حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۳ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 3 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3507 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط اداره امور شعب استان هرمزگان
    ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۲۹
    شناسه : 18859
    بازدید 124
    0
    دریا نیوز// اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان معرفی شد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریا نیوز// اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان معرفی شد.
    به گزارش خبرنگار روزنامه دریا؛ بیست و هفتمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان با معرفی دستگاه‌های برتر برگزار و اداره امور شعب بانک ملی هرمزگان به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای اقدامات برجسته و خاص (بویژه جذب یارانه و اعطای تسهیلات برنامه جهش تولید استان) انتخاب شد و از حسن آرمات رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان تقدیر شد. در متن تقدیرنامه که به امضای مهدی دوستی، استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی هرمزگان رسیده آمده‌است:
    جناب آقای آرمات مدیر محترم بانک ملی هرمزگان
    با سلام
    تلاش‌های ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترمتان در خدمت‌رسانی و اجرای مسئولیت‌ها و وظایف اداری موجب شده‌است در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۲ از طرف ستاد جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای اقدامات برجسته و خاص(بویژه جذب یارانه و اعطای تسهیلات برنامه جهش تولید استان انتخاب گردید. در پایان دولت سیزدهم با گرامیداشت یاد و نام شهیدان پرواز اردیبهشت ماه به ویژه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی (رحم الله علیه) این موفقیت را به جنابعالی و تمام کارمندان شریف آن دستگاه تبریک می‌گویم و از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکارانتان که موجب ارتقای سطح خدمت‌رسانی به مردم عزیز استان هرمزگان گردیده است، تشکر و قدردانی می‌نمایم.امیدوارم با استمرار تلاش و فعالیت ویژه در سال جهش تولید با مشارکت مردم، با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، موجبات ارتقای کارآمدی دولت، رضایتمندی مردم، تحقق عدالت و پیشرفت هرمزگان را بیش از پیش فراهم نمایید.
    مهدی دوستی
    استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی هرمزگان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.