حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۲۶ مرداد , ۱۴۰۳ Friday, 16 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3442 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 15 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • کاری کارستان برای زیباسازی خورهای شهر
    ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۱۶
    شناسه : 18416
    بازدید 135
    3
    استاندار به شورای شهر بندرعباس دستورداد دریانیوز// در دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه اجلاسیه چهارم شورای اسلامی شهر بندرعباس با استاندار هرمزگان، ارتقاء کیفیت زیست شهری مورد تأکید قرار گرفت.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// در دیدار رئیس و اعضای هیات رئیسه اجلاسیه چهارم شورای اسلامی شهر بندرعباس با استاندار هرمزگان، ارتقاء کیفیت زیست شهری مورد تأکید قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار دریا ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست با اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: به زودی طرح ساماندهی فاضلاب ورودی به خورها کلنگ‌زنی خواهد شد و همزمان با آن باید با همراهی شهرداری بندرعباس زیباسازی خورها نیز آغاز شود.

    وی با تاکید بر اهمیت ارتقاء کیفیت زیست شهری، افزود: لازم است با استفاده از کارشناسان زبده طرحی اساسی برای زیباسازی خورهای بندرعباس تهیه شود چرا که این مهم در کیفیت زیست شهری می‌تواند تاثیر گذار باشد. دوستی دقت در جزییات مبلمان شهری را بسیار مهم دانست و بیان کرد: حتی در جنس نرده‌هایی که در شهر جای گذاری می‌شود باید تجدید نظر شده و به جای نرده‌های فلزی از سازهای شکیل پیش‌ساخته مدرن بتنی استفاده شود که هم آمار سرقت پایین تری دارد و هم باتوجه به آب و هوای شهر ماندگاری بیشتری خواهد داشت. استاندار هرمزگان همچنین توضیحاتی در رابطه با تلاش برای تامین آمبولانس و ماشین آلات مورد نیاز شهر بندرعباس ارائه داد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.