حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۶ شهریور , ۱۴۰۳ Tuesday, 27 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3484 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • وزرای جدید و قدیم کشور تکریم و معارفه شدند
    ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
    شناسه : 18622
    بازدید 128
    0
    دریانیوز// آیین تکریم و معارفه وزرای قدیم و جدید کشور در محل وزارت کشور و با حضور معاونان وزرا و استانداران برگزار شد.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// آیین تکریم و معارفه وزرای قدیم و جدید کشور در محل وزارت کشور و با حضور معاونان وزرا و استانداران برگزار شد.

    به گزارش فارس، آیین تکریم و معارفه احمد وحیدی وزیر سابق کشور و نیز اسکندر مؤمنی وزیر کشور دولت چهاردهم برگزار شد. در این مراسم معاونان وزرا و استانداران نیز حضور داشتند.در ابتدای این مراسم احمدی وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم به پزشکیان در خصوص انتخاب اسکندر مؤمنی تبریک گفت و از تمام استانداران خود که در طول دوران انتخابات زحمت کشیدند و دوره بسیار فعالی را پشت سر گذاشتند تشکر و برای دولت چهاردهم آرزوی توفیق کرد.

    وزیر کشور دولت سیزدهم در پایان صحبت‌های خود به وفاق ملی که پزشکیان از آن بسیار سخن می‌گوید، پرداخت و گفت: این شعار بسیار ارزشمند بوده و ریشه در اسلام دارد.پس از صحبت‌های وحیدی نماهنگی از فعالیت‌های شبانه‌روزی وزیر کشور از جمله؛ سفرهای استانی، دیدار با خانواده شهدا و اقدامات برای حجاب و عفاف و…‌ به نمایش گذاشته شد.در ادامه این مراسم نیز اسکندر مؤمنی وزیر کشور اظهار کرد: امروز کشور ما بیشتر از هر زمان دیگری به آرامش، وفاق و همبستگی ملی نیاز دارد.

    فرمانداران، استانداران بهترین نقش را در این زمینه دارند. اصلی‌ترین اولویت ما حفظ کرامت در همه امور است.وزیر کشور دولت چهاردهم، به نامه امام علی(ع) به مالک پرداخت و گفت: ستون دین، وحدت است؛ افزایش همبستگی و اعتماد مردم به کارگزاران نظام زمینه افزایش مشارکت خواهد بود. استانداران نباید لحظه‌ای از خدمت رسانی غافل شوند و مردم هم باید احساس امنیت داشته باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.