حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 24 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3477 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • جزئیات پرداخت ۷۷میلیارد عوارض آلایندگی عسلویه به هرمزگان‌
    ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۵۲
    شناسه : 18557
    بازدید 120
    0
    مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان‌تشریح کرد دریانیوز// مدیرکل امور مالیاتی با تشریح جزئیات پرداخت ۷۷میلیاردتومان عوارض آلایندگی عسلویه به هرمزگان‌ گفت: براساس جزء۳بند ب ماده ۶ قانون برنامه ششم توسعه، واحدهای آلاینده بایستی درصدی از فروش خود را به تشخیص سازمان محیط زیست به مناطق متاثر از آلایندگی آن صنعت پرداخت کنند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل امور مالیاتی با تشریح جزئیات پرداخت ۷۷میلیاردتومان عوارض آلایندگی عسلویه به هرمزگان‌ گفت: براساس جزء۳بند ب ماده ۶ قانون برنامه ششم توسعه، واحدهای آلاینده بایستی درصدی از فروش خود را به تشخیص سازمان محیط زیست به مناطق متاثر از آلایندگی آن صنعت پرداخت کنند.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ جعفر احسانی مهر افزود: با پیگیری های مجدانه مسئولان ارشد اجرایی و قضایی استان و اداره کل امورمالیاتی هرمزگان برای نخستین بار ۷۷میلیارد تومان به عنوان بخشی از عوارض صنایع آلاینده عسلویه به هرمزگان پرداخت شد که در حال توزیع بین شهرداری ها و دهیاری های متاثر از این آلودگی ها در استان هستیم.احسانی مهر اظهار داشت: حدود۱۲درصد از سهم آلایندگی صنایع آلاینده عسلویه بوشهر به هرمزگان تعلق دارد و امیدواریم عوارض آلایندگی منبعد بطور مداوم براساس قانون به هرمزگان پرداخت شود. وی همچنین بابیان اینکه ۳۷۷میلیارد تومان عوارض آلایندگی از صنایع آلاینده در استان هرمزگان دریافت شد، اظهار داشت : از این مبلغ ۱۴۵ میلیارد تومان به شهرداری بندرعباس و مابقی بین شهرداری ها و دهیاری هایی که متاثر از این آلایندگی هستند، توزیع شد.

    مدیرکل امورمالیاتی هرمزگان میزان عوارض ارزش افزوده و آلایندگی پرداختی به شهرداری ها ودهیاری های استان در سال گذشته را نیز ۴۵۶۰میلیارد تومان اعلام کرد. وی گفت : البته پرداخت عوارض آلایندگی عسلویه یکی از مطالباتمان در سفر بهمن ماه سال گذشته رئیس جمهور شهید به استان بود و ایشان هم بر تحقق آن تاکید داشتند که محقق شد.

    احسانی مهر در پاسخ به سوال خبرنگار روزنامه دریا درخصوص گلایه برخی از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای هرمزگان در خصوص عدم اجرای قانون معافیت مالیاتی برایشان در استان، گفت: آموزشگاه ها و مراکزی که از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ، آموزش و پرورش و..‌. مجوز دارند، مالیات شان با نرخ وضریب صفر محاسبه می شود و حتما بایستی اظهار نامه مالیاتی را تسلیم کنند و اگر ترتیبات قانونی را رعایت نکنند ،مالیاتشان با ضریب ۲۵درصد محاسبه می شود و درصورت بروز هرگونه مشکل یا گلایه ای می توانند به ادارات امورات مالیاتی مراجعه نمایند.وی گفت: در حوزه کشاورزی، دامپروری ، شیلات و صیادی، اشخاص حقیقی معاف از مالیات و اشخاص حقوقی نیز مشمول مالیات با نرخ صفر هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.