حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱ مرداد , ۱۴۰۳ Monday, 22 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3315 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تحصیل در دانشگاه آمریکایی در مجارستان ۲۰۲۴
    ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۳۴
    شناسه : 17511
    بازدید 133
    1
    معتبرترین کالج برای تحصیلات پیش پزشکی در مجارستان، کالج مک دنیل است که شعبه دانشگاه مک دنیل آمریکا در بوداپست است.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریانیوز//معتبرترین کالج برای تحصیلات پیش پزشکی در مجارستان، کالج مک دنیل است که شعبه دانشگاه مک دنیل آمریکا در بوداپست است. شما بعد از گذراندن دوره‌های کالج مک دنیل، می‌توانید در آزمون‌های ورودی دانشگاه‌های معتبر مجارستان مثل پچ، سگد، سملوایز، دامپزشکی بوداپست و… شرکت کنید و پس از آن با درصد بالای قبولی، در این دانشگاه‌ها ثبت‌نام کنید. کالج مک دنیل هیچ نوع آزمون ورودی نداشته و برای پذیرفته‌شدن در آن کافی است سطح زبان متوسط و مدرک پایان دوره تحصیلی دبیرستان را دارا باشید. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا با شرایط تحصیل در دانشگاه آمریکایی در مجارستان ۲۰۲۴ بیشتر آشنا شوید.

    معرفی دانشگاه آمریکایی در مجارستان

    کالج خصوصی مک دنیل بوداپست دارای رشته‌های هنر و علوم لیبرال می‌باشد. کالج مک دنیل، یک برنامه استاندارد چهار‌ساله آمریکایی در مقطع کارشناسی در مجارستان ارائه می‌دهد که از طریق آن، می‌توان مدرک لیسانس آمریکایی دریافت نمود. دانشجویان این امکان را دارند که دو سال آخر تحصیل را در کالج اصلی ایالات متحده به پایان برسانند. علاوه بر این، دانشجویانی که در بوداپست ثبت‌نام می‌کنند، اعتباراتی را کسب می‌کنند که به طور کامل قابل‌انتقال به هر کالج یا دانشگاه آمریکایی دیگر است. کالج مک دنیل بوداپست با مجوز وزیر آموزش مجارستان به‌عنوان یک مؤسسه آموزش عالی خارجی در این کشور ثبت شده است.

    امکانات این کالج شامل آزمایشگاه کامپیوتر، کلاس‌های درس، اتاق هیئت‌مدیره، سالن بدنسازی و کافه‌تریا است. میانگین ظرفیت کلاس‌های درس آن، هشت نفر است و به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. دانش‌آموزان از بیش از ۲۰ کشور، در این کالج تحصیل می‌کنند.

    مزایای تحصیل در دانشگاه آمریکایی در مجارستان

    کالج مک دنیل در مورد پذیرش در برنامه های تحصیلی خود انعطاف‌پذیر است، شما می‌توانید تعدادی از دوره‌های مختلف را امتحان کنید و سپس رشته‌تان را بر اساس آنچه ترجیح می‌دهید انتخاب کنید.

    علاوه بر این، اگر تصمیم گرفتید رشته‌ای متفاوت از آنچه که شروع کرده‌اید دنبال کنید، می‌توانید رشته خود را تغییر دهید درحالی‌که، همه واحدهایی که کسب کرده‌اید در کارنامه شما باقی می‌ماند و هیچ زمانی برای فارغ‌التحصیلی از دست نمی‌رود.

    تقریباً ۹۰٪ کسانی که در کالج مک دنیل تحصیل می‌کنند در دانشگاه های مدنظرشان در مجارستان و یا کشورهای دیگر پذیرش می گیرند.

    دوره‌های کالج مک دنیل مجارستان

    کالج مک دنیل بیش از ۳۰ سال تجربه در آماده سازی دانشجویان برای تحصیل پزشکی در مجارستان را داراست.در ادامه، انواع دوره های این کالج را بررسی می کنیم.

    دوره‌های پیش پزشکی

    این دوره مناسب داوطلبانی است که علاقه به تحصیل پزشکی در مجارستان، دندانپزشکی، داروسازی، فیزیوتراپی و پرستاری و مامایی دارند و شامل دروس زبان انگلیسی عمومی، زبان تخصصی رشته پزشکی، زیست‌شناسی، شیمی‌فیزیک و زبان مجاری است. دوره پیش پزشکی در دو حالت انجام می‌پذیرد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

    ۱٫ دوره پیش پزشکی (دو ترم): این برنامه بین ۲ سپتامبر ۲۰۲۴ تا اواسط مه ۲۰۲۵ ارائه می شود و برای کسانی طراحی شده است که درس های مورد نیاز را مطالعه نکرده اند یا زبان انگلیسی نمی دانند.

    زمان ثبت‌نام: ۲ تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۴
    اولین روز کلاس: ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۴
    شروع پذیرش: اواسط مارس ۲۰۲۴
    مهلت درخواست: ۱۵ جولای ۲۰۲۴

    ۲٫ ترم فشرده پیش پزشکی (یک ترم): این برنامه از ژانویه ۲۰۲۵ تا اواسط مه ۲۰۲۵ ارایه می شود و برای کسانی طراحی شده است که نیاز به تجدید مطالعات قبلی دارند و تسلط خوبی به زبان انگلیسی دارند. باگذراندن این دوره، شما مستقیما آماده ادامه تحصیل پزشکی در مجارستان خواهید شد.

    شروع پذیرش: سپتامبر ۲۰۲۴
    مهلت درخواست: نوامبر ۲۰۲۴

    دوره زبان انگلیسی برای پیش پزشکی

    این برنامه از ژوئن ۲۰۲۴ تا سپتامبر ۲۰۲۴ ارایه می شود و برای بهبود مهارت زبان انگلیسی است.

    شروع پذیرش: اواسط مارس ۲۰۲۴
    مهلت درخواست: ۱ مه ۲۰۲۴

    رشته‌های کالج مک دنیل

    کالج مک دنیل به جز دوره‌های پیش پزشکی، ارائه‌کننده رشته‌هایی تا مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی نیز است. بعضی از رشته‌های آن شامل کارشناسی بیزینس، مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی، علوم سیاسی، ارتباطات و مطالعات بین‌الملل، روزنامه‌نگاری و رسانه‌های جدید، روان‌شناسی و هنرهای تجسمی می‌باشند. کلاس‌های کوچک، به دانشجویان اجازه می‌دهد تا روش‌های تحقیق و مهارت‌های ارتباطی خود را تقویت کنند.
    هزینه‌های تحصیل در دانشگاه آمریکایی در مجارستان ۲۰۲۴

    تحصیل در مجارستان از نظر هزینه نسبت به بقیه کشورهای اروپایی باصرفه‌تر است. هزینه‌های کالج مک دنیل شامل اتاق، غذا، هیئت‌مدیره و شهریه سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ است. باید توجه داشته باشید که هزینه جامع تحصیل در مجارستان از همه دانشجویان فارغ از شرایط شخصی دریافت می شود و قابل استرداد نمی باشد.

    هزینه‌های تحصیل در دانشگاه آمریکایی در مجارستان ۲۰۲۴

    تحصیل در مجارستان از نظر هزینه نسبت به بقیه کشورهای اروپایی باصرفه‌تر است. هزینه‌های کالج مک دنیل شامل اتاق، غذا، هیئت‌مدیره و شهریه سال تحصیلی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ است. باید توجه داشته باشید که هزینه جامع تحصیل در مجارستان از همه دانشجویان فارغ از شرایط شخصی دریافت می شود و قابل استرداد نمی باشد.

    شهریه سال تحصیلی، شامل موارد زیر است.

    دوره‌های پایه کالج مک دنیل (پیش پزشکی و زبان)
    دوره عادی ۹ماهه: ۷۲۳۰ یورو
    دوره فشرده ۵ماهه : ۶۹۹۹ یورو
    دوره تابستانی ۳ماهه : ۴۷۴۰ یورو

    اتاق: ۶۰۸۶ دلار در سال (دو نفره استاندارد)
    برنامه غذایی ۶۸۸۸ دلار در سال
    هزینه جامع دانشجویان ورودی: ۹۷۵ دلار در سال (شامل فعالیت های دانشجویی، خشکشویی، استفاده از امکانات تناسب اندام، کمک هزینه چاپ در محوطه دانشگاه، زیرساخت های فناوری، ثبت نام و موارد دیگر می شود.)

    هزینه‌های دیگر ثبت‌نام کالج مک دنیل:

    هزینه صدور پذیرش کالج مک دنیل۲۰۰ یورو (غیر قابل بازگشت)
    هزینه ورودی کالج مک دنیل ۲۰۰ یورو
    هزینه ثبت‌نام ۲۵۰ یورو (غیر قابل بازگشت)
    هزینه سالانه برای کتاب بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ یورو

    نکته: اگر دانشجویان مشغول به تحصیل در مجارستان، به دلایل انضباطی موظف به متوقف کردن تحصیلات خود در کالج هستند، هزینه تحصیل برگردانده نخواهد شد.

    سخن پایانی

    کالج مک دنیل بیش از ۳۰ سال تجربه در آماده سازی دانشجویان، برای تحصیل پزشکی در مجارستان را داراست. این کالج برنامه استاندارد چهار ساله آمریکایی در مقطع کارشناسی در مجارستان ارائه می دهد، که از طریق آن، می توان مدرک لیسانس آمریکایی دریافت نمود.

    علاوه بر این، دانشجویانی که در بوداپست ثبت نام می کنند، اعتباراتی را کسب می کنند که به طور کامل قابل انتقال به هر کالج یا دانشگاه آمریکایی دیگر است. تقریباً ۹۰٪ از دانشجویان کالج مک دنیل برای رشته های دانشگاه مورد نظر در مجارستان یا جاهای دیگر پذیرش می گیرند. برای اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در دانشگاه آمریکایی در مجارستان ۲۰۲۴ می توانید با مشاوران راه دانشجویان نوین آسیا در ارتباط باشید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.