حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳ Friday, 27 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3609 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 105×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • باشگاه فرهنگی ورزشی امواج بندرعباس درخشید
    ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۴۶
    شناسه : 19523
    بازدید 165
    3
    در مسابقات کشوری کاراته سبک کیوکوشین و شوتوکان : دریانیوز// در مسابقات کشوري کاراته سبک کيوکوشين و شوتوکان : باشگاه فرهنگي ورزشي امواج بندرعباس درخشيد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در مسابقات کشوري کاراته سبک کيوکوشين و شوتوکان : باشگاه فرهنگي ورزشي امواج بندرعباس درخشيد.

    باشگاه فرهنگي ورزشي امواج طبق روال هر ساله کاراته کاهاي اين باشگاه را جهت شرکت در مسابقات کشوري کاراته سبک کيوکوشين که امسال در استان همدان برگزار شد اعزام نمود. اين مسابقات در ۲۲ و ۲۳ شهريورماه با شرکت بيش از ۶۰۰ ورزشکار از ۲۲ استان در شهر همدان برگزار گرديد از کيفيت بالايي برخوردار بود و بهترين کاراته کاها در اين مسابقات شرکت داشتند.

    به گزارش خبرنگار دريا؛ از باشگاه امواج در بخش بانوان ۵ دختر نونهال و نوجوان و در بخش اقايان ۱۳ نفر به اين مسابقات اعزام شدند ؛ که ماحصل آن کسب ۵ مدال طلا در بخش کوميته و ۲ مدال طلا در بخش کاتا براي بانوان و ۷ مدال طلا و يک نقره و ۳ برنز در بخش کوميته و ۲ مدال طلا در بخش کاتا براي آقايان که مجموعا با ۲۰ مدال رنگارنگ توانستند افتخار ديگري را براي کاراته استان به ارمغان بياورند.

    اسامي مدال آوران دختر در بخش کوميته: ( مدال طلا) مليکا عالي پور ، سدنا حمزه پور، ريحانه زارعي، نازنين زهرا موخواري.

    اسامي مدال آوران در بخش کاتا :(مدال طلا) سدنا حمزه پور و ريحانه مير

    مربي فاطمه دهقاني

    اسامي مدال آوران در بخش آقايان مقام اول در بخش کوميته : محمدرسول دهقاني،عباس محبوبي، ياسين نعيمي،طاها رادمنش، اميرعلي حيدري،سعيد کهوري ومحمدمهدي خواسته.

    مقام دوم:اميد نورزهي

    مقام سوم در بخش کوميته : ارشام خسروي ، محمدجوادکهوري، عبدالحميد دست پسين

    مقام اول در بخش کاتا : مهدي سليماني صالح پورکاوه

    مربي عباس موخواري

    در مسابقات کشوري کاراته سبک شوتوکان که آن نيز در ۲۲ و ۲۳ شهريور ماه در سالن شهرداري شيراز برگزار گرديد باشگاه امواج با اعزام ۷ نفر از دختران نونهال و نوجوان به اين مسابقات موفق به کسب ۸ مدال رنگارنگ از اين مسابقات شدند .

    اسامي مدال آوران در بخش کوميته:

    مقام اول : نرجس سارباني ، اتاناز نيرومند

    مقام دوم : حديث سارباني ، فاطمه رحيمي

    مقام سوم: ساجده احمدي ،هستي خيري ،نازنين زهرا جهانگيري .

    اسامي مدال آوران در بخش کاتا:

    مقام سوم : نازنين زهرا جهانگيري

    مربي اطهره رحيمي

    گفتني است؛ منصور جهانگيري رئيس هيات عامل مجموعه نيکوکاري سيد الشهدا (ع) بندرعباس و مدير باشگاه فرهنگي ورزشي امواج است.مجموعه نيکوکاري سيد الشهدا (ع) بندرعباس شامل کارگاه توليدي پوشاک ، باشگاه ورزشي ،شرکت تعاوني فروش محصولات نيازمندان و آموزشگاه مي باشد .

    فعاليت ورزشي اين مجموعه از سال ۹۹ آغاز گرديد و تا کنون در رشته هاي کاراته سبک شوتوکان و کيوکوشين ، تکواندو در دو بخش آقايان و بانوان با تعداد ۱۵۰ ورزشکار نونهال و نوجوان و ۶ مربي فعاليت دارد .اين باشگاه ابتدا براي فرزندان مددجوي امداد بهزيستي و نيازمندان تاسيس و به ديگر شهروندان نيز خدمات ارائه مي نمايد .

    مجموعه نيکوکاري سيد الشهدا (ع) بندرعباس در کنار ورزش، کلاسهاي طرح اوقات فراغت در رشته هاي رياضي ،زبان انگليسي، خياطي ،نقش حنا ،قالي بافي ،عروسک بافي و ديگر کلاسهاي آموزشي را نيز برگزار مي نمايد .هدف اصلي اين مجموعه پيشرفت همه جانبه بچه ها مي باشد که در کنار تمرينات مسابقات از درس و تحصيل باز نمانده و در بحث اخلاق و روحيات پهلواني نيز همگام با ورزش پيشرفت نمايند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.