حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۴ آبان , ۱۴۰۳ Friday, 25 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3746 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • پرداخت ۷۰ میلیون برای حمایت  از بیماران خاص
    ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۵:۳۲
    شناسه : 20547
    بازدید 1119
    2
    مدیر‌کل بیمه سلامت هرمزگان خبر داد دریانیوز // مدیر‌کل بیمه سلامت هرمزگان، در مراسم گرامیداشت هفته بیمه سلامت، اظهار کرد: در هرمزگان یک میلیون و ۷۴ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از خدمات این اداره کل بهره‌مند می‌شوند و با توجه به نسبت بیمه شدگان با جمعيت استان، بیش از ۵۰ درصد جمعیت را نشان می‌دهد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز // مدیر‌کل بیمه سلامت هرمزگان، در مراسم گرامیداشت هفته بیمه سلامت، اظهار کرد: در هرمزگان یک میلیون و ۷۴ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از خدمات این اداره کل بهره‌مند می‌شوند و با توجه به نسبت بیمه شدگان با جمعيت استان، بیش از ۵۰ درصد جمعیت را نشان می‌دهد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ دکتر علیزاده در ادامه افزود: از مجموع بیمه شدگان ۸۷ درصد آن‌ها به صورت رایگان بیمه هستند که در این زمینه دولت حق بیمه آن‌ها را پرداخت می‌کند. مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، خاطر نشان کرد: ۶۵۹ مرکز دولتی و خصوصی در استان طرف قرارد این اداره کل هستند که مشغول ارائه خدمات به بیمه شدگان هستند.

    دکتر علیزاده با اشاره به اینکه سال گذشته هزار و ۷۴ میلیارد تومان برای درمان استان هزینه شده است، بیان داشت: این رقم در مقایسه با سال ۹۷ که رقمی معادل ۲۰۷ میلیارد تومان بود با افزایش پنج برابری روبه‌رو است که نشان از افزایش هزینه بهداشت و درمان را دارد. وی با بیان اینکه بیمه سلامت ۹۰ درصد تعرفه دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند، گفت: برخی از بیمه شدگان به اشتباه تصور می‌کنند که این اداره ۹۰ درصد تعرفه بخش خصوصی هم را پرداخت می‌کند که اینطور نیست.

    مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان عنوان کرد: در اقتصاد موضوع قیمت تعیین کننده و از اهمیت خاصی برخوردار است اما در اقتصاد سلامت قیمت تعیین کننده نیست زیرا با سلامتی و جان افراد رابطه مستقیمی دارد.دکتر علیزاده صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، ارائه خدمات توانبخشی و جبران هزینه‌های ناباروری را سه اتفاق خوب در نظام سلامت توصیف کرد و ابراز داشت: خدماتی که ذیل این موضوعات به بیمه شدگان ارائه می‌شود می‌تواند بخشی از هزینه های بیمه شدگان را جبران نماید.

    وی در همین رابطه افزود: در موضوع صندوق بیماری های خاص و صعب‌العلاج که در سال جاری از ۱۰۷ به ۱۲۶ بیماری دیابت، بیماری‌های قلبی و عروقی، فشار خون، انواع پيوند ها، انواع سرطان ها و… را شامل می‌شود، بیمه سلامت تا سقف ۷۰ میلیون تومان در سال بعد از ارائه و تحویل مستندات هزینه‌کردها به بیمه سلامت، این اداره هزینه‌های انجام شده را به بیمار پرداخت خواهد کرد.

    مدیرکل بيمه سلامت هرمزگان اضافه کرد: این صندوق هزینه‌های درمانی بیماری های خاص را شامل ویزیت، دارو، آزمایشات، تصویربرداری، خدمات توانبخشی و خدمات پارکلینیکی را به بیماران پرداخت می‌کند و خدمات خوبی برای بیماران در این صندوق گنجانده شده است.

    دکتر علیزاده اظهار کرد: در موضوع ناباروری بیمه سلامت ۹۰ درصد تعرفه دولتی دانشگاهی و ۷۰ درصد تعرفه بخش خصوصی را پرداخت می‌کند که در مرکز استان بیمارستان‌های شهید محمدی و ام ليلا، در غرب در بندرلنگه و در شرق در میناب می‌توانند خدمات حوزه ناباروری و نازایی را دریافت کنند.وی به خدمات توانبخشی اشاره کرد و گفت: بیمه سلامت در این موضوع ۷۰ درصد هزینه‌ها را پرداخت می‌کند و کسانی که نیاز به این خدمات دارند می‌توانند استفاده نمایند.

    مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان بیان کرد: استان در خصوص شاخص سرانه جمعیت نسبت دریافت هزینه توانبخشی در کشور مقام نخست را دارد. لازم به ذکر است، جمعی از خیرین و پزشکان نمونه حوزه بیمه سلامت تجلیل شدند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.