حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 24 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3477 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • پرداخت حق بیمه قبل از پایان ماه شرط نهایی شدن لیست بیمه
    ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
    شناسه : 18485
    بازدید 151
    3
    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان خبر داد دریانیوز// مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان از ایجاد تغییرات مهم و جدید در ارسال لیست هوشمند این سازمان خبر داد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان هرمزگان از ایجاد تغییرات مهم و جدید در ارسال لیست هوشمند این سازمان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار دریا ؛ عباس اکبری در این زمینه گفت: از ابتدای سال جاری ارسال لیست بیمه و پرداخت حق بیمه در استان هرمزگان به صورت هوشمند صورت می‌گیرد و در تازه‌ترین تغییرات انجام شده، شرط نهایی شدن و تایید لیست کارگاه، پرداخت حق بیمه آن لیست قبل از پایان ماه می‌باشد.

    اکبری اظهارداشت: در ماه جاری ارسال لیست هوشمند حق بیمه در سامانه متمرکز http://es.tamin.ir دارای تغییرات جدیدی شده است که این تغییرات در خصوص پرداخت حق بیمه لیست همراه با ارسال آن می‌باشد به نحوی که شرط نهائی شدن و تائید لیست پرداخت حق بیمه مربوط به آن لیست تا قبل از پایان ماه است.

    وی ادامه‌داد: کارفرمایان به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات و جرایمی برای آن‌ها، حتما قبل از پایان ماه لیست حق بیمه خود را از طریق سامانه متمرکز لیست هوشمند ارسال و حق بیمه را پرداخت نمایند.

    اکبری عنوان کرد: در اطلاعیه‌ای که سازمان تأمین‌اجتماعی به همین منظور صادر کرده‌است، خطاب به کارفرمایان گرامی آمده است: نظر به تغییرات جدید سامانه ارسال لیست بیمه هوشمند، لطفاً قبل از پایان ماه نسبت به پرداخت حق بیمه لیست‌های ارسال شده و تکمیل فرایند پرداخت اقدام نمایید، در غیر اینصورت لیست ارسالی، ابطال و ۱۰ درصد جرائم تاخیر لیست و ۲ درصد عدم پرداخت حق بیمه محاسبه و به عنوان بدهی در حساب کارفرمایان لحاظ خواهد شد.

    مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان در پایان با اشاره به برداشته شدن محدودیت مبلغ در پرداخت حق بیمه بیان کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در پرداخت، امکان پرداخت حق بیمه از طریق درگاه اینترنتی بانک بدون محدودیت مبلغ امکان‌پذیر می‌باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.