حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3648 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • هلدینگ سورانی در مسیر توسعه روز افزون
    ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
    شناسه : 19704
    بازدید 179
    3
    مدیر عامل هلدینگ سورانی در گفت‌وگو با دریا عنوان کرد دریانیوز// مدیرعامل هلدینگ سورانی، گفت: این مجموعه‌ در مسیر توسعه روز افزون قرار دارد.
    ارسال توسط : نویسنده : یعقوب رستمی منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرعامل هلدینگ سورانی، گفت: این مجموعه‌ در مسیر توسعه روز افزون قرار دارد.

    آرش سورانی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه دریا،‌اظهار کرد: این مجموعه نزدیک به ۲۰ سال است که در بندر شهيد رجایی بندرعباس در زمینه تخلیه و بارگیری و صادرات مواد معدنی و فولادی مشغول به فعالیت است.

    ۹۰ درصد پرسنل بومی هرمزگانی

    وی در ادامه با بیان اینکه در این هلدینگ ۲۵۰ نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم و تعداد قابل توجهی هم به صورت غیر مستقیم مشغول به کار هستند، افزود: از این تعداد پرسنل ۹۰ درصد آن ها بومی هرمزگانی هستند.مدیر عامل هلدینگ سورانی، خاطر نشان کرد: این مجموعه جزء شرکت‌های برتر خدمات دریایی و بندری در حوزه مواد معدنی در کشور است که در این زمینه بنا داریم با تلاش همه همکاران در رتبه اول باشیم.

    طرح‌های توسعه‌ای

    سورانی به طرح های توسعه‌ای هلدینگ اشاره کرد و بیان داشت: در روستای کشار از توابع شهرستان بندرخمیر در حال احداث معدن و کارخانه تولید منیزیم با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی هستیم.وی اضافه کرد: این کارخانه در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با برنامه ریزی صورت گرفته تا دوسال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و برای ۳۰۰ نفر از جوانان به صورت مستقیم در معدن و کارخانه فرصت اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

    مدیر عامل هلدینگ سورانی از احداث کارخانه تولید قیر و هیدروکربن‌ها در شهرک صنعتی خلیج فارس به عنوان دومین طرح توسعه‌ای این مجموعه نام برد و گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد تومانی قرار است فاز اول آن یکسال آینده به بهره برداری برسد.سورانی در همین رابطه، عنوان داشت: در حال حاضر این کارخانه دارای۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی می‌باشد که با افتتاح فاز اول آن ۱۲۰ نفر مشغول به فعالیت خواهند شد.

    وی تصریح کرد: در بهمن ماه سال گذشته در شهرک صنعتی بوستانو با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومانی کارخانه تولید مکمل‌های سوخت به بهره‌برداری رسید که در حال حاضر ۲۰ نفر مشغول به کار هستند و تا آخر سال جاری این عدد با توجه به افزایش تولید به ۵۰ نفر خواهد رسید. مدیرعامل هلدینگ سورانی، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت فعالیت در جهبه اقتصادی و نامگذاری های شعارهای سال توسط مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در چندین سال اخیر این را می‌طلبد که دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی بهتر و بیشتری را داشته باشد.

    سورانی افزود: در بندر شهيد رجایی بندرعباس که بزرگترین و مهمترین بندر کشور است نزدیک به ۲۴ شرکت فعال در حوزه تخلیه و بارگیری و صادرات مواد معدنی و فولادی فعالیت دارند که نیازمند توجه و حمایت بیشتر هستند.وی برای تسهیل و رونق کار این شرکت ها خواستار حذف بروکراسی های زائد اداری شد و گفت: باید در این رابطه دولت زمینه هموار شدن کارها را فراهم کند و بسته‌های حمایتی مختلفی در نظر بگیرد.

    مدیرعامل هلدینگ سورانی انجام مسؤلیت اجتماعی را وظیفه اخلاقی شرکت‌ها و صنایع دانست و عنوان کرد: علاوه بر دولت همه ما برای پیشرفت و آبادانی استان و کشورمان باید تلاش کنیم و هر کمکی که از دستمان بر می‌آید نباید دریغ کنیم.

    تشریح اقداماتی هلدینگ در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی

    سورانی به انجام مسؤلیت های اجتماعی این مجموعه پرداخت و عنوان کرد: در تیر ماه سال جاری ۶ نفر زندانی جرائم غیرعمد را با هزینه ۲۵۰ میلیون تومانی آزاد کردیم و ۶ نفر دیگر هم با تأمین هزینه ۴۰۰ میلیون تومانی در حال پیگیری برای آزاد سازی آن ها هستیم و بنا داریم هر ساله بین ۲۰ تا ۳۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را آزاد کنیم.وی در همین زمینه، اضافه کرد: نزدیک به ۱۵ سال است که در تامین شیر خشک برای کودکان بی سرپرست و تهیه مواد شوینده و تعمیر و نگهداری لوازم سردکننده بهزیستی همکاری داریم.

    مدیرعامل هلدینگ سورانی، عنوان داشت: باتوجه به بازگشایی فصل مدارس این مجموعه ۱۳۰ بسته لوازم التحریر با کیفیت را برای دانش آموزان نیازمند تهیه کرده است که برای تامین این مقدار مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.لازم به ذکر است، شرکت‌های  آريا بارانداز، تجارت معادن کرانه، پارسیان کار دریا و آسو شید انرژی زیر مجموعه هلدینگ سورانی هستند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.