حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۵ مهر , ۱۴۰۳ Thursday, 26 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3609 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 105×
  • تقویم شمسی

    شهریور ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • هزینه کرد ۷۰ میلیارد ریالی برای درمان توانخواهان بهزیستی در هرمزگان
    ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۱۴
    شناسه : 19273
    بازدید 141
    2
    مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان عنوان کرد دریانیوز// مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، گفت: این اداره کل در سال گذشته بالغ بر هفتاد میلیارد ریال برای درمان توانخواهان بهزیستی در استان هزینه کرده است.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، گفت: این اداره کل در سال گذشته بالغ بر هفتاد میلیارد ریال برای درمان توانخواهان بهزیستی در استان هزینه کرده است.
    به گزارش روزنامه دریا، دکتر علی علیزاده با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر هفتاد میلیارد ریال بابت درمان توانخواهان بهزیستی در هرمزگان هزینه شده است، اظهار کرد: پیش از اجرای این برنامه، تمام هزینه های درمانی در بخش توانبخشی شامل کاردرمانی، گفتاردرمانی ، شنوایی شناسی، بینایی سنجی و ارتوپدی فنی این خدمات به صورت آزاد از بیماران و توانخواهان دریافت می‌شد.وی در ادامه افزود: در حال حاضر ۵۹ کدخدمتی درزمینه توانبخشی تحت پوشش بیمه سلامت می باشد ونزدیک به ۱۶هزار نفر توانخواه تحت پوشش سازمان بهزیستی درسامانه های سازمان بیمه سلامت نشان دار شده اند.
    قرارداد همکاری با ۳۴ مرکز در سطح استان
    مدیر کل بیمه سلامت هرمزگان، خاطر نشان کرد: تاکنون با ۳۴ مرکز در سطح استان قرار داد همکاری منعقد شده است و خدمت رسانی به توانخواهان تحت پوشش بهزیستی در بیمه سلامت هرمزگان با دقت و سرعت بیشتری ادامه می یابد.دکتر علیزاده بیان داشت: وضعیت مالی توانخواهان از یک طرف و بالا بودن هزینه های درمانی این گروه از بیمه شدگان از طرف دیگر باعث می شد که بسیاری از این بیمه شدگان از مراجعه به مراکز توانبخشی خودداری و یا درمان خود را به صورت نیمه کاره رها سازند که با اجرای این طرح امید است گام مهمی و بلندی در جهت رفع مشکل این عزیزان برداشته شده باشد.
    وی با بیان اینکه سازمان بیمه سلامت قرارداد خود را با مراکز توانبخشی براساس تعرفه و نوع مالکیت این مراکز منعقد نموده است، ابراز کرد: این اداره کل در سال گذشته بالغ بر هفتاد میلیارد ریال برای این دسته از بیمه شدگان به مراکز طرف قرارداد پرداخت نموده است. مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان در پایان، گفت: مراکز توانبخشی غیرطرف قرارداد می توانند با ورود به آدرس ihio.gov.ir/psc درخواست عقد قرارداد خود را ثبت نمایند و در این رابطه نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد. لازم به ذکر است که فرآیند ارسال و رسیدگی اسناد خدمات توانبخشی صرفاً در قالب سامانه نسخه نویسی الکترونیک سازمان امکان پذیر می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.