حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۷ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3300 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • تولید اولین محصول شیشه هرمزگان در سال آینده
    ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۵:۴۰
    شناسه : 17488
    بازدید 118
    0
    استاندار هرمزگان خبر داد دریانیوز// استاندار هرمزگان گفت: کار احداث واحدهای شیشه و زنجیره سیلیس به خوبی در حال انجام است و اولین محصول شیشه استان سال آینده تولید و صادر می‌شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// استاندار هرمزگان گفت: کار احداث واحدهای شیشه و زنجیره سیلیس به خوبی در حال انجام است و اولین محصول شیشه استان سال آینده تولید و صادر می‌شود.

    به گزارش خبرنگار دریا ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از طرح‌های توسعه زنجیره سلیس و تولید شیشه استان گفت: در توسعه زنجیره شیشه استان واحدهایی به صورت متمرکز و برخی به صورت منفصل در مناطق مختلف استان در حال راه اندازی است که بازار هدف بسیار خوبی دارد ازجمله هند و کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس عمده‌ترین بازار این محصول خواهند بود. استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه تجهیزات موردنیاز این واحدها خریداری و به سایت حمل شده و کار پیشرفت مناسبی دارد، گفت: کار احداث واحدها به خوبی در حال انجام است و اولین محصول شیشه استان سال آینده تولید و صادر می‌شود.

    وی تصریح کرد: از ابتدای دولت در حوزه صنعت و معدن سه زنجیره نفتی، صنعتی و معدنی را با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی همزمان پیش می بریم، کار اکتشاف بر روی بیش از ۴۱ هزار کیلومتر مربع از پهنه‌های استان را آغاز کرده‌ایم و سیاست ما در قبال تمام مواد خام خروجی از استان، تعریف واحدهای فراورش جهت ایجاد ارزش افزوده و درآمدزایی بیشتر برای استان است.

    دوستی گفت: در زنجیره سیلیس، شهر شیشه تعریف شده و در زنجیره مواد نفتی هم پتروپالایش ها و پالایشگاه‌ها تعریف شده‌اند، یک بخش دیگر نیز مرتبط با کارخانه‌های صنعتی است که بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی تاکنون به بهره برداری رسیده است.وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ‌های انجام شده در دولت سیزدهم تاکنون، تأکیدداشت: از بیش از ۷۵۱ همت مجوز فعالیت صادر شده، بیش از ۳۶۳ همت پروژه‌ها آغاز شده که پیشرفت‌شان بیش از ۱۰ درصد است و بالغ بر ۱۰۰ همت از سرمایه گذاری نیز در این دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.