حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

سه شنبه, ۱۲ تیر , ۱۴۰۳ Tuesday, 2 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 3237 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 14 تعداد دیدگاهها : 89×
  • تقویم شمسی

    تیر ۱۴۰۳
    ش ی د س چ پ ج
        فروردین »
     12345678910111213141516171819202122232425262728293031  
  • نرخ سرویس مدارس بزودی اعلام می شود
    ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۵:۰۶
    شناسه : 10401
    بازدید 1263
    10
    رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بندرعباس: دریانیوز// رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس بزودی مشخص می شود.
    ارسال توسط : منبع : روزنامه دریا
    پ
    پ

    دریانیوز// رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: نرخ کرایه سرویس مدارس بزودی مشخص می شود.
    حمیدرضا حیدری پوری در گفتگو با خبرنگار دریا با اعلام این خبر گفت: نرخ سرویس مدارس بزودی در جلسه فرمانداری بندرعباس مصوب و به اطلاع شرکت های سرویس مدارس و عموم مردم می رسد.حمیدرضا حیدری پوری گفت: در سومین فراخوان، هفت شرکت برای سرویس مدارس اعلام آمادگی کردند که به آموزش و پرورش معرفی کردیم.

    حیدری پوری درخصوص علت تاخیر در اعلام نرخنانه سرویس مدارس گفت: نرخنامه پس از تصویب شورای شهر و جلسات کارشناسی متعدد فرمانداری بندرعباس بهمراه آنالیز نرخنامه شورای شهر به فرمانداری اعلام شد و نرخنامه به ستاد تنظیم بازار رفت.وی اظهارداشت : البته براساس مصوبه هیئت وزیران و ابلاغ معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان فرمانداری ها می توانند برای مصوبات شورای شهر اقدام کنند که با این مصوبه،از دستور کار ستاد خارج و بزودی نرخنامه در فرمانداری تصویب و اطلاع رسانی می شود.رئیس سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: البته نرخنامه اولیه را کارگروه ماده ۱۸ متشکل از شهرداری، آموزش و پرورش و پلیس مصوب کرده و به شورای شهر ارسال کرده بودند و پس از تصویب شورای شهر، فرمانداری تایید می کند.

    حیدری پوری گفت: انتظار می رود علاوه بر نرخ کارشناسی شده سرویس های مدارس، دولت نیز حمایت ها و تسهیلاتی برای رانندگان شرکت های سرویس مدارس قائل شود تا میزان استقبال از سرویس مدارس در شرکت ها نیز افزایش یابد. وی افزود: برای سرویس مدارس، اتوبوس، ون و تاکسی درنظر گرفته شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.