حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 16 October , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3701 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 13 تعداد دیدگاهها : 118×
  • تقویم شمسی

    مهر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     123456789101112131415161718192021222324252627282930  
  • نگاهی دقیق به قدیمی ترین برندهای ژنراتور دیزلی از گذشته تا به امروز
    ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۴۰
    شناسه : 20255
    بازدید 161
    1
    دریا نیوز// نیاز به برق یکی از مهم ترین نیازهای بشر در دنیای امروز است. تمامی صنایع موجود در کشور ما با استفاده از انرژی الکتریکی کار می کنند؛ کما اینکه روشنایی منازل و معابر شهری و جاده ای نیز توسط برق تأمین می شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    دریا نیوز// نیاز به برق یکی از مهم ترین نیازهای بشر در دنیای امروز است. تمامی صنایع موجود در کشور ما با استفاده از انرژی الکتریکی کار می کنند؛ کما اینکه روشنایی منازل و معابر شهری و جاده ای نیز توسط برق تأمین می شود.

    از این رو  خرید دیزل ژنراتور یکی از نیاز های ضروری تمامی صنایع است. با نگاهی دقیق به قدیمی ترین برندهای ژنراتور دیزلی متوجه می شویم که قدیمی ترین ژنراتورهای تولید شده در دنیا از جمله  دیزل ژنراتور بادوین و دیزل ژنراتور ولوو، متعلق به ۸۷ سال پیش هستند؛ یعنی حدود یک قرن پیش!

    قدیمی ترین برندهای تولید کننده ژنراتور دیزلی در جهان

    هر چند امروزه تنوع بسیار گسترده ای از ژنراتور برق توسط برندهای مختلف به بازار عرضه شده است؛ اما هنوز هم معتبرترین برندهای تولیدکننده ژنراتور برق، همان قدیمی ترین ها هستند. ژنراتورهای قدیمی امروزه تغییرات بسیار زیادی کرده اند و مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده اند و دیگر ساختار قدیمی خود را ندارند.

    کیفیت و دوام و در عین حال مصرف برق بسیار کم سه اصل بسیار مهم هستند که برندهای معتبر در تولید ژنراتورهای برق آن را رعایت می کنند. در این مقاله ضمن نگاهی دقیق به قدیمی ترین برندهای ژنراتور دیزلی و آشنایی با مشخصات آن ها، با بهترین برندها در زمینه تولید دیزل ژنراتور نیز آشنا می شوید.

    ژنراتورهای دیزلی مهم ترین تجهیزات تأمین کننده برق در جهان هستند؛ اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که قدیمی ترین دیزل ژنراتور جهان متعلق به چه شرکتی است و در چه سالی ساخته شده است؟ برای یافتن پاسخ این سؤالات تا انتها با ما همراه باشید.

    ولوو؛ بهترین ژنراتور دیزلی تولید شده در جهان

    قدیمی ترین ژنراتور دیزلی جهان توسط برند ولوو و در سال ۱۹۷۲ تولید شده است. ولوو یکی از معروف ترین برندهای تولیدکننده موتورهای برق در جهان است که از همان ابتدای فعالیت خود با تولید موتورهای برق باکیفیت، توانسته است سهم بسیار زیادی از بازار مصرف را به خود اختصاص دهد.

    ژنراتورهای این برند در گستره توانی ۲۰ کیلو وات تا ۲ مگاوات تولید می شوند و سیستم های فوق‌العاده پیشرفته ای دارند. از طرفی داشتن فیلتر های آلودگی، مصرف بهینه انرژی، طول عمر بالا و داشتن سیستم های خنک‌کننده از مشخصه های فنی دیزل ژنراتور ولوو محسوب می شود.

    بادوین؛ پرفروش ترین ژنراتور دیزلی در سطح جهانی

    در اوایل قرن بیستم شرکت فرانسوی بادوین تولید دیزل ژنراتورها را آغاز کرد و امروزه یکی از پیشگامان تولید این تجهیز در جهان شناخته می شود. دیزل ژنراتور بادوین عملکرد بسیار بهینه ای دارند؛ به همین دلیل جزء پرفروش ترین موتورهای برق در جهان شناخته می شوند.

    ژنراتورهای دیزلی بادوین از توان ۱۰ کیلو وات تا ۳ مگابایت تولید شده اند. این موتور برق در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید شده و به خوبی پاسخگوی نیاز صنایع است. امروزه سهم بسیار زیادی از بازار به ژنراتورهای دیزلی این شرکت تعلق دارند. از جمله مشخصات فنی این موتورهای برق می توان به مصرف انرژی کم، داشتن استانداردهای بین المللی، دوام بالا و بهره مندی از سیستم های خنک کاری اشاره کرد.

    سخن پایانی

    رادوکو تأمین کننده ژنراتورهای دیزلی از بهترین و معتبرترین برندهای جهانی همانند بادوین و ولوو با کیفیت عالی و قیمت مناسب است. در این فروشگاه انواع ژنراتورها در محدوده های توانی مختلف عرضه شده اند تا شما مشتریان عزیز بتوانید، متناسب با نیاز خود از محصولات قدیمی ترین برندهای تولید کننده ژنراتور در جهان بهره‌مند شوید؛ پس اول نگاهی دقیق به قدیمی ترین برندهای ژنراتور بیندازید و سپس با ما تماس بگیرید تا بهترین و متناسب ترین محصول را خریداری کنید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.