حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۴ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 14 August , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3436 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد اعضا : 15 تعداد دیدگاهها : 91×
  • تقویم شمسی

    مرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • ورق S355JR چیست؟ ۷ عامل تعیین کننده قیمت ورق S355JR
    ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
    شناسه : 17826
    بازدید 157
    5

    چکیده : ورق S355JR از انواع ورق های فولادی کم کربن با استحکام مناسب و انعطاف پذیری بالاست. ورق S355JR برای ساختمان سازی و تجهیزات ساختمانی، ساخت قطعات، لوازم خانگی، خودروسازی و ساخت مخازن کاربرد دارد. تنوع در مشخصات فنی، کیفیت و قیمت مناسب باعث شده تا ورق S355JR از ورق پرفروش بازار آهن‌آلات باشد.   […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    چکیده : ورق S355JR از انواع ورق های فولادی کم کربن با استحکام مناسب و انعطاف پذیری بالاست. ورق S355JR برای ساختمان سازی و تجهیزات ساختمانی، ساخت قطعات، لوازم خانگی، خودروسازی و ساخت مخازن کاربرد دارد. تنوع در مشخصات فنی، کیفیت و قیمت مناسب باعث شده تا ورق S355JR از ورق پرفروش بازار آهن‌آلات باشد.

     

    ورق S355JR از انواع ورق های فولادی کم کربن با استحکام مناسب و انعطاف پذیری بالاست. ورق S355JR برای ساختمان سازی و تجهیزات ساختمانی، ساخت قطعات، لوازم خانگی، خودروسازی و ساخت مخازن کاربرد دارد. تنوع در مشخصات فنی، کیفیت و قیمت مناسب باعث شده تا ورق S355JR از ورق پرفروش بازار آهن‌آلات باشد.

    در این مطلب می خواهیم به بررسی ویژگی ها، کاربرد و مزایای ورق S355JR بپردازیم. نگاهی به فاکتورهای مؤثر بر قیمت ورق S355JR بیندازیم. پس اگر به دنبال خرید ورق S355JR هستید ادامه مطلب را از دست ندهید.

    ورق S355JR

    ورق S355JR چیست؟

    ورق S355JR در زمره ورق آهنی نورد گرم با خاصیت جوشکاری و ماشین کاری بسیار مناسب است. این نوع ورق در دسته ورق های فولادی کم کربن و سبک قرار می گیرد. استحکام خوبی داشته و برای طیف وسیعی از کاربردهای ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد.

    مزایای ورق S355JR

    از مهمترین مزایا ورق S355JR می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • درصد کم کربن و قابلیت جوشکاری و ماشین کاری بسیار بالا

    • استحکام و مقاومت بالا به ویژه در برابر حرارت و فشار به عنوان ورق آتشخوار

    • مقاومت مناسب ورق S355JR در برابر خوردگی

    • گستردگی مشخصات فنی از قبیل ضخامت و وزن ورق برای کارهای مختلف

    • تحمل حرارت زیاد و امکان استفاده در عملیات های حرارتی

    • تنوع در استاندارد ساخت و فعالیت کارخانه های مختلف ایرانی و خارجی

    کاربرد ورق S355JR

    امروزه استفاده از ورق S355JR محدود به یک یا چند زمینه خاص نمی شود. مزایای ارزشمند و ویژگی های خوبی نظیر قابلیت جوشکاری و ماشین کاری سبب شده تا کاربرد ورق S355JR گسترد باشد. از مهمترین زمینه های استفاده از این ورق فولادی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ساختمان سازی و سایر فعالیت های عمرانی نظیر پل سازی، ساخت استادیوم و…

    • پرکاربرد برای صنعت قطعات و تجهیزات نظیر ماشین آلات سنگین، بالابر و جرثقیل

    • استفاده از ورق S355JR در صنایع و سازه های دریایی و زیر دریایی

    • مناسب برای صنایع راه سازی با کاربرد در واگن راه آهن و پل سازی

    • قابلیت استفاده در صنعت خودروسازی از قبیل شاسی، قطعات و …

    • پرکاربرد برای محیط های پرحرارت نظیر نیروگاه ها و صنعت نفت و گاز

    • امکان استفاده در مخازن تحت فشار و ساخت برخی لوله ها

    شما مخاطبان عزیز برای دریافت مشاوره رایگان خرید و دریافت قیمت ورق S355JR با تلفن ۸۸۶۶۸۲۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید یا به سایت شرکت توسعه فولاد و انرژی آراز ( آلور فولاد ) به آدرس alverfoolad.com مراجعه نمایید.

    قیمت ورق فولادی

    ۷ فاکتورهای مؤثر بر قیمت ورق S355JR

    قیمت ورق فولادی همانند سایر پروفیل های فولادی بسته به مشخصات فنی متفاوت است. ورق ها ضخیم و سنگین وزن قیمت بالاتری در قیاس با ورق های نازک دارند. نرخ فلزات جهانی به ویژه آهن، نوسانات ارز و دلار، میزان عرضه و تقاضا از دیگر مواردی است که قیمت ورق را دستخوش تغییر می کند. اگر نگاهی به نمودار قیمت ورق S355JR بیندازید، تغییرات و نوسانات قیمتی زیادی مشاهده می کنید. چون که فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت اثرگذار است. مهمترین آن ها عبارتند از:

    1. قیمت جهانی فلزات از جمله سنگ آهن و فولاد
      قیمت روز فلزات اساسی نظیر آهن بر هزینه تولید کارخانه ها مؤثر است. در نتیجه افزایش یا کاهش آن بر قیمت تمام شده و هزینه خرید ورق S355JR اثرگذار است. برای مثال میزان تقاضای فولاد در بازار ساخت و ساز چین میتواند بر قیمت جهانی فولاد و در نتیجه قیمت ورق S355JR در روزهای آینده اثر مستقیم بگذارد.

    2. قیمت گاز و برق
      گاز و برق به عنوان انرژی های اولیه برای تولید و نورد فولاد می باشند و تاثیر به سزایی بر قیمت مقاطع فولادی دارند در صورت افزایش قیمت انرژی می توان انتظار افزایش قیمت محصول نهایی مانند ورق S355JR را داشت.

    3. مشخصات فنی نظیر ابعاد، اندازه و وزن ورق
      بدون تردید مشخصات فنی نظیر اندازه و ابعاد، یکی از پارامترهای کلیدی در راهنمای خرید ورق S355JR است. ورق سیاه غالباً به شکل رول ورق (کویل) و پلیت فابریک (شیت) به بازار عرضه می شود. عرض استاندارد ورق رول معمولاً ۱۰۰۰، ۱۲۵۰، ۱۵۰۰۰ و ۲۰۰۰ میلی متر است. ضخامت آن ها نیز بازه ۱٫۵ تا ۱۵ میلیمتر را در بر می گیرد. از حیث طول نیز ورق S355JR رول شده، محدودیت خاصی ندارد. توجه داشته باشید هر چه ضخامت ورق S355JR کمتر باشد قیمت آن بیشتر می باشد برای مثال قیمت ورق ۶ میل S355JR از ورق ۸ میل S355JR گرانتر است.

    4. تغییر قیمت دلار و نرخ ارز
      نوسانات نرخ ارز تاثیر مستقیم بر قیمت ورق S355JR دارد. برای مثال در صورت افزایش قیمت ارز، قیمت مقاطع فلزی نیز افزایش پیدا کرده و در صورت کاهش قیمت ارز، انتظار میرود تا قیمت ورق S355JR نیز کاهشی شود.

    5. میزان عرضه و تقاضا در بازار
      میزان عرضه و تقاضا در بازار یا همان میزان خرید و فروش نیز می تواند قیمت را دچار تغییر نماید. مثلاً افزایش تقاضا همراه با کاهش عرضه در بازار می تواند سبب افزایش قیمت ورق S355JR شود.

    6. هزینه های جانبی نظیر بارگیری و ارسال
      اگر قصد خرید مقاطع فولادی نظیر لوله فولادی، تیرآهن، ورق و یا میلگرد را داشته باشید، هزینه بنگاه داری و بارگیری از دغدغه های شماست. توجه داشته باشید قیمت نهایی خرید شما با توجه به نوع باربری و بارگیری متفاوت می باشد برای مثال یکی از عوامل کاهش قیمت ورق S355JR انتخاب باربری و روش بارگیری بهینه می باشد، جالب است بدانید، هزینه ناشی از این امر به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. همین تعدد فاکتورهای مؤثر باعث شده تا بنگاه های آهن آلات قیمت های مختلفی ارائه کنند.

    7. مرکز خرید ورق
      امروزه شرکت ها و مراکز مختلفی اقدام به تهیه و عرضه انواع ورق و آهن آلات می نمایند. توجه به تجربه و سابقه شرکت، تخصصی بودن و همچنین خدمات ارائه شده اهمیت زیادی انتخاب دارد. یک مرکز خرید خوب و مطمئن می تواند اصالت کالا، کیفیت مرغوب، پشتیبانی و رضایت را به همراه داشته باشد.

    چگونه ورق S355JR را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنیم؟

    اگر برای خرید ورق S355JR به دنبال شرکتی معتبر و تخصصی هستید، ما در آلور فولاد با تعهد و تخصص و با کمال افتخار در کنارتان خواهیم بود. اما چرا آلور فولاد؟ چون آلور فولاد یک مجموعه تخصصی، جوان و با انگیزه برای ارائه بهترین خدمات در زمینه آهن آلات است. چون در سایت آلور فولاد به آدرس www.alverfoolad.com می توانید قیمت انواع لوله فولادی مانند لوله بدون درز رده ۴۰ ، لوله گاز، لوله سیاه درزدار و انواع ورق سیاه و ورق آلیاژی مانند: ورق ضد سایش st52 ، ورق a516 gr 70 ، ورق a283 و سایر قاطع فولادی را دریافت کنید. همچنین از مشاوره تخصصی رایگان بهره مند شده و سفارش خود را با بهترین کیفیت و قیمت در جای جای ایران تحویل بگیرید.

    شما مخاطبان عزیز برای دریافت جدیدترین قیمت ورق آلیاژی با تلفن ۸۸۶۶۸۲۱۴-۰۲۱ تماس بگیرید.

    قیمت ورق آلیاژی

     

    برچسب ها : آهن,فولاد,قیمت آهن,قیمت ورق,قیمت فولاد,آلیاژ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.