حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

شنبه, ۳ شهریور , ۱۴۰۳ Saturday, 24 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3477 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
    ۱۲۳۴۵۶۷۸۹۱۰۱۱۱۲۱۳۱۴۱۵۱۶۱۷۱۸۱۹۲۰۲۱۲۲۲۳۲۴۲۵۲۶۲۷۲۸۲۹۳۰۳۱  
  • وکالت رایگان برای خانواده ها و افراد محروم
    ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۹
    شناسه : 18093
    بازدید 145
    1
    رئیس کانون وکلای هرمزگان تاکید کرد دریانیوز//رئیس کانون وکلای هرمزگان گفت: نیازمندان برای استفاده از وکیل و مشاوره حقوقی بصورت رایگان به واحد معاضدت کانون وکلای هرمزگان مراجعه کنند.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز//رئیس کانون وکلای هرمزگان گفت: نیازمندان برای استفاده از وکیل و مشاوره حقوقی بصورت رایگان به واحد معاضدت کانون وکلای هرمزگان مراجعه کنند.

    علی قاسمی در جمع خبرنگاران افزود: البته برای سایر اقشار هم مشاوره حقوقی رایگان ارائه می گردد. قاسمی اظهار داشت: کانون وکلای هرمزگان تنها مکانی در استان می باشد که داوری اش براساس تعرفه قوه‌قضائیه است که مردم می توانند کانون وکلا را به عنوان نهادی برای داوری امورات شان قرار دهند.

    وی افزود: کانون وکلای هرمزگان در حال الکترونیکی شدن است‌.رئیس کانون وکلای هرمزگان گفت: بسیاری از وکلا از کانون وکلای هرمزگان خارج می شوند وبه تهران و استان های کشور می روند. قاسمی اظهارداشت: برخی از وکلا بدون انصراف دادن ، در آزمون وکالت شرکت می‌کنند و با قبولی مجدد، بدون هیچ دغدغه‌ای به کانون وکلای استان موردنظر خود می روند.

    به گفته وی، طبق قانون افراد ابتدا بایستی از کانونی که عضو هستند انصراف دهند و بعد آزمون مجدد بدهند و این امر به دلیل نبود فرآیند شفاف و استعلام‌های قبل از آزمون به‌کرات اتفاق می‌افتد که برخی وکلا بدون انصراف، در آزمون هاشرکت می کنند و این وضعیت باعث کاهش تعداد وکلای هرمزگان هم شده است. وی با اشاره به اینکه کانون وکلای هرمزگان وکالت ساکنان محروم محله نایبند شمالی بندرعباس را برعهده گرفته است ، اظهارداشت: باجدیت و قاطعانه از حق و حقوق این قشر دفاع می کنیم تا این ۵۰۰نفر بی خانمان نشوند.قاسمی گفت: البته پرونده در مسیرکارشناسی، سرعت لازم را ندارد.وی افزود: راه وشهرسازی تجدیدنظرخواهی نکرده است.

    به گفته وی البته در این مسیری که وکالت ساکنان نایبندشمالی را برعهده گرفته ایم، فشارهایی را متحمل می شویم.قاسمی تاکید کرد: جوهره کانون وکلا و وکیل در تمام دنیا استقلال آنهاست‌.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.