حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۵ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3609 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 105×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • گفتگوی اختصاصی دریا با سرمربی هرمزگانی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال
    ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۵۹
    شناسه : 19285
    بازدید 152
    3
    دریانیوز// والیبال ساحلی رشته متفاوتی نسبت به والیبال سالنی است، بازیکن ساحلی باید درتمامی پست مهارت های لازم را داشته باشد. بازیکن ساحلی باید دریافت کننده ، حمله کننده و مدافع عقب خوبی باشد.دراین رشته به این شیوه نیست که بازیکن فقط در پست، تخصص داشته باشد و فقط کاری که موردتخصصش است راانجام دهد.
    ارسال توسط : نویسنده : حسین نارنجی نسب منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// والیبال ساحلی رشته متفاوتی نسبت به والیبال سالنی است، بازیکن ساحلی باید درتمامی پست مهارت های لازم را داشته باشد. بازیکن ساحلی باید دریافت کننده ، حمله کننده و مدافع عقب خوبی باشد.دراین رشته به این شیوه نیست که بازیکن فقط در پست، تخصص داشته باشد و فقط کاری که موردتخصصش است راانجام دهد.

    عبدالله بستگانی سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در رابطه با سطح کیفی و فنی مسابقات والیبال ساحلی جهانی چین پس از کسب رتبه سوم جهان توسط ایران در مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال درباره شرایط تیم ملی والیبال ساحلی و مسیری که تا کسب این رتبه طی شد، توضیح داد: در کمپ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در اردو تمرینات متفاوتی برای آمادگی نفرات دعوت شده دراین اردو انجام دادیم تا توانستیم نفرات برتر را برای تیم ملی زیر ۱۹ سال انتخاب کنیم و من می‌خواهم از رئیس فدراسیون، دبیر و کمیته ساحلی تشکر کنم.
    وی افزود: در مدتی که در اردو بودیم توانستیم یک اردوی مفیدی برای بازیکنان فراهم کنیم که خدا را شکر که توانستیم سربلند بیرون بیاییم و یکی از سکوها را به دست بیاوریم. قول می‌دهم که در تورهایی که دعوت می شویم یکی از سکوها را برای خودمان داشته باشیم.

    بستگانی، درباره سطح مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال جهان درچین عنوان کرد: بازی‌ها در سطح بالایی برگزار شد و‌ تیم‌ها با تمام آمادگی دراین مسابقات شرکت کرده بودند و اکثر تیم ها برای تصاحب یکی از سکوها آمده بودند وی بیان داشت: در مرحله مقدماتی موفق به شکست آمریکا، استرالیا و تایلند شدیم و مستقیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردیم دراین مرحله شیلی را از پیش برداشتیم در بازی بعدی تیم لهستان را کنار زدیم ودر مرحله نیمه نهایی با بدشانسی مغلوب لتونی شدیم و در رده بندی با شکست مکزیک برای نخستین بار ساحلی بازان کشورمان موفق به دریافت مدال برنز مسابقات جهانی والیبال زیر ۱۹ سال شدند و با کسب این مدال تاریخ سازی کردند.

    سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال با اشاره به لزوم شرکت در تورنمنت‌های مختلف گفت: درحال حاضر باتیم های بزرگسالان و زیر ۲۱ سال ساحلی عازم ترکیه هستیم که یک تن از بازیکنان تیم ملی بزرگسالان ابوالحسن خاکی زاده و حبیب ناصری بازیکن تیم ملی زیر ۲۱ سال از استان هرمزگان هستند.
    وی می گوید: سال ۸۴ کارت مربیگری سطح دو بین المللی، سال ۷۸ سطح یک ودر سال ۷۲ نخستین کارت مربیگری درجه سه دریافت کردم. در تیم های آموزش وپرورش، دانشگاه، کانون زندان ها، تیم آلومینیوم، تیم منتخب و لیگ های برتر و لیگ یک از جمله فعالیت های مربیگری ام بوده است.

    نظرتان راجع به والیبال ساحلی چیست؟
    والیبال ساحلی در استان هرمزگان. پیشرفت خوبی دارد و به آن بهای بیشتری داده شود ودر تمام شهرستان ها ی استان دنبال شود قطب اول والیبال ساحلی کشور خواهد شد.ودرحال حاضر هرمزگان چند بازیکن درتیم ملی والیبال ساحلی نماینده دارد.

    چه افتخاراتی در دوران ورزشی کسب کرده اید؟
    از افتخاراتی که در دوران ورزشی ام کسب کردم می توان قهرمانی والیبال ساحلی با فرزان سلطانی در سال ۸۳ ، درمسابقات باشگاه های استان قهرمانی با تیم های اروند، برق منطقه ای ، قهرمانی زیر گروه کشور، قهرمانی استان وشهرستان بندرعباسبستگانی بیان داشت: ریاست هیئت والیبال استان از اوایل سال۱۴۰۰ تاکنون بر عهده دارم و قبل ازآن در سمت های دبیر هیئت، نایب رئیس هیئت و رئیس انجمن والیبال استان فعالیت داشتم.

    چه کسانی مربیان شما بودند؟
    درمدت فعالیت ورزشی ام در رشته والیبال آقایان محمد شریف دریانورد، جمشید سلیمانی و مشت زن برایم زحمات زیادی کشیدند که از همه آنان تقدیر وتشکر می نمایم.

    چه برنامه هایی برای هیئت والیبال استان دارید؟
    یکی از برنامه هایم با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان احداث سالن در مناطق دورافتاده وکم برخورداراست و هم چنین برپایی کانون های والیبال در شهرستان ها، تشکیل تیم های مینی والیبال دختران و پسران استعدادهای برتر، برگزاری منظم مسابقات سالنی لیگ استان، تشکیل یک تیم سالنی کاملا بومی و شرکت درمسابقات لیگ کشور

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.