حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 30 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3228 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مردم با آگاهی کامل فرد اصلح را انتخاب کنند
    ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۰۳
    شناسه : 16959
    بازدید 135
    2
    یعقوب دبیری‌نژاد نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس : دریانیوز// یعقوب دبیری‌نژاد نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: بعد از شهادت رئیس جمهور عزیزمان، آیت‌الله رئیسی و بر اساس قانون اساسی، می‌بایست ظرف مدت ۵۰ روز، رئیس‌جمهور بعدی توسط مردم انتخاب گردد و دولت جدید امورات کشور را به دست گیرد، لذا انتخابات زودهنگام برگزار می‌شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// یعقوب دبیری‌نژاد نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: بعد از شهادت رئیس جمهور عزیزمان، آیت‌الله رئیسی و بر اساس قانون اساسی، می‌بایست ظرف مدت ۵۰ روز، رئیس‌جمهور بعدی توسط مردم انتخاب گردد و دولت جدید امورات کشور را به دست گیرد، لذا انتخابات زودهنگام برگزار می‌شود.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ وی در ادامه افزود: از همین رو، کاندیدای زیادی با سوابق مختلف در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کردند که در نهایت، با توجه به شرایط انتخابات ریاست‌جمهوری و کسب ۵۰ درصد از آرای مردمی توسط کاندیداها، شورای نگهبان از بین ثبت‌نام‌کنندگان، ۶ نفر را به عنوان کاندیدای حائز شرایط ریاست‌جمهوری برای اداره کشور را صاحب صلاحیت دانستند. نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس همچنین گفت: مردم باید از بین ۶ کاندیدای ریاست‌جمهوری که از سلایق و گروه‌های مختلف سیاسی با دیدگاه‌های متفاوت هستند، به یک نفر رأی اعتماد دهند و به عنوان رئیس‌جمهور اصلح انتخاب نمایند تا کشور را اداره کند.

    دبیری‌نژاد ادامه داد: ممکن است هریک از هموطنان، دیدگاه سیاسی مختلف داشته باشند و برای انتخاب کاندیدای ریاست‌جمهوری، دلایلی دارند، اما بدانیم هر یک از ۶ کاندیدای ریاست‌جمهوری که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند بدون شک، افرادی هستند که در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبند به اصول اولیه و قانون اساسی این نظام مقدس هستند، لذا در فضای تخریب‌ها، باید از اینکه کاندیدایی را در خط ولایت یا مخالف این جایگاه بدانیم بپرهیزیم و بیشتر باید به دنبال این باشیم که رئیس‌جمهور آینده را بر اساس ویژگی‌ها و شاخصه‌های مشخص‌شده انتخاب نماییم.

    وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی در برگزاری انتخابات پرشور تصریح کرد: اصحاب رسانه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری، در گام نخست می‌بایست اصل مهم «مشارکت حداکثری» را مدنظر قرار دهند و برای تحقق آن تلاش کنند و از هیچ کوششی دریغ نورزند. نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان داشت: در وهله دوم باید تلاشمان این باشد کاندیدای ریاست‌جمهوری که قرار است با دستان ما انتخاب گردد، فردی کاردان، دارای کارنامه درخشان و توانمند در مدیریت اجرایی کشور به ویژه شرایط بحرانی اقتصاد جهانی به دلیل تحریم‌های ظالمانه باشد و بتواند کشور را در چنین شرایطی به خوبی مدیریت کند.

    دبیری‌نژاد، اظهار امیدواری کرد: مردم با اطلاع‌رسانی از طریق مناظره‌های برگزارشده در صدا و سیما و همچنین تبلیغات ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست‌جمهوری، با آگاهی کامل از برنامه‌های کاندیدای موردنظر در حوزه ارتباط بین‌الملل با سایر کشورها، اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان، انتخاب اصلح خود را در روز هشتم تیرماه، در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.