حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3262 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 90×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • پرداخت ۷۸ درصد مطالبات گندم‌کاران هرمزگاني
    ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹
    شناسه : 17333
    بازدید 115
    0
    مديرشعب بانک کشاورزي هرمزگان خبرداد دریانیوز// مديرشعب بانک کشاورزي استان هرمزگان گفت: تاکنون 75درصد از مطالبات گندم‌کاران هرمزگاني از طريق بانک کشاورزي پرداخت شده‌است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مديرشعب بانک کشاورزي استان هرمزگان گفت: تاکنون ۷۵درصد از مطالبات گندم‌کاران هرمزگاني از طريق بانک کشاورزي پرداخت شده‌است.

    به گزارش خبرنگار روزنامه دريا؛ مهدي جهان‌نجاتي در نشست خبري با خبرنگاران افزود: با توجه به پيگيري‌هاي صورت گرفته در استان، ۷۵۰ميليارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده و ۲۵درصد باقي‌مانده معادل ۲۵۰ميليارد تومان نيز تا پايان هفته يا هفته آينده پرداخت خواهد شد.

    جهان‌نجاتي بيان کرد: با توجه به خريد تضميني گندم در کشور، کشاورزان هرمزگاني نيز به کشت گندم ترغيب شدند و در سال زراعي شاهد رشد کشت اين محصول در استان بوده‌ايم.وي به پرداخت تسهيلات ازدواج اشاره کرد و اظهارداشت: از ابتداي سال جاري تاکنون ۲۲۲فقره تسهيلات ازدواج به متقاضيان به مبلغ ۷۲ميليارد تومان پرداخت شده‌است.

    جهان‌نجاتي ادامه‌داد: براي تشويق خانواده‌ها به فرزندآوري و افزايش جمعيت، در سال جاري ۱۳۹فقره تسهيلات فرزندآوري به خانواده‌ها به ارزش چهارده ميليارد تومان پرداخت شده‌است.وي عنوان کرد: در سال‌هاي گذشته در برخي مناطق استان، سيل به کشاورزان خسارت‌هايي وارد نموده بود که تاکنون پنج هزار فقره تسهيلات به مبلغ ۲۴۰ميليارد تومان به خسارت‌ديدگان پرداخت شده‌است.

    جهان‌نجاتي با بيان اينکه هر هکتار گلخانه مي‌تواند ده نفر را مشغول بکار کند خاطرنشان کرد: از ابتداي سال تاکنون براي احداث بيست هکتار گلخانه تسهيلات پرداخت شده‌است و تلاش داريم تا پايان سال اين مقدار را به صد هکتار برسانيم. مديرشعب بانک کشاورزي هرمزگان اضافه کرد: استان هرمزگان در حال حاضر ده درصد از گلخانه‌هاي کشور را در اختيار دارد که با توجه به شرايط آب و هوايي استان، هرمزگان مي‌تواند به هاب گلخانه کشور تبديل شود چرا که گلخانه مي‌تواند با يک دهم مصرف آب در کشت بيرون، هفت برابر توليد محصول در فضاي باز را داشته باشد و اين براي استان هرمزگان که با مشکل کم‌آبي مواجه است بسيار مفيد خواهد بود.

    وي به پرداخت تسهيلات مسکن روستايي نيز اشاره و بيان کرد: در سال جاري ۳۴۴فقره تسهيلات مسکن روستايي به مبلغ ۸۲ميليارد تومان به متقاضيان پرداخت شده‌است.اين مسئول گفت: در سال جاري هشت فقره تسهيلات پرورش ماهي در قفس با ظرفيت توليد سه هزار تن به مبلغ ۸۲ميليارد تومان در شهرستان‌هاي قشم، بندرلنگه و جاسک پرداخت شده‌است.

    جهان‌نجاتي خاطرنشان کرد: در سال جاري دو واحد تکثير بچه ماهي در استان با دريافت تسهيلات از اين بانک فعال شده‌است و مي‌تواند نياز استان به بچه ماهي را تامين نمايد و به دليل شرايط مناسب اين کار، بازگشت سرمايه آن دو ساله است.وي با اشاره به انجام خدمات ارزي توسط بانک کشاورزي عنوان کرد: در سال جاري ۱۵۵ حواله ارزي در سه واحد ارزي اين بانک صادر شده‌است که کمک بسيار خوبي به صادرکنندگان بوده‌است.

    جهان‌نجاتي با بيان اينکه در بيشتر روستاهاي استان شعبه بانک‌ها وجود ندارد اذعان کرد: براي اينکه مردم از دريافت خدمات بانکي محروم نشوند، بانک کشاورزي چهل پايانه فروش در روستاهاي استان قرار داده‌است که مردم خدمات مورد نياز خود را دريافت نمايند.وي در پايان درباره پرداخت غرامت به کشاورزان گفت: در سال زراعي ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و در بخش بيمه‌اي، بيش از ۲۳ميليارد تومان غرامت در بخش‌هاي مختلف به افرادي که دچار خسارت شده بودند پرداخت شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.