حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3233 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ایران رئیس جمهوری  در تراز سید محرومان می خواهد
    ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۷:۵۵
    شناسه : 17078
    بازدید 116
    1
    دریانیوز// انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم که با شهادت رئیس جمهور شهیدمان آیت ا... سیدابراهیم رئیسی بصورت زودهنگام و در هشتم تیرماه برگزار شد و چهارکاندید به رقابت پرداختند و در نهایت انتخابات به دور دوم کشیده شد و روز جمعه با رقابت دو کاندید برگزار می شود و هر کدام که رای بیشتری را در صندوق های رای داشته باشد، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود.
    ارسال توسط : نویسنده : علی زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم که با شهادت رئیس جمهور شهیدمان آیت ا… سیدابراهیم رئیسی بصورت زودهنگام و در هشتم تیرماه برگزار شد و چهارکاندید به رقابت پرداختند و در نهایت انتخابات به دور دوم کشیده شد و روز جمعه با رقابت دو کاندید برگزار می شود و هر کدام که رای بیشتری را در صندوق های رای داشته باشد، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود.

    در محافل سیاسی و فضای مجازی و… این موضوع مطرح می شود که با رای آوردن مسعود پزشکیان ، دولت سوم روحانی روی کار خواهد آمد و با رای آوردن سعید جلیلی، دولت دوم شهیدجمهور و سیدمحرومان آیت ا… سیدابراهیم رئیسی سکاندار دولت چهاردهم خواهد شد و این مردم هستند که تصمیم می گیرند به کدام دولت رای دهند. آیت ا… رئیسی که از همان ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ، مردم داری اش را با حضور در بین مردم ثابت کرد و حتی در همین مسیر سفرها و دیدارهای مردمی وافتتاح پروژه هایی عمرانی برای رفاه و آسایش مردم نیز در اواخر اردیبهشت سال جاری به شهادت رسید و تا آخرین دقایق عمر بابرکت شان ، دغدغه شان این بود که به امورات مردم رسیدگی کنند و مشکلات مردم را برطرف نموده و خواسته های شان را محقق نمایند.

    سیدمحرومان زمانی که دولت سیزدهم را تحویل گرفتند، روزانه ۷۰۰تا۸۰۰ خانواده هموطن مان عزیزان شان را بخاطر غول کرونا ازدست می دادند و با واردات واکسن و…، دولت سیزدهم این عدد را به صفر رساندند. ثبت نام از مردم برای ساخت مسکن ملي را از بهمن ماه سال ۱۴۰۰آغاز کردند و تاکنون در برخی مناطق کشور این خانه ها ساخته شده و در برخی مناطق در مرحله ساخت قرار دارند و اگر دولتی زمام امور را به دست بگیرد که ادامه دهنده برنامه های دولت قبل باشد ، بطور حتم امسال تا سال آینده صدها هزار خانواده ایرانی خانه دار می شوند و واگذاری زمین به خانواده های چندفرزندی ادامه خواهد یافت اما اگر دولتی زمام امور را در دست بگیرد که به خانه دار کردن مردم اعتقاد نداشته باشد و به خانه نساختن شان افتخار کنند ، آنگاه نمی توان انتظار داشت که طرح مسکن‌ملی ادامه یابد، همانگونه که طرح مسکن مهر دولت نهم و دهم در دولت یازدهم و دوازدهم متوقف شد و قیمت املاک بگونه ای بالارفت که خانه دار شدن برای اقشار مختلف رویایی دست نیافتنی شد .

    اما دولت سیدمحرومان شهید آیت ا… رئیسی، خانه دار شدن را با اجرای طرح نهضت ملی مسکن رویایی دست یافتنی کرد و نباید این طرح ابتر بماند و بایستی دولت بعدی طرح نهضت ملی مسکن را ادامه دهد تا مردم خانه دار شود. دولت سیزدهم اقدامات زیربنایی زیادی انجام داد و پروژه هایی را به اتمام رساند که برخی از آنها دهه ها بلاتکلیف مانده بودند. طرح رتبه بندی معلمان و قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری در این دولت اجرایی شد. حقوق و مزایای کارگران و بازنشستگان در دولت سیزدهم افزایش بیشتری یافت . بسیاری از کارخانه های راکد، فعال شدند و ده‌ها هزار کارگر از بیکاری نجات یافتند.

    یارانه ها افزایش چندبرابری یافت و از محرومان حمایت های بیشتری شد‌. سهم آورده مسکن ملي مددجویان بهزیستی و کمیته امداد برعهده دولت سیزدهم قرار گرفت تا این قشر محروم جامعه خانه دار شوند.دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به محرومان داشت و بایستی سکاندار دولت چهاردهم نیز همین نگاه و دیدگاه را داشته باشد.دولت سیزدهم صدور مجوزها را از طریق درگاه ملی مجوزها و بصورت الکترونیکی و در مدت کوتاه سه تا هفت روزه اجرایی نمود.سامانه یکپارچه خودرو در این دولت راه اندازی شد تا همه بتوانند از کارخانه ها خودروی نو بگیرند .جذب معلم و پرستار و…در دولت سیزدهم افزایش یافت.

    قفل صدور سند املاک‌ در نوار ساحلی بندرعباس به بهانه قرارگرفتن در حریم ۶۰متری دریا بعد از دهه ها توسط دولت سیزدهم باز شد و صیادان توانستند بعد از بیش از دو دهه، مجوز صید بگیرند. استخدام بومیان در صنایع از طریق آزمون و غیراتوبوسی از سایر استان ها در دولت سیزدهم کلیدخورد.مردم رئیس جمهوری را می خواهند که سفرهای استانی وشهرستانی اش در گرما وسرما ادامه داشته باشد و در سیل و زلزله و… به میان مردم بیاید و دردشان را از نزدیک ببیند و خواسته های شان را بشنود و نسخه درمانگری برایشان بپیچد .

    رئیس جمهوری بایستی زمام امور مردم را در دست بگیرد که در میدان عمل و جهاد و انقلابی باشد و منافع و مصالح مردم ، خط قرمزش باشد و فسادستیزی ، ساده زیستی ، تدین و پاک دستی اش را به اثبات رسانده باشد و از انتصابات سیاسی و گماردن امورات به افراد غیرمتخصص و غیرمتعهد خودداری کند و از نخبگان و افراد توانمند و جوان و همچنین تجربه کارشناسان خبره استفاده کند. ایران‌اسلامی رئیس جمهوری در تراز سیدالشهدای خدمت و سیدمحرومان آیت ا…سیدابراهیم رئیسی نیاز دارد تا راه این شهیدبزرگوار را ادامه دهد و به محرومان و مستضعفان بیش از گذشته توجه شده و خدمات نیمه تمام دولت سیزدهم‌مانند مسکن‌ملی ادامه یابد و مردم خانه دار شوند و پروژه های نیمه تمام باقی مانده به اتمام برسند و خدمات رسانی به مردم ادامه داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.