حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3244 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • اجرای طرح ساماندهی ۱۲ هزار شناور فاقد مجوز
    ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۷
    شناسه : 16179
    بازدید 193
    5
    احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان خبر داد دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی صیادانی که در طرح سرشماری مجوز صید مشکل مغایرت کد ملی و هویت شناسایی داشتند برطرف خواهد شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی صیادانی که در طرح سرشماری مجوز صید مشکل مغایرت کد ملی و هویت شناسایی داشتند برطرف خواهد شد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ احمد مرادی پس از دیدار با مدیرکل شیلات استان هرمزگان و معاون صید این اداره، با بیان این مطلب، اظهار داشت: این تصمیم در راستای تحقق وعده آیت‌الله شهید ابراهیم رئیسی به جامعه صیادی در سفر به استان هرمزگان انجام خواهد شد. وی ادامه داد: بخشی از مالکان ۱۲ هزار قایق صیادی فعال در استان هرمزگان که به دلایل مختلف از جمله مغایرت مدارک، موفق به دریافت مجوز صید نشده بودند، براساس وعده شهید خدمت و مساعدت استاندار هرمزگان، به زودی دارای مجوز فعالیت صید و صیادی خواهند شد.

    نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تعدادی از صیادان که مشکل مغایرت هویتی در سامانه داشتند بزودی می‌توانند از طریق سامانه درگاه ملی نسبت به دریافت مجوز صید اقدام نمایند. وی همچنین اعلام کرد: در دیدار با مدیرکل شیلات هرمزگان همچنین موضوعاتی دیگری همانند اهمیت برق رسانی و تکمیل سایبان در چندین اسلکه صیادی در شهرستان قشم هم مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

    مرادی بیان داشت: تخصیص بودجه جهت تکمیل اسکله‌، رمچاه، باسعیدو و احداث اسکله جدید دولاب نیز از دیگر مطالبات حوزه صیادان شهرستان قشم بود که در این دیدار مورد پیگیری و بررسی نهایی قرار گرفت. مساله بومی سازی پرورش ماهی در قفس و کوچک و سبک سازی پرورش ماهی با سرمایه‌گذاری خُرد صیادان محلی هم از دیگر موضوعات بررسی شده در این دیدار بود. شایان ذکر است؛ در این دیدار احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، بارانی مدیرکل شیلات هرمزگان، جوانمرد معاون صید اداره کل شیلات هرمزگان، حاجی زاده مدیرعامل اتحادیه صیادان استان هرمزگان و دیگر مسئولین حضور داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.