حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3653 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • پلیس؛ ضامن آرامش
    ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۳۴
    شناسه : 19863
    بازدید 159
    1
    دریانیوز// بدون شک، نیروی انتظامی، یکی از مجموعه‌هایی است که در همه امور زندگی آحاد جامعه مسئولیت و ماموریت دارد و در این راستا، مجاهدانه عمل می‌کند.
    ارسال توسط : نویسنده : معصومه زارعی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// بدون شک، نیروی انتظامی، یکی از مجموعه‌هایی است که در همه امور زندگی آحاد جامعه مسئولیت و ماموریت دارد و در این راستا، مجاهدانه عمل می‌کند.

    پلیس حتی یک روز هم تعطیلی ندارد و با ایمان راسخ و اعتقاد به وحدانیت پرودگار و در چارچوب شرع مقدس و قانون به مردم خدمت می‌کند، همه این‌ها از شاخصه‌های پلیس در کشور ایران اسلامی است.به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله‌العالی)، نیروی انتظامی هم مظهر اقتدار نظام و نظمی است که می‌خواهد امنیت کشور را حفظ، تامین و سپس از آن پاسداری کند و هم مظهر مهربانی و دلسوزی و روحیه رأفت و رحمت نظام نسبت به آحاد مردم است، این دو تا در کنار هم و توام با یکدیگر باید مورد توجه قرار بگیرد.

    نیروی انتظامی با توجه به رسالت‌های خطیری که بر عهده دارد، با توکل به خدای متعال و بهره‌گیری از توانمندی‌های خود به خوبی، توانسته  مأموریت‌های مختلف را انجام دهد.امنیت کامل در استان هرمزگان حاکم است، این امنیت مرهون خون پاک شهدای مظلوم و رشادت کارکنان انتظامی و سایر همرزمانشان در سپاه و ارتش و مجموعه امنیتی هستیم که با جان و دل و از خودگذشتگی در مقابل دشمن ایستادگی کرده و می‌کنند.

    نیروی انتظامی، مظهر امنیت، آرامش و اقتدار جامعه است زیرا کارکنان آن، شبانه‌روز، به انجام رسالت خود مشغولند و در مسیر خدمت به کشورو مردم، خستگی را نمی‌شناسند.پلیس در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار است، در طول سال، عملیات‌های مختلفی با حضور هوشمندانه پلیس صورت می‌گیرد که پلیس در این عملیات‌ها، به خوبی ایفای نقش کرده و خدمات موثری را به مردم و کشور ارائه می‌دهد.

    نیروهای انتظامی، امروز به عنوان نماد اقتدار نظام و حاکمیت قانون مطرح بوده و هست، فراجا، مجموعه‌ای مورد قبول در بین عموم اقشار جامعه است، بدون شک، مردم با دیدن پرسنل فراجا ملبس به لباس مقدس انتظامی، احساس امنیت و آرامش کرده و به همان اندازه نیز مجرمان و افراد شرور با دیدن ماموران نیروهای انتظامی احساس ناامنی می‌کنند.

    پلیس، عزت، اخلاق‌مداری و همراهی با مردم را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با بهره‌مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف، نقش مهم و برجسته‌ای را در برقراری نظم، امنیت و آرامش در شهرها، روستاها و مرزهای کشور ایفا می نماید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.