حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۷ تیر , ۱۴۰۳ Thursday, 27 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3221 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    خرداد ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نکات مهم در انتخاب و خرید چمن مصنوعی
    ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
    شناسه : 16246
    بازدید 1186
    6
    چمن مصنوعی جزو آن دسته از محصولاتی است که می‌تواند برای اهداف زیبایی یا ورزشی مورد استفاده قرار بگیرد. درست مانند خرید هر محصول دیگری، هنگام خرید چمن مصنوعی شما باید به فاکتورهای گوناگونی توجه داشته باشید تا بتوانید در مقایسه با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، باکیفیت‌ترین و بهترین محصول را برای خود تهیه نمایید.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    نکات مهم در انتخاب و خرید چمن مصنوعی

    دریانیوز//چمن مصنوعی جزو آن دسته از محصولاتی است که می‌تواند برای اهداف زیبایی یا ورزشی مورد استفاده قرار بگیرد. درست مانند خرید هر محصول دیگری، هنگام خرید چمن مصنوعی شما باید به فاکتورهای گوناگونی توجه داشته باشید تا بتوانید در مقایسه با هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، باکیفیت‌ترین و بهترین محصول را برای خود تهیه نمایید. فرقی نمی‌کند که شما برای چه هدفی می‌خواهید چمن مصنوعی بخرید، سعی کنید که همواره به سراغ باکیفیت‌ترین و بهترین محصولات بروید و متناسب با بودجه‌ای که دارید یک محصول کاربردی و مناسب را تهیه نمایید. در ادامه خواهیم گفت که توجه به کدام فاکتورها می‌تواند به شما کمک کند تا هنگام خرید چمن مصنوعی موفق‌تر عمل کنید.بهترین فروشگاه خرید چمن مصنوعی در شیراز و سایر شهرها را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

    نکات مهم در انتخاب و خرید چمن مصنوعی

    نکات مهم در انتخاب و خرید چمن مصنوعی

    بررسی موارد مهم هنگام خرید چمن مصنوعی

    در ادامه مواردی که برای خرید چمن مصنوعی توجه به آن‌ها ضروری است آورده شده‌اند‌.

    بهترین فروشگاه ها در زمینه تزئینات ساختمان و دکوراسیون را در سایت پی جو مشاهده نمایید.

     

    نوع بافت چمن مصنوعی 

    یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید چمن مصنوعی تعیین‌ کننده می‌باشد، بافت این محصول است. بافت چمن مصنوعی، نرمی و زبری و دوام آن را تعیین می‌کند. شما باید با توجه به زمینه استفاده خود، به سراغ محصولی مناسب بروید تا بتوانید بهترین گزینه را برای شرایط مدنظر خودتان تهیه نمایید.

    برای خرید چمن مصنوعی به ارتفاع آن توجه داشته باشید 

    فاکتور مهم دیگری که برای خرید چمن مصنوعی باید مورد توجه قرار بگیرد، ارتفاع این محصول می‌باشد. با توجه به نیاز بازار، در حال‌ حاضر تولیدکنندگان سعی می‌کنند چمن‌های مصنوعی را با ارتفاع‌های متفاوتی به بازار عرضه کنند تا افراد امکان این را داشته باشند که متناسب با زمینه‌ی استفاده‌ی خود از این محصولات بهره ببرند. معمولاً در نقاطی که رفت‌ و آمد بیشتر صورت می‌گیرد، از چمن‌های بلندی بهره گرفته می‌شود که تشابه زیادی به چمن‌های طبیعی داشته باشند. در کنار این موضوع برای پایین آوردن هزینه‌ها، شما امکان این را خواهید داشت که از چمن‌های مصنوعی با ارتفاع کوتاه‌تر استفاده کنید.

    تراکم چمن 

    مورد دیگری که هنگام خرید چمن مصنوعی باید به آن توجه شود، تراکم چمن می‌باشد. قاعدتاً هرچه تراکم چمن مصنوعی بیشتر باشد، دوام آن بالاتر خواهد رفت. اما از طرف دیگر، نرمی و لطافت آن پایین خواهد آمد. معمولاً برای نقاطی که پا خوری زیادی دارند، بهتر است که از چمن‌های مصنوعی با تراکم بالا بهره گرفته شود تا دوام این محصول بالا برود.

    هنگام خرید چمن مصنوعی به قیمت‌ها توجه داشته باشید 

    به‌ هر حال هنگام خرید هر محصولی از جمله چمن مصنوعی، قیمت فاکتور بسیار مهم و تعیین‌ کننده‌ای می‌باشد. دقیقاً به واسطه همین موضوع است که شما باید هنگام خرید چمن مصنوعی در کنار توجه به تراکم، قد و جنس محصول، به قیمت آن نیز توجه داشته باشید. معمولاً هرچه تراکم چمن بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد رفت و هر چه تراکم چمن کم‌تر باشد، شما می‌توانید این محصول را با قیمت‌های مقرون‌ به‌ صرفه‌ای تهیه نمایید‌. با توجه به موقعیتی که قصد دارید در آن از چمن مصنوعی استفاده کنید، محصول مدنظر خودتان را تهیه نمایید تا بتوانید متناسب با شرایط موجود از آن بهره ببرید.

    توجه به رنگ چمن اصلی 

    مورد مهم دیگری که هنگام خرید چمن مصنوعی توجه به آن ضروری است، رنگ چمن می‌باشد. شما باید به سراغ محصولی بروید که دارای رنگ‌های طبیعی و دوست‌داشتنی است تا بتوانید چمنی که خریداری کرده‌اید را تا آن‌ جا که می‌توانید به رنگ چمن مصنوعی نزدیک‌تر کنید.

    نکات مهم در انتخاب و خرید چمن مصنوعی

    انتخاب چمن مصنوعی

    جمع‌بندی 

    در کنار توجه به موارد نام‌ برده شده، برای خرید چمن مصنوعی سعی کنید که حتماً به یک خدمات دهنده معتبر و متخصص مراجعه کنید‌. شاید از خود بپرسید که چگونه می‌توان مراکز معتبر برای خرید انواع چمن مصنوعی را پیدا کرد. ما قصد داریم در این زمینه یک راه‌حل مناسب را به شما معرفی کنیم. سایت پی جو مرجع معرفی کسب و کار ، معرفی کننده کسب‌ و کارهای معتبر در شیراز و سایر شهرها می باشد. شما می‌توانید از طریق این سایت معتبرترین و متخصص‌ترین خدمات دهندگان در زمینه فروش چمن مصنوعی را پیدا کنید و از این طریق محصولات مورد نیاز خودتان را تهیه نمایید. این سایت به شما کمک خواهد کرد تا راحت‌تر محصولات مورد نیاز خودتان را خریداری نمایید و از آن‌ها بهره ببرید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.