حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3237 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پیام تسلیت مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی قشم حراء به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد
    ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
    شناسه : 16344
    بازدید 197
    1
    دریانیوز// امیر کیانی مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی قشم حراء با صدور پیامی سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و واقعه قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفت.
    ارسال توسط : نویسنده : دریانیوز منبع : دریانیوز
    پ
    پ

    دریانیوز// امیر کیانی مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی قشم حراء با صدور پیامی سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و واقعه قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفت.

    ؛متن پیام وی به شرح زیر است:

    “بسم رب شهدا و الصدیقین”

    گرامی داشتن یاد و نام مردان بزرگ، که سرنوشت ملّت‏ها را با اندیشه الهی و اراده پولادین خود رقم زده و جریان رودخانه تاریخ را دست‌خوش تغییر کرده‏اند، وظیفه همه انسان‏های دردمند و دل‏سوزانِ هدایتِ نسل‏هاست.
    واقعه‌ی خونین ۱۵ خرداد که با قیام امام خمینی(ره) شکل گرفت روزی فراموش ناشدنی در تاریخ کشور عزیزمان ایران است.

    امام خمینی (ره) که با قیام الهی خود در عصر غربت انسانیت، بت‏ها را شکست و دریچه‏ های نور را به روی انسان‏های دردمند و منتظر گشود، در زمره این بزرگ‏مردان است.

    برای شناخت امام خمینی (ره) ، بررسی مقطعِ زمانیِ خاص یا بُعدی از زندگی او کافی نیست. آن امام عارف را باید در تمامت عقیده و ایمان و عملش و در همه ادوار زندگی اش شناخت.

    چهاردهم خرداد ماه روحی عروج کرد که با نَفَس روح الهی اش پیکر ملت را جان بخشیده بود. حنجره ای خاموش شد که نَفَس گرمش، سردی و افسردگی از جهان اسلام زدوده بود.

    عروج ملکوتی این امام همام نیز غمی جانکاه برای ایرانیان عزیز بود و هرگز یاد و خاطره رشادتهای ایشان از قلوب و اذهان مردم ایران اسلامی پاک نخواهد شد.
    لذا اینجانب فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت عرض نموده  و یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خردادماه خیزش مذهبی سیاسی ملت بزرگ ایران را گرامی می دارم و از خداوند منان خواستارم تا همواره ما را از ادامه دهندگان راه شهیدان قرار دهد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.