حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۱۴ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 4 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • سه هزار پرونده خسارت متفرقه در هشت ماهه امسال پرداخت شد
    ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۳
    شناسه : 12745
    بازدید 1107
    7
    معاون خرید راهبردی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان: دریانیوز// معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: سازمان تامین اجتماعی دو نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به جامعه هدف خود ارائه می‌کند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// معاون خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت: سازمان تامین اجتماعی دو نوع خدمت بیمه‌ای و درمانی به جامعه هدف خود ارائه می‌کند.
    دکتر سیدعلی وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار روزنامه دریا افزود: خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی به دو صورت درمان مستقیم و درمان غیرمستقیم به جامعه هدف این سازمان ارائه می‌شود. وطن‌خواه اظهارداشت: در درمان مستقیم، خدمات درمانی در مراکز درمانی ملکی سازمان به افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌شود و درمان غیرمستقیم از طریق انعقاد قرارداد و خرید خدمت از سایر مراکز درمانی، پزشکان و دیگر مراکز تشخیصی و درمانی صورت می‌گیرد. وی بیان‌کرد: وظیفه ما در معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی انعقاد قرارداد و پرداخت هزینه و اسناد پزشکی مراکز طرف قرارداد می‌باشد و در حال حاضر در استان ۴۸۲ مرکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی بوده و از آنها خرید خدمت انجام می‌شود.
    وطن‌خواه خاطرنشان‌کرد: سه نوع سند شامل اسناد سرپایی، اسناد بستری و اسناد خسارت متفرقه توسط این معاون مورد بررسی قرار گرفته و پرداخت می‌شود که اسناد بستری و سرپایی مربوط به مراکز طرف قرارداد بوده و اسناد خسارت متفرقه مربوط به مراکز غیرطرف قرارداد می‌باشد. وی به تعداد اسناد پرداخت شده در شش ماهه امسال اشاره و عنوان کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲میلیون و سیصد هزار پرونده اسناد بستری، سرپایی و متفرقه توسط معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی هرمزگان مورد بررسی و پرداخت شده‌است.
    این مسئول درباره اسناد خسارت متفرقه پرداخت شده اظهارکرد: در شش ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۴۶۰ پرونده خسارت متفرقه توسط این معاونت پرداخت شده‌است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد پانزده درصدی برخوردار می‌باشد. وطن‌خواه اضافه‌کرد: تا پایان آبان ماه سال جاری نیز سه هزار و ۳۲۱پرونده اسناد خسارت متفرقه مورد بررسی قرار گرفته‌است که بیش از ۹۶درصد آنها شامل سه هزار و ۲۲۱سند به متقاضیان پرداخت شده‌است. وی در پایان گفت: تمام تلاش همکاران ما در این معاونت این است که بتوانیم در سریعترین زمان ممکن اسناد را مورد بررسی قرار داده و هزینه‌های مراکز طرف قرارداد و اسناد خسارت متفرقه را در کمترین زمان پرداخت نماییم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.