حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 31 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3354 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • خلف وعده فولاد کاوه در تحویل کولر به بهزيستی
    ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۰
    شناسه : 17774
    بازدید 125
    0
    دریانیوز// مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: شرکت فولاد کاوه قرار بود ۵۰ دستگاه کولر را در سال گذشته به این مجموعه تحویل دهد که ۱۵ دستگاه آن هنوز محقق نشده است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل بهزیستی هرمزگان گفت: شرکت فولاد کاوه قرار بود ۵۰ دستگاه کولر را در سال گذشته به این مجموعه تحویل دهد که ۱۵ دستگاه آن هنوز محقق نشده است.

    سامیه جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا، اظهار کرد: صنایع و بنگاه‌های اقتصادی مستقر در هرمزگان می‌توانند نقش مهم و اثرگذاری در پیشرفت، آبادانی، محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان ایفا کنند.

    * باید سهم مسئولیت اجتماعی صنایع برای نیازمندان مشخص شود

    وی در ادامه افزود: مجموعه بهزيستی باتوجه به حجم، گستردگی فعالیت‌ها و خدمات و دارا بودن جامعه هدفی که علاوه بر محرومیت دارای محدودیت‌هایی در وضعیت جسمانی خودشان هستند باید به سمتی پیش رود که سهم مسئولیت اجتماعی صنایع برای این قشر از جامعه مشخص شود.مدیر کل بهزیستی هرمزگان با اشاره به اینکه ۶۲ هزار نفر از جمعیت استان را مددجویان بهزیستی تشکیل می دهند، خاطر نشان کرد: این قشر نیازمند توجه بیشتر هستند.

    *۶۰ درصد از مددجویان بهزیستی در دهک‌های یک تا سه

    جهانشاهی به یکی از صنایع مستقر در غرب بندرعباس اشاره کرد و بیان داشت: فولاد کاوه جنوب کیش که زیر مجموعه بنیاد مستضعفان است و یکی از مسئولیت‌های اصلی و اساسی آنها حمایت از محرومین جامعه است و با توجه به اینکه حدود ۶۰ درصد از مددجویان بهزیستی در دهک‌های یک تا سه قرار دارند باید کمک‌های شایانی تزریق شود.وی با اشاره به اینکه کمکی که قرار بود بهزيستی از فولاد کاوه در سال گذشته دریافت کند،۵۰ دستگاه کولر بوده است، گفت: از این تعداد ۱۵ دستگاه آن هنوز به این مجموعه تحویل داده نشده است.

    * منتظر کمک‌های بعدی فولاد کاوه هستیم

    مدیر کل بهزیستی هرمزگان، عنوان کرد: این صنعت در بحث حمایت از تاسیس مراکز توانبخشی یکی از مراکزمان را به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان برای راه اندازی سردخانه آن ترزیق مالی داشتند و منتظر تزریق کمک‌های بعدی این صنعت هستیم.جهانشاهی ابراز داشت: آن چیزی که نیاز ضروری و اولیه مددجویان ما است موضوع کمک هزینه لوازم ضروری منزل، کمک هزینه ایاب و ذهاب و با توجه به گرمای شدید و وضعیت آب و هوایی که در استان حکم فرما است موضوع تامین کولر می تواند کمک شایانی به این قشر شود.

    وی با بیان اینکه در مهر ماه فصل بازگشایی مدارس را پیش رو داریم، افزود: این مجموعه چهار هزار نفر مددجو دانش آموز دارد و نیازمند کمک هزینه ایاب و ذهاب برای حضورشان در مدارس، تهیه لوازم التحریر و پوشاک هستند که بتوانند وضعیت مناسبی را برای شروع سال تحصیلی شان تجربه کنند و امیدواریم که کمک‌ها به شکل موثر و مستقیمی انجام شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.