حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3244 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • مشترکان هرمزگانی از سامانه « برق من » استفاده کنند
    ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۵۱
    شناسه : 1934
    بازدید 11003
    12
    مدیرعامل شرکت توزیع برق استان : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: از آنجایی که اپلیکشن «برق من» خدمات متنوع و جامعی را به صورت شفاف به مشترکان و کاربران ارائه می دهد لذا از تمامی شهروندان خواستاریم از این سامانه استفاده کنند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: از آنجایی که اپلیکشن «برق من» خدمات متنوع و جامعی را به صورت شفاف به مشترکان و کاربران ارائه می دهد لذا از تمامی شهروندان خواستاریم از این سامانه استفاده کنند. به گزارش خبرنگار دریا، محمد کریمی اظهار کرد: تاکنون تنها ۱۵ درصد از مشترکان در استان هرمزگان از سامانه «برق من» استفاده می کنند که این میزان پایین بوده و نیاز به فرهنگ سازی دارد.

    وی بیان داشت: شهروندان می توانند با نصب برنامه نرم افزاری «برق من» بر روی گوشی خود از وضعیت آخرین قبض، پرداخت قبض، سابقه پرداخت، سابقه مصرف، خوداظهاری کارکرد برق، ثبت درخواست انشعاب جدید و پیگیری و پرداخت هزینه انشعاب، درخواست آزمایش کنتور، رفع مشکل ولتاژ شبکه برق، اعلام مشکل روشنایی معابر، ثبت خسارت وارده به مردم، ثبت خسارت وارده به شبکه، سرقت برق و ثبت انواع درخواست ها بهره مند شوند.

    مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان اظهارداشت: شهروندان همچنین پس از نصب نرم افزار می‌توانند با وارد کردن شناسه قبض در قسمت خاموشی ها از اعمال زمان خاموشی آگاهی یافته و برنامه ریزی کنند. کریمی با اشاره به اینکه این برنامه راحت ترین و قابل دسترس ترین روش جهت مشاهده صورتحساب و پرداخت قبض برای مشترکان است، ادامه داد: مشترکان برای دریافت و نصب این نرم افزار می توانند به سایت شرکت توزیع برق هرمزگان مراجعه و یا از طریق برنامه بازار آن را دریافت کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.