حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3436 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 15 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • بهره‌برداری از ۹ فضای آموزشی در سال جاری
    ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۴۲
    شناسه : 18311
    بازدید 124
    1
    مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در دیدار با مدیر مسئول روزنامه دریا خبر داد دریانیوز// مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: در سال جاری ۹مدرسه برای استفاده دانش‌آموزان افتتاح خواهد شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: در سال جاری ۹مدرسه برای استفاده دانش‌آموزان افتتاح خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ مهدی باوقارزعیمی در دیدار با یعقوب دبیری‌نژاد مدیرمسئول روزنامه دریا با اعلام این خبر افزود: پنج مدرسه تا مهرماه، یک مدرسه تا آبان و سه مدرسه تا بهمن‌ماه در استان افتتاح خواهد شد و پانزده مدرسه در سطح استان نیز در سال جاری کلنگ‌زنی می‌شود که شش مدرسه در بندرعباس می‌باشد.باوقارزعیمی خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۴۰۱ تنها دوازده مدرسه در استان ساخته شد اما در دو سال اخیر نیز همین تعداد مدرسه در این استان ساخته شده‌است.

    وی اذعان داشت: سرانه فضای آموزشی در شهرستان بندرعباس چهار مترمربع می‌باشد که این سرانه در شهر بندرعباس زیر چهار مترمربع بوده و در شهرک پیامبر اعظم(ص) زیر دو مترمربع است و نیاز است توجه بیشتری به این مناطق شود. وی به مشارکت صنایع در نهضت مدرسه‌سازی اشاره و بیان کرد: تنها مجموعه نوسازی مدارس نمی‌تواند ساخت مدارس مورد نیاز استان را انجام دهد و حمایت دیگر مجموعه‌ها مانند صنایع باعث پیشرفت مدرسه‌سازی می‌شود و تاکنون نیز صنایع استان مشارکت خوبی در این زمینه داشته‌اند.

    باوقارزعیمی اظهارداشت: معماری و کیفیت مدارس نقش مهمی در کیفیت آموزشی می‌تواند ایفا نماید و هر چه بتوانیم مدارس مناسب و با کیفیت بسازیم، آموزش‌های باکیفیت‌تری در این مدارس ارائه خواهد شد. وی ادامه‌داد: مدارس باید باکیفیت ساخته شوند تا بتوانند سال‌های زیادی به مردم ارائه خدمت کنند و دانش‌آموزانی در سطح بسیار بالا تحویل جامعه دهند.

    وی به جذب ۳۵برابری اعتبارات خرید تجهیزات در استان در سال جاری نسبت به سال گذشته اظهارداشت: اعتبار خرید تجهیزات از یک میلیارد تومان در سال گذشته به ۳۵میلیارد تومان در سال جاری رسیده است و در کنار آن نیز در سفر دوم ریاست‌جمهوری به استان، ۱۵۰میلیارد تومان نیز از وزارت نفت به استان هرمزگان اختصاص یافت. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان عنوان کرد: در حوزه تهیه تجهیزات ورزشی و آزمایشگاهی نیز در سال جاری ورود کرده‌ایم و هفت میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی اعتبار جذب شده تا مدارس را با این وسایل تجهیز و تحویل نماییم.

    باوقارزعیمی خاطرنشان کرد: در زمینه کیفیت بخشی فضای آموزشی تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیاد است و کارهایی که تاکنون انجام داده‌ایم آغاز کار است و تلاش داریم کارهای خوبی برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.وی با تقدیر از مجموعه روزنامه دریا گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در جامعه دارند و روزنامه دریا نیز تاکنون به خوبی در کنار نوسازی مدارس استان قرار داشته و منعکس‌کننده اخبار این نهاد بوده‌است.

    در ادامه مدیرمسئول روزنامه دریا بیان کرد: تاکنون مجموعه نوسازی مدارس هرمزگان اقدامات بسیار خوبی در جهت نوسازی مدارس و کاهش تعداد مدارس ناایمن استان انجام داده است.یعقوب دبیری‌نژاد عنوان کرد: در حوزه وزارت آموزش و پرورش اعتبارات زیادی هزینه می‌شود که باید با فرهنگ‌سازی، دانش‌آموزان را در نگهداری از اماکن آموزشی تشویق کرد. دبیری‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: کیفیت آموزش اگر ارتقا یابد ثمره آن برای کشور است و نتیجه این کار در سال‌های بعد خود را نشان می‌دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.