حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 8 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3268 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در زمینه تامین منابع اطلاعاتی کتابخانه ها
    ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۲۵
    شناسه : 17343
    بازدید 118
    0
    توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام شد دریانیوز// مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان گفت: با بررسی عملکرد سال 1402 کتابخانه های عمومی کل کشور، استان هرمزگان رتبه نخست در زمینه تامین منابع اطلاعاتی برای کتابخانه ها را کسب کرد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان گفت: با بررسی عملکرد سال ۱۴۰۲ کتابخانه های عمومی کل کشور، استان هرمزگان رتبه نخست در زمینه تامین منابع اطلاعاتی برای کتابخانه ها را کسب کرد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ فرشاد محمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران واحد تامین منابع استان و کتابداران ساعی هرمزگان در سال گذشته کتاب‌های خوبی مناسب با نیاز اعضا به قفسه کتابخانه های عمومی اضافه شد.

    وی در ادامه افزود: در زمینه تامین منابع به همه‌ی نیازها توجه شده است به گونه‌ای که هم آثار فاخر از نویسندگان استانی خریداری شده و کتاب‌های مرتبط با فرهنگ و هنر هرمزگان تهیه گردیده است و هم منابع بروز کشور در حوزه های مختلف از قبیل کتاب‌های عمومی، داستان، رمان و کودک و نوجوان خریداری شده است.

    مدیر کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان با اعلام اینکه برپایی نمایشگاه کتاب در استان یا فرصت برپایی نمایشگاه استانی را مغتنم شمرده و خاطر نشان کرد: با حمایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور بیشترین حجم خرید از نمایشگاه استانی کتاب را داشته است و با توجه به حضور کتابهای تازه نشر، منابع بروزی جهت استفاده اعضا خریداری گردید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.