حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۲ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3321 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • برگزاری ۵کارگاه مهارتی تابستانه برای دانش آموزان
    ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
    شناسه : 17593
    بازدید 120
    1
    رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرعباس خبرداد دریانیوز// رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرعباس از آموزش رشته های مهارتی و فنی وحرفه ای طرح تابستانه اوقات فراغت برای دانش آموزان در مرکز شماره یک بندرعباس خبرداد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرعباس از آموزش رشته های مهارتی و فنی وحرفه ای طرح تابستانه اوقات فراغت برای دانش آموزان در مرکز شماره یک بندرعباس خبرداد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ سید ثناالدین فرهمند افزود: در این دوره کارگاه های سرویس و نگهداری خودرو، تعمیرات لوازم سردکننده ، تعمیرات لوازم برقی خانگی ، صنایع چوب و صدف سازی برگزار می شود.فرهمند گفت: این کارگاه ها برای سنین ۱۵تا۱۸سال بصورت رایگان‌در مرکز شماره یک بندرعباس در نخل ناخدا ،خیابان کارگر (پشت ترمینال مسافربری بندرعباس) اجرا می شود.

    وی با بیان‌اینکه این کارگاه ها از اول مرداد تا پایان شهریور برگزار می شود، از علاقمندان خواست به مرکز شماره یک مراجعه نمایند ویا با شماره تلفن ۰۷۶۳۲۱۱۸۰۰۰ داخلی ۴۰۴ تماس حاصل نمایند. رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بندرعباس گفت: کارآموزان پس از گذراندن این دوره ها، به آنها گواهینامه فنی و حرفه ای و شرکت در دوره های آموزش اعطاء می شود.

    به گفته فرهمند در این ‌۵ کارگاه مجهز ، کارآموزان با مهارت هایی آشنا می شوند که در زندگی شان کاربردی است و در آینده نیز می توانند در همین رشته ها مشغول بکار شوند‌.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.