حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲۶ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3294 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ۵۴ درصد هرمزگانی ها زیر چتر حمایتی  تأمین ‌اجتماعی
    ۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۲۴
    شناسه : 17461
    بازدید 1104
    3
    مدیرکل تأمین ‌اجتماعی هرمزگان خبر داد دریانیوز// به مناسبت هفته تأمین ‌اجتماعی، مدیران تامین‌اجتماعی هرمزگان با حضور در دفتر روزنامه دریا با مدیر مسئول این روزنامه دیدار و گفت‌وگو کردند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// به مناسبت هفته تأمین ‌اجتماعی، مدیران تامین‌اجتماعی هرمزگان با حضور در دفتر روزنامه دریا با مدیر مسئول این روزنامه دیدار و گفت‌وگو کردند.

    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ عباس اکبری مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان و دکتر غلامعباس مومنی مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان با حضور در دفتر روزنامه دریا با یعقوب دبیری‌نژاد مدیرمسئول این روزنامه دیدار کردند. مدیر کل تامین‌اجتماعی هرمزگان نیز در این دیدار گفت: ۵۴درصد از جمعیت استان هرمزگان تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند و از این سازمان خدمات دریافت می‌کنند.

    اکبری اظهارداشت: خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی از طریق هفده شعبه و پنج کارگزاری به متقاضیان ارائه می‌شود.وی افزود: در حال حاضر ۳۶۰هزار نفر به عنوان بیمه‌شده اصلی تحت پوشش این سازمان در استان هرمزگان قرار دارند که با افراد تحت تکفل به بیش از ۹۵۵هزار نفر می‌رسد.اکبری بیان کرد: ۲۹۶هزار نفر از بیمه‌شدگان اصلی آقا و ۶۴هزار نفر نیز بانوان هستند.

    وی عنوان کرد: در سال گذشته تعداد بیمه‌شدگان اصلی سازمان در هرمزگان از رشد شش درصدی برخوردار بوده‌است که در ده سال گذشته این میزان افزایش بی‌سابقه می‌باشد.اکبری درباره مستمری‌بگیران این سازمان خاطرنشان کرد: مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی شامل بازنشستگان، از کارافتادگان و بازماندگان می‌باشند که در مجموع، ۶۰هزار و ۱۲۵نفر به عنوان مستمری‌بگیر تحت پوشش تامین‌اجتماعی هرمزگان قرار دارند.

    این مسئول به کارگاه‌های فعال در استان اشاره کرد و گفت: در زمینه کارگاه‌های فعال در استان هرمزگان نیز در حال حاضر ۳۱هزار و ۳۷۳ کارگاه فعال در این استان مشغول به فعالیت هستند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد چهار درصدی برخوردار می‌باشد. وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال بابت ۲۴هزار و ۵۶۰پرونده تعهدات کوتاه مدت در استان هرمزگان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن از رشد ۴۵درصدی برخوردار بوده‌است.

    اکبری خاطرنشان کرد: در خصوص تعهدات بلند مدت که شامل پرداخت مستمری می‌باشد، در سال ۱۴۰۲ اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان هرمزگان بیش از ۵۶هزار و ۹۶۰میلیارد ریال مستمری به مستمری‌بگیران پرداخت نموده‌است که نسبت به سال قبل از آن از رشد ۴۴درصدی برخوردار می‌باشد. در ادامه مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان گفت: خدمات درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی به دو صورت درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم ارائه می‌شود.

    دکتر غلامعباس مومنی افزود: در درمان مستقیم، خدمات درمانی از طریق مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه می‌شود و در استان هرمزگان یک بیمارستان و نه مرکز درمانی این خدمات را به مردم استان ارائه می‌کنند.مومنی اظهارداشت: میزان خدمات در درمان مستقیم در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن از رشد ۲۵درصدی برخوردار بوده‌است.وی بیان کرد: در پایان سال گذشته سه بخش از بخش‌های بیمارستان خلیج‌فارس به صورت وی‌آی‌پی درآمدند و خدمات را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌کنند.

    مومنی خاطرنشان کرد: مراجعه افراد غیربیمه‌ای به بیمارستان خلیج‌فارس در سال گذشته ۱۴۲درصد رشد داشته‌است که به دلیل خدمات خوبی است که در این بیمارستان ارائه می‌شود.وی ادامه‌داد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۵۵۰هزار مراجعه به مراکز درمانی ملکی سازمان در هرمزگان صورت گرفت که از این تعداد، یک میلیون و ۵۲۹هزار مراجعه به صورت سرپایی و بیش از ۲۱هزار مراجعه به صورت بستری بوده‌است.یعقوب دبیری‌نژاد مدیر مسئول روزنامه دریا نیز در این دیدار ضمن تقدیر از عملکرد سازمان تأمین‌اجتماعی در استان هرمزگان، آمادگی این روزنامه جهت پوشش هر چه بهتر خدمات این سازمان در راستای امیدآفرینی در جامعه را اعلام کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.