حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 30 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3229 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پیام مدیرعامل شرکت مادکوش به مناسبت روز ملی صنعت و معدن
    ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
    شناسه : 17074
    بازدید 116
    1
    دریانیوز//مدیرعامل شرکت مادکوش در پیامی فرا رسیدن دهم تیرماه،‌ روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران زحمتکش و دلسوز کشور تبریک گفت.
    ارسال توسط : نویسنده : دریانیوز منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز//مدیرعامل شرکت مادکوش، در پیامی فرا رسیدن دهم تیرماه،‌ روز ملی صنعت و معدن را به همه صنعتگران زحمتکش و دلسوز کشور تبریک گفت.

    به گزارش دریا؛عبدالمجیدشریفی، در پیامی روز ملی صنعت و معدن را به تمامی تلاشگران صنعت ایران که با کوشش و زحمات شبانه روزی خود چرخ اقتصاد کشور را می چرخانند تبریک و تهنیت گفت.

    متن پیام مدیرعامل شرکت مادکوش،به شرح زیراست:

    دهم تیرماه؛ یادآور مجاهدت و تلاش‌های بی‌بدیل کارگران کارشناسان ومدیران دست‌اندر حوزه صنعت و معدن و زمانی مناسب برای تجلیل و تکریم از تلاش‌های صنعتگران، معدنکاران، کارآفرینان، و تمام کسانی است که برای افتخار، سربلندی و ‌عزت کشور عزیزمان ایران ،تلاش می‌کنند.

    صنعت فولاد به عنوان یکی از صنایع مهم،توسعه ای واثرگذار کشور که از سال ۱۳۹۷ باتشدید تحریم‌های ظالمانه دشمنان این مرزوبوم،تاکنون روبرو شده،‌توانسته با‌ فرصت سازی و تلاش های مجدانه بر تحریم‌ها غلبه کند و تااین صنعت در مسیر پیشرفت وتعالی قرار گیرد.

    صنایع معدنی وصنعت فولاد طی سال‌های اخیر و با وجود فراز و نشیب‌های متعدد،‌ سعی کرده ‌واژه خودکفایی را به صورت واقعی عملیاتی کند و شرایطی را رقم بزند که مردم شریف ایران،‌ رضایت نسبی از این تولید ملی وآثاروبرکات اقتصادی،توسعه ای واجتماعی آن داشته باشندوبهره لازم راببرند.

    شرکت مادکوش بعنوان یک شرکت تولیدی وتوسعه ای ازمجموعه گروه معظم ارزش،که این دو، بعنوان نمادهای یک بخش خصوصی کارآمد، دلسوز وعلاقمند به توسعه واشتغال پایدار درکشور توانسته است با توکل بر خدای متعال و در پرتو تعهد و تخصص‌ پرسنل خود، همواره برای اعتلای این صنعت وافزایش تولید گام بردارد تادرکنارتامین مواداولیه برای صنعت فولاد،باعث ارزش آفرینی وهم افزایی ملی واستانی شود ودر ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به اشتغال پایدار بومی نیزکمک های شایان توجهی بنماید.

    این شرکت باایجاد فرصت های اشتغال مستقیم و غیرمستقیم دراستان هرمزگان،وبه کارگیری نیروهای متخصص وتوانمندبومی، برای بهبود فضای کسب و کار، ایجاد انگیزه و امید در جامعه و مایوس کردن دشمنان از هیچ کوششی دریغ نورزیده است.

    از این رو بر خود لازم می‌دانم ضمن عرض تبریک روز صنعت و معدن، از همه کسانی که در این میدان مجدانه به انحای مختلف می‌کوشند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم و همچنین مراتب قدردانی و سپاس خود را از حُسن همکاری و همراهی همکاران متعهد ومتخصص به دلیل تلاش های طاقت فرساو خالصانه و زحمات بی شائبه شان، تشکر وقدردانی نموده در تمام عرصه‎های زندگی،برایشان آرزوی موفقیت و بهروزی راازخداوندمتعال مسئلت دارم.

    در خاتمه،‌ آرزوی شکوفایی بیش از پیش و درخشش صنعت و اقتصاد میهنِ عزیزمان ایران را آرزومندم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.