حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 24 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3477 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • ورزش و درمان؛ اولویت مسئولیت‌ های اجتماعی پالایشگاه نفت بندرعباس
    ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۴۱
    شناسه : 17933
    بازدید 165
    3
    مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس خبرداد دریانیوز// مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: حوزه های درمان و ورزش ، دو بخش مهم اولویت دار مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه مسئولیت های اجتماعی در هرمزگان است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: حوزه های درمان و ورزش ، دو بخش مهم اولویت دار مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه مسئولیت های اجتماعی در هرمزگان است.

    احمد هاشمی در جمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته بیمارستان کودکان که توسط این‌پالایشگاه ساخته شده بود، با حضور رئیس جمهور شهیدمان به بهره برداری رسید و پروژه های دیگر درمانی نیز در حوزه مسئولیت های اجتماعی را اجرا می کنیم.

    هاشمی اظهارداشت: در حوزه ورزش نیز اولویت هایی را داریم و همچنین مستعدین ورزشی را شناسایی و حمایت می کنیم. درسایر حوزه ها مانند جاده ‌سازی ، آبرسانی، احداث اماکن ورزشی، خدمات رسانی به روستاهای همجوار و… نیز مشارکت داشته ایم.وی در خصوص آخرین وضعیت استخدامی های اخیر نیز تصریح کرد: براساس توافقات با استانداری و شورای تامین و…، مشکل بوجود آمده برطرف شد.

    مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: هر موقع که نیروی انسانی نیاز داشته باشیم،آزمون استخدامی های جدید را خواهیم داشت .هاشمی اظهارداشت: هدف از احداث پالایشگاه بندرعباس ،تامین بخشی از نیاز داخلی کشور و امکان صادرات فرآورده های مازاد می باشد.وی افزود: ظرفیت اسمی پالایشگاه ۲۳۲ هزار بشکه بوده که در حال حاضر به تولید ۳۵۰هزار بشکه در روز رسیده است.

    هاشمی اظهارداشت: دارابودن امکان صادرات و واردات فرآورده های نفتی ، مهمترین امتیاز این پالایشگاه است و تنها پالایشگاهی هستیم که نفت خام سنگین داریم.وی تصریح کرد:۲۹۸ هکتار فضای سبز در پالایشگاه و ۵۵هکتار هم در شهرک مرواریدمان داریم.مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: چشم اندازمان دستیابی به جایگاه برتر پالایش نفت ایران در بهره وری و تبدیل به پتروپالایشگاه است.

    هاشمی اظهارداشت: تداوم احداث شش دستگاه مخزن ذخیره سازی فرآورده های بنزین و نفت گاز و احداث بخشی از مخازن طرح احداث واحدهای ارتقای کیفیت محصولات به عنوان مهمترین پروژه های انجام شده در سال گذشته است.وی افزود:احداث بیمارستان ۱۱۲ تختخوابی کودکان بندرعباس، تامین خوراک نفت خام پالایشگاه از طریق اخذ انشعاب از خط گوره -جاسک و طرح ارتقای کیفیت محصولات سنگین شرکت پالایش نفت بندرعباس مهمترین طرح های اجرا شده در سال ۱۴۰۲ است.

    هاشمی اظهارداشت:پروژه احداث مجتمع روغن سازی گروه ۲و۳ را داشتیم که کاهش تولید نفت کوره و کاهش میزان گوگرد نفت کوره را به همراه دارد .وی تصریح کرد:حمایت از توان و ساخت داخل یکی از مهمترین سیاست های پالایشگاه نفت بندرعباس است.مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: پالایشگاه نفت بندرعباس، صنعت سبز در کشور محسوب می‌شود. هاشمی اظهارداشت: استاندارد مسئولیت های اجتماعی ایزو ۲۶۰۰۱ داریم. در حوزه ورزش ودرمان بیشترین اقدامات داریم‌.

    باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت بندرعباس داریم‌ که استعدادیابی ورزشی در مناطق محروم استان هم در برنامه دارد.وی افزود: تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس را بیش از گذشته تقویت می کنیم.هاشمی گفت: البته بیشتر صنایع تمایلی به ورود به حوزه ورزش و بخصوص فوتبال بدلیل حواشی اش ندارند.وی افزود: بدلیل علاقه مردم بندرعباس به ورزش ، تصمیم گرفتیم در این حوزه وارد شویم و خودم را در مقابل این مطالبه مردم هرمزگان مسئول دیدم.

    هاشمی اظهارداشت: پیگیر خرید امتیاز تیم فوتبال در لیگ یک هستیم .وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان‌ساخت همراه سرای بیماران در جوار بیمارستان کودکان که ساخته اید ،وجود ندارد؟ تصریح کرد: با توجه به اینکه تقاضاهای زیادی در حوزه های مختلف در بخش مسئولیت های اجتماعی وجود دارد، در حال حاضر احداث همراه‌سرای بیماران در این بیمارستان در اولویت مان نیست.

    مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: همچنین حمایت از محیط زیست و گونه آهوی جبیر در هرمز را دستور کار قرار داده ایم.هاشمی اظهارداشت: در حوزه ورزش نیز حمایت های لازم را داریم.وی افزود: بهره گیری از نیروهای بومی کیفی برایمان در اولویت است.اسحق جعفری قائم مقام شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با اشاره به تفاهم‌نامه سه جانبه این شرکت با استانداری و آموزش و پرورش در راه اندازی و تجهیز هنرستان جوار نفت گفت: علاوه بر مشارکت در ساخت و تجهیز هنرستان جوار نفت ، هر زمان که نیاز به نیروی انسانی متخصص برای آموزش در این هنرستان باشد ، تامین می کنیم.

    جعفری گفت : مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس دیدگاه مثبتی نسبت به حوزه ورزش و مشارکت در این بخش دارند که قدردانی می کنم.وی از اعزام ۲۰۰نفر از متخصصان این پالایشگاه برای خدمت رسانی موکبی در اربعین حسینی خبر داد و گفت: در ده شبانه روز به بیش از ۱۲هزار نفر از زائران اربعین خدمات اسکان و وعده های غذایی داده خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.