حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۵ آذر , ۱۴۰۳ Monday, 25 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3919 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 127×
  • تقویم شمسی

    آبان ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • کسب مقام برتر روابط عمومی نیروگاه بندرعباس  در جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور
    ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۴:۴۶
    شناسه : 6787
    بازدید 1459
    14
    دریانیوز// در آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» با حضور وزیر نیرو، مدیران برتر روابط عمومی این صنعت معرفی و با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند و لوح برتر در بخش «تولید محتوای رسانه‌ای» و همچنین لوح تقدیر در بخش‌های« ارتباطات تعاملی » و « فضای مجازی » به روابط عمومی نیروگاه بندرعباس تعلق گرفت .
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» با حضور وزیر نیرو، مدیران برتر روابط عمومی این صنعت معرفی و با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند و لوح برتر در بخش «تولید محتوای رسانه‌ای» و همچنین لوح تقدیر در بخش‌های« ارتباطات تعاملی » و « فضای مجازی » به روابط عمومی نیروگاه بندرعباس تعلق گرفت .
    بنا بر این گزارش با اتمام ارزیابی عملکرد دفاتر روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو و برگزاری «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» در ۹ محور، روابط عمومی‌های این مجموعه معرفی و تقدیر شدند.بر این اساس، دفاتر روابط عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در همه استان‌ها با تمرکز بر همگرایی شرکت‌های زیرمجموعه و نشر شبکه‌ای اخبار و اطلاعات صنعت آب و برق مورد ارزیابی قرار گرفتند.
    از اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به ایجاد هم‌افزایی و همگرایی بیشتر در روابط عمومی‌های شرکت‌های زیرمجموعه به منظور ارتقای سطح کارایی و اثربخشی این شرکت‌ها اشاره کرد.محورهای ارزیابی روابط عمومی‌های شرکت‌های صنعت آب و برق در ۹ محور «ارتباط با رادیو و تلویزیون ملی و استانی»، «تولید محتوای رسانه‌ای»، «نوآوری و خلاقیت»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباطات تعاملی»، «ارتباط با مطبوعات»، «آموزش رو در رو»، «فضای مجازی» و «پایگاه اطلاع‌رسانی درون و برو‌ن سازمانی» پیش‌بینی شده بود.این گزارش حاکی است از ۱۶ تیرماه تا پایان شهریورماه سال جاری تعداد ۲۲ هزار و ۱۹۰ فایل شامل آثار متعدد از سوی ۱۵۶ شرکت به دبیرخانه این همایش ارسال شد که می‌توان گفت در این دوره شاهد مشارکت گسترده و قابل توجه شرکت‌های صنعت آب و برق در مقایسه با دوره‌های ارزیابی پیشین هستیم.بر این اساس، پس از طی چندین دوره ارزیابی، نتایج داوری‌های نهایی و امتیازات اعلام شد که در نتیجه آن ۷۱ لوح تقدیر صادر شد؛ ازاین بین ۴۰ شرکت حائز دریافت لوح تقدیر برتر و ۳۱ شرکت دیگر ضمن دریافت لوح، قابل تقدیر شناخته شدند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.