تفریحات دیگر را امتحان کنید.

    اگر عاشق موتور سواری هستید، می­توانید یک موتور را برای ۳ ساعت کرایه کنید و دور تا دور جزیره کیش را با آن بگردید. همچنین می­توانید به مراکز تفریحی مخصوص موتورسواری در این جزیره مراجعه کنید و در پیست­های مختلف آن، تجربه متفاوتی از موتورسواری کسب کنید.

    در این مقاله قصد داریم به بررسی این دو شیوه برای لذت بردن از موتورسواری در جزیره کیش بپردازیم. پس تا پایان مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

    نحوه کرایه موتور در جزیره کیش

    جزیره کیش سرشار از شگفتی و هیجان برای مسافران است. یکی از تفریحات لذت‌بخشی که می‌توانید در این جزیره امتحان کنید، موتورسواری است. برای کرایه موتور برقی می‌توانید به مراکز تفریحی این جزیره نظیر پارک ساحلی مرجان یا اسکله تفریحی مراجعه کنید.

    اگر عاشق موتورسواری هستید ولی نمی‌دانید چه‌طور با موتورهای دنده‌ای برانید، می‌توانید موتورهای برقی را در جزیره کیش کرایه کنید. تنها کافی ا‌ست گاز بدهید، ترمز کنید و بتوانید تعادل خود را بر روی موتور حفظ کنید.

    برای کرایه‌ی موتورهای برقی به کارت شناسایی معتبر و همچنین پرداخت ودیعه نیاز دارید. در ادامه شرایط لازم برای استفاده از موتورهای برق جزیره کیش را مشاهده می‌کنید:

    • تکمیل فرم قرارداد اجاره
    • داشتن حداقل ۱۵ سال سن
    • استفاده از کلاه ایمنی
    • پرداخت ودیعه
    • داشتن کارت شناسایی معتبر
    • رانندگی در محل‌های مخصوص
    • رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی

    قیمت اجاره موتور برقی در اردیبهشت‌ماه از ۲۰۰ هزار تومان شروع می‌شود.

    با کرایه‌ی موتورهای برقی حتماً باید در جاده‌های مخصوصی که در این جزیره برای رفت‌وآمد موتورها در نظر گرفته شده است، رانندگی کنید. این موتورها حداکثر ۳ ساعت شارژ را درون خود نگه‌داری می‌کنند.

    مراکز تفریحی برای امتحان کردن موتورسواری در کیش

    علاوه بر امکان اجاره موتورهای برقی در جزیره کیش شما می‌توانید به برخی از مراکز تفریحی این جزیره مراجعه کنید و با پرداخت هزینه در پیست­های مخصوص موتورسواری تجربه لذت‌بخشی از امتحان کردن این تفریح را داشته باشید. یکی از این مراکز سافاری کیش است. شما می‌توانید انواع از موتورهای زیر را در این در این مرکز تفریحی کرایه کنید:

    ۱. موتور ۵۰: این موتور مناسب کودکان ۵ تا ۱۳ سال است. می‌توانند در پیست مخصوص آن ۴ دور را با این موتور بزنند.

    ۲. موتور دریفت: پیست این موتور ۱۰۰ متر است. برای استفاده از آن سن شما حداقل باید ۱۳ سال و قدتان ۱۴۵ سانتی‌متر باشد. موتور دریفت را هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند کرایه کنند.

    ۳. موتور ۱۰۰: یکی از موتورهای کاملاً اتوماتیک است که هم خانم‌ها و آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. برای استفاده از این موتور وزن شما باید حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم و سن شما حداقل ۱۴ سال باشد. مسیرهای پیست موتور ۱۰۰ در سافاری کیش ۷۰۰ متر است.

    ۴. موتور ۹۰: این موتور نیز کاملاً اتوماتیک است. حداکثر وزن برای استفاده از آن ۹۰ کیلومتر و حداقل سن ۱۴ سال است. مسیر آن ۷۰۰ متر است.

     

     

    برای امتحان کردن موتورسواری در سافاری کیش می‌توانید همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به بلوار امام خمینی (فرودگاه کیش)، بلوار سافاری، جنب فاز ۳ صنعتی مراجعه کنید. قیمت کرایه انواع موتور در این مرکز تفریحی در اردیبهشت ماه حدوداً برابر با ۲۰۰ هزار تومان است.

    چگونه به جزیره کیش سفر کنیم؟

    برای سفر به جزیره کیش ابتدا باید به سراغ بلیط هواپیما تهران کیش بروید. بلیت مسیرهای هوایی که به جزیره کیش ختم می‌شوند، مانند مسیر هوایی تهران به کیش از نوع سیستمی و چارتری است. همچنین می‌توانید کلاس اکونومی و بیزینس را در این مسیر پروازی پیدا کنید. از جمله ایرلاین‌های موجود در مسیر هوایی تهران کیش می‌توان به نام‌های زیر اشاره کرد:

    • کیش ایر
    • زاگرس
    • معراج
    • کاسپین
    • قشم ایر
    • ماهان

    اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ کلاس پروازی اکونومی بروید. همچنین می‌توانید ایرلاین­هایی را انتخاب کنید که قیمت بلیط هواپیمای آن‌ها ارزان‌تر است. به طور مثال در مسیر پروازی تهران به کیش در اردیبهشت ماه ارزان‌ترین بلیط هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی کیش ایر با مبلغ ۱ میلیون و ۵۱۶ هزار تومان و گران‌ترین بلیط متعلق به شرکت هواپیمایی ماهان به مبلغ ۳ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان است.

    اگر می‌خواهید بلیت انواع ایرلاین‌های مختلف را در یک صفحه و یک‌جا ببینید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید بلیط هواپیما از سفرمارکت استفاده کنید. سفرمارکت یک بازار آنلاین خدمات سفر است که در آن می‌توانید مجموعه‌ای از اقلام سفر نظیر بلیت هواپیما، بلیت قطار، هتل، تور گردشگری، ویلا و اقامتگاه را برای سفر به جزیره کیش یا شهرهای دیگر داخلی و خارجی پیدا کنید.

    در مرحله بعد باید هتل مناسبی را در این جزیره برای خود رزرو کنید. در جزیره کیش انواعی از هتل‌های مختلف، از هتل‌های تک ستاره گرفته تا هتل‌های ۵ ستاره و لوکس وجود دارد. از جمله هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش می‌توان به هتل مارینا پارک، هتل ترنج، هتل داریوش، هتل شایان و چندین هتل دیگر اشاره کرد.

    قیمت هتل‌های ۵ ستاره جزیره کیش از ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان به ازای اقامت برای یک شب متغیر است. ارزان‌ترین هتل کیش شامل هتل‌های تک ستاره این جزیره می‌شود. قیمت هتل تک ستاره ققنوس به ازای هر شب ۴۸۰ هزار تومان است.

    اگر می‌خواهید در وقت خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید به‌جای آنکه برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به طور جداگانه اقدام کنید، به سراغ تورهای جزیره کیش بروید. با خرید تورهای کیش خدمات زیر به شما ارائه می‌شود:

    بلیط هواپیمایی رفت‌وبرگشت، هتل، استقبال فرودگاهی، بیمه مسافرتی

    قیمت تورهای کیش به مدت زمان تور، قیمت بلیط هواپیما و هتل آن بستگی دارد. هرچه تعداد ستاره‌های یک هتل کم‌تر شود و تعداد روزهای اقامتتان در جزیره کیش کاهش پیدا کند، هزینه تور شما کم‌تر می‌شود.

    جمع‌بندی

    جزیره کیش پر از مکان‌های تفریحی برای علاقه‌مندان به خوش‌گذرانی و تفریح است. ازجمله تفریحاتی که می‌توانید در این جزیره امتحان کنید، موتورسواری است. می‌توانید به سراغ کرایه‌ی موتورهای برقی در جزیره کیش بروید و در جاده‌های مخصوص موتورسواری این جزیره این فعالیت مهیج را امتحان کنید. همچنین می‌توانید به مراکز تفریحی نظیر سافاری کیش بروید و انواعی از موتورهای مختلف را کرایه کنید و در پیست­های موتورسواری این مرکز تفریحی از موتورسواری لذت ببرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.